به زودی پروازهای فرودگاه سمنان برقرار می‌شود

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی جمعه، ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
به زودی پروازهای فرودگاه سمنان برقرار می‌شود

با آغاز پروازهای فرودگاه سمنان میزان گردشگران ورودی به این شهر  افزایش خواهد یافت.

قدرت‌الله ابک، معاون امور عمرانی استانداری سمنان، با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای فعال‌سازی خطوط هوایی در مرکز استان، بیان کرد که به‌زودی پروازهای فرودگاه سمنان برقرار می‌شود و آژانس‌های مسافرتی می‌توانند در زمینه اجرای تورهای چند روزه برای مسافران از این طریق فعالیت داشته باشند.

به گفته ایشان مقرر است مرز هوایی پروازهای فرودگاه شاهرود نیز برقرار شود که در افزایش صادرات به سایر کشورها این موضوع موثر است.

معاون امور عمرانی استانداری سمنان با تأکید بر ضرورت توجه و حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی از طرح‌های حوزه گردشگری استان سمنان گفت:

یکی از عوامل زمینه‌ساز اشتغالزایی در منطقه رشد گردشگری است.

ابک، گردشگری را صنعتی پردرآمد دانست و بیان کرد که رشد صنعت گردشگری سه برابر سایر بخش‌ها زمینه‌ساز ایجاد اشتغال و به‌خصوص اشتغال پایدار است.

همچنین «محمد جهانشاهی» مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان هم گفت:

از ابتدای امسال تاکنون و در مقایسه با مدت مشابه پارسال میزان ورود گردشگران خارجی به استان سمنان ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه سخنان خود افزود:

خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته ورود و اقامت گردشگران خارجی در استان سمنان افزایش یافته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان با بیان این‌که میزان گردشگر خارجی مذهبی در سال‌های اخیر افزایش یافته است، بیان کرد:

در نظر است برای افزایش میزان گردشگر داخلی و خارجی ورودی به استان از طرح و برنامه‌های تبلیغاتی در فرودگاه‌ها، مترو و نقاط پربازدید استفاده شود.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه