کارت گردشگری ابوظبی (Big Bus Tours) چیست؟

صنم وفقی
صنم وفقی یکشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کارت گردشگری ابوظبی (Big Bus Tours) چیست؟

ابوظبی، پایتخت کشور امارات متحده عربی، از مقاصد ارزشمند گردشگری در نواحی عرب‌نشین اطراف خلیج فارس است. با تهیه کارت گردشگری ابوظبی، بهترین تجربه را از اقامت در این مقصد توریستی با هزینه‌ای کم و برنامه‌ای منظم رقم بزنید. 

ابوظبی به‌عنوان پایتخت امارات متحده عربی، بهترین گزینه برای گردشگرانی است که به فرهنگ و سبک زندگی مردم مناطق اطراف خلیج فارس علاقه‌مند هستند. نشانه‌های زندگی بومی را در سواحل عمومی، کافه‌های دوست‌داشتنی، بازارچه‌‌های سنتی و اسکله‌های شهر می‌توان دید. با موزه‌های تاریخی، تورهای متنوع و انواع جالب جاذبه‌ها، امروز ابوظبی یکی از مقاصد گردشگری متفاوت در جهان به شمار می‌رود و تور ابوظبی یکی از پرطرفدارترین تورها است.

توریسم به‌عنوان یکی از صنایع نوظهور، بازار رقابت تنگاتنگی دارد. بر همین اساس نیز قطب‌های گردشگری می‌کوشند تا با ارائه خدماتی بهتر و محبوب‌تر، گوی سبقت را از دیگر رقیبان بربایند. یکی از این خدمات، کارت گردشگری نام دارد. کارت گردشگری با هزینه‌ای کم و معقول امکانات جالب و متعددی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد که از آن جمله می‌توان به تخفیف برای ورود به جاذبه‌های گردشگری، شرکت در تورها و حتی خرید در فروشگاه‌ها و رستوران‌ها اشاره کرد. ابوظبی نیز از این قاعده مستثنا نیست و با عرضه کارت گردشگری ابوظبی تحت تورهای گردشگری و با نام Big Bus Tours، خدمات جالبی را در محدوده شهرهای ابوظبی و دبی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. 

کارت گردشگری ابوظبی (Big Bus Tours) چیست؟

امکانات و مزایا | خرید | نکات ضروری

 

امکانات و مزایا

کارت گردشگری ابوظبی دو تور با مسیرهای متفاوت را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. این مسیرها که تور شهری (مسیر قرمز) و  تور جزیره یاس (مسیر سبز) نام دارند، در تعدادی از دیدنی‌های گردشگری، جاذبه‌های تفریحی و مراکز خرید توقف می‌کنند که ورود به آن‌ها برای دارندگان کارت، رایگان یا با تخفیف همراه است.

از ویژگی‌های جالب این تور، امکان پیاده شدن از اتوبوس در یکی از توقفگاه‌ها و لذت از جاذبه گردشگری و سوار شدن در اتوبوس‌های بعدی است. به این ترتیب دارندگان کارت می‌توانند زمان را بر اساس سلیقه خود مدیریت کنند.

کارت گردشگری ابوظبی (Big Bus Tours) چیست؟

اولین اتوبوس تور شهری از ساعت ۹ صبح آغاز به کار می‌کند و با فواصل کوتاه ۱۰ الی ۲۰ دقیقه، در هر توقفگاه‌ها می‌ایستد. حرکت آخرین اتوبوس نیز با همان سرعت، از ساعت ۵ عصر آغاز و در ساعت ۷:۳۰ عصر تمام می‌شود. توقفگاه‌های تور شهری یا مسیر قرمز از موارد زیر تشکیل می‌شود:

کارت گردشگری ابوظبی (Big Bus Tours) چیست؟

اولین اتوبوس مسیر جزیره یاس یا مسیر سبز حرکت خود را از ساعت ۱۰ آغاز می‌کند و تا ۱۱ صبح پایان می‌پذیرد. حرکت آخرین اتوبوس نیز از ساعت ۵:۳۰ تا ساعت ۶:۴۵ عصر طول می‌کشد. توقفگاه‌های مسیر جزیره یاس شامل موارد زیر می‌شود:

کارت گردشگری ابوظبی (Big Bus Tours) چیست؟

با کارت گردشگری ابوظبی می‌توانید از تخفیف ۵۰٪ برای سکوی بازدید هتل برج اتحاد استفاده ببرید.

کارت گردشگری ابوظبی (Big Bus Tours) چیست؟

از دیگر مزایای کارت گردشگری ابوظبی، تورهای جالب و متنوع است:

کارت گردشگری ابوظبی (Big Bus Tours) چیست؟

یکی از امکانات مفید کارت گردشگری ابوظبی، راهنماهای تور ضبط شده و آماده به ۸ زبان مختلف دنیا است. این زبان‌ها شامل انگلیسی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، عربی، فرانسوی، چینی ماندارین و ایتالیایی می‌شود. همچنین اتوبوس‌های تور با هوایی خنک، تهویه مطبوع و آب سرد رایگان، آسایش را برای مسافران فراهم می‌آورد.

خرید

برای تهیه کارت گردشگری ابوظبی می‌توانید به دو شکل اقدام کنید:

  • خرید آنلاین از سایت 
  • خرید مستقیم از مراکز فروش

کارت گردشگری ابوظبی (Big Bus Tours) چیست؟

مشخصاتبزرگسالکودک و نوجوان 
خرید آنلاین۹۲.۴۰۵۶.۹۰
خرید حضوری۱۰۲.۷۰۶۳.۲۰

 قیمت‌های ذکر شده در جدول بر اساس واحد پولی دلار است. 

نکات ضروری

در پایان به ذکر برخی نکات ضروری می‌پردازیم:

  • مدت اعتبار کارت گردشگری از زمان خرید ۶ ماه است.
  • پس از اولین استفاده از کارت، تنها سه روز متوالی برای شرکت در تورها فرصت دارید.
  • پس از اولین استفاده از کارت، تا هفت روز می‌‌توانید از تخفیف یا ورود رایگان به جاذبه‌های گردشگری بهره ببرید.
  • با خرید آنلاین کارت گردشگری ابوظبی، ۱۰٪ تخفیف شامل خریدار می‌شود.
  • سن در نظر گرفته شده برای کودکان و نوجوانان، ۵ الی ۱۵ سال است. 

مطالب مرتبط:

منبع bigbustours

دیدگاه