مراکز خرید بدروم، ترکیه

حمیده کریمی
حمیده کریمی یکشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
مراکز خرید بدروم، ترکیه

بدروم، یکی از مقصدهای توریستی محبوب ترکیه، سالانه میلیون‌ها گردشگر دارد. این شهر علاوه بر جذابیت‌های طبیعی، از نظر خرید، برای گردشگران بسیار جذاب است.

بدروم (به زبان یونانی هالیکارناسوس)، یک شهر بندری در استان موغله‌ ترکیه و در امتداد دریای اژه در جنوب غربی این کشور است. شهرهای ازمیر و آنتالیا به‌ترتیب در شمال و شرق این شهر گردشگری قرار گرفته‌اند. جمعیتی بالغ بر ۳۶ هزار نفر در مساحت ۶۵۶ کیلومتر مربعی آن ساکن هستند.

بدورم یکی از بهترین مقصدها در سفر به ترکیه برای خرید است. خرید در بدروم، تجربه‌ای جذاب و فراموش‌نشدنی است. از بوتیک‌های گوشه و کنار خیابان‌ها گرفته تا بازارهای هفتگی و مرکز خرید مدرن، در بدروم فرصت‌های زیادی برای خرید وجود دارد.

به همین دلیل پیدا کردن اجناس شیک و باکیفیت در بدروم سخت نیست. بهترین لباس‌ها از برندهای داخلی و خارجی، باکیفیت‌ترین و جذاب‌ترین سوغاتی‌ها و صنایع دستی را می‌توانید با قیمت‌های معقول و مناسب از بدروم بخرید.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که خرید کردن از مراکز خرید مدرن و شیک را ترجیح می‌دهید، این مطلب را دنبال کنید. در ادامه با مهم‌ترین مراکز خرید بدروم آشنا می‌شویم که نه‌تنها یک مرکز تجاری بلکه یک مکان تفریحی کامل و ایدئال هستند و غیر از فروشگاه، امکانات دیگری مثل کافه و رستوران و محوطه مخصوص بازی و سرگرمی دارند.

از این مراکز خرید بهترین و متنوع‌ترین هدایا و سوغات را می‌توانید بخرید؛ از شیک‌ترین لباس‌های برند گرفته تا زیباترین زیورآلات، صنایع دستی سنتی و حتی گلیم و فرش‌های باکیفیت ترکیه. اگر دوست دارید خریدی سنتی داشته باشید، بهتر است که به بازارچه‌های محلی سر بزنید.

مرکز خرید میدتاون (Midtown Shopping Mall)  

راهنمای خرید در بدروم

مرکز خرید میدتاون بدروم یکی از مراکز خرید مدرن بدورم است که در آنجا می‌توانید در فضایی خنک و آرام و دور از گرمای هوا و ازدحام گردشگران، خرید کنید. این مرکز خرید به غیر از فروشگاه‌های متنوع، امکانات دیگری مثل رستوران و کافه هم دارد. بهترین برندهای ترکی و برندهای مشهور بین‌المللی را در این مرکز خرید خواهید دید. هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید به این مرکز خرید سر بزنید.

مرکز خرید پالمارینا (Palmarina Shopping Mall)

راهنمای خرید در بدروم

تفرجگاه ساحلی بدروم یعنی مارینا، میزبان یک مرکز خرید شیک و عالی است که بهترین برندهای دنیا در آن نمایندگی دارند. از میان این برندها می‌توان به آرمانی، مادام کوکو، فیلیپ پلن و... اشاره کرد. مرکز خرید پالمارینا، فروشگاه‌های بسیار متنوعی از برندهای برتر دنیا دارد. بیش از ۲۰ برند لوکس غربی در این مرکز خرید محصولات خود را ارائه می‌کنند.

از دیگر مزایای این مرکز خرید این است که غیر از فروشگاه، رستوران‌های متعددی دارد که همگی جزو برترین رستوران‌های شهر هستند و بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای داخلی و بین‌المللی را می‌توانید در آن‌ها نوش جان کنید.

مرکز خرید Oasis Centre

راهنمای خرید در بدروم

در مرکز خرید اواسیس محصولات و خدمات مختلف زیر یک سقف گردآوری شده‌اند. برندهای مشهور غربی مثلا نایک، آدیداس، مادرکر، گپ و... در این مرکز نمایندگی دارند. از بین برندهای مشهور ترکی می‌توان به ال سی وایکیکی و کوتون اشاره کرد. این مجموعه به غیر از فروشگاه‌های برند، امکانات دیگری مثل سینما، باشگاه ورزشی، سالن بولینگ و رستوران‌های باکیفیتی دارد.

این مرکز، بهشتی برای علاقه‌مندان به خرید است. وسعت آن بیش از ۵۰ هزار مترمربع است و ۲۳۹ فروشگاه و مرکز خدماتی دارد. پنج سینمای مختلف و محوطه‌ی مخصوص تفریح و سرگرمی از دیگر بخش‌های آن است. این مرکز یک محوطه‌ی روباز بسیار بزرگ دارد که دارای درختان نخل، آب‌نماهای زیبا، استخرهای نیلوفر، درختان زیتون ۳۰۰ ساله و... است.  

مرکز خرید Oasis Centre بهشتی برای علاقه‌مندان به خرید است

در این مرکز تجاری به‌طور مرتب، رویدادهای فرهنگی و هنری متعددی برگزار می‌شود. بخش فرهنگی و تفریحی آن، معماری خاصی دارد و درمجموع، معماری این مجموعه تلیفقی از شرق و غرب است و البته با معماری رایج بدروم، تناسب دارد.

این مرکز از چند بخش تشکیل شده ‌است:

بخش Show Area بخش مرکزی مجموعه است و مرکز تفریحی و فرهنگی در آن قرار دارد. بسیاری از مراسم سنتی ازدواج و قرارهای ملاقات، اینجا برپا می‌شود.

بخش Stone Courtyard با طاق‌های زیبا و معماری کلاسیک آناتولی، فضایی جذاب و دوست‌داشتنی دارد.

بخش Square Courtyard در واقع فودکورت این مجموعه است. در آن می‌توانید بهترین رستوران‌ها و کافه‌های شهر را ببینید. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه