سپاه در مسیر راهپیمایی اربعین ۱۰ بیمارستان صحرایی برپا می‌کند

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی پنجشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۰
سپاه در مسیر راهپیمایی اربعین ۱۰ بیمارستان صحرایی برپا می‌کند

۱۰ بیمارستان صحرایی در مسیر راهپیمایی اربعین توسط سپاه برپا خواهد شد.

به گفته سردار احمد عبداللهی، معاون بهداشت و درمان سپاه پاسداران و رئیس ستاد اربعین، اداره بهداشت و درمان سپاه و بسیج در مناطق مرزی شلمچه، چزابه و مهران و همچنین مسیر راهپیمایی اربعین از نجف تا کربلا ۱۰ بیمارستان صحرایی برپا خواهد شد.

سردار احمد عبداللهی درباره اقدامات معاون بهداشت و درمان سپاه برای ارائه خدمات به زائران در مسیر راهپیمائی اربعین اباعبدالله الحسین (ع) بیان کرد که امسال نیز همچون سال‌های گذشته معاونت بهداشت و درمان سپاه و بسیج، افتخار برپایی مراکز درمانی صحرایی و سیار در مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی در کشور عراق و در مسیر پیاده‌روی از نجف تا کربلا و همچنین در مرزهای شلمچه، چزابه و مهران را خواهد داشت.

وی در ادامه افزود:

در بیمارستان‌های صحرایی و سیار سپاه در ایام اربعین تیم‌های تخصصی و تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز پیش‌بینی شده است، و آماده ارائه خدمات به تمام زائران امام حسین (ع) هستیم.

سردار عبداللهی خاطرنشان کرد که ۱۰ بیمارستان صحرایی در مناطق مرزی غربی کشور خودمان در شلمچه، چزابه و مهران و همچنین مسیر راهپیمائی اربعین از نجف تا کربلا توسط همکاران ما در معاونت بهداشت و درمان سپاه، برپا خواهد شد تا بتوانیم خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی را به زائران عزیز همانند سال گذشته ارائه دهیم.

معاون بهداشت و درمان سپاه در پایان سخنان خود گفت:

برای ارائه بهتر و سریعتر خدمات به زائران، پیش‌بینی شده است که تا در صورت نیاز از اورژانس هوایی نیز استفاده شود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه