وان هایی در فضای باز با چشم‌انداز شگفت‌انگیز

احمدرضا فرهبد
احمدرضا فرهبد دوشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
وان هایی در فضای باز با چشم‌انداز شگفت‌انگیز

خوابیدن در وان حمام آرامش خوبی به شما می‌دهد؛ مخصوصا اگر در فضای باز باشد و منظره جذابی را هم مقابل خود ببینید.

افراد زیادی دوست دارند گاهی اوقات در وان حمام خود بخوابند و با آب گرم اعصاب خود را کمی آرام کنند. این کار تاثیر زیادی در آرامش بخشیدن به شما دارد، حال تصور کنید که در وان هتلی در فضای باز خوابیده‌اید و منظره‌ای خیره‌کننده در مقابل یا اطراف خود می‌بینند. حتی تصور چنین چیزی هم لذت‌بخش است چه برسد آن‌ها را امتحان کنید. بدون تردید چنین تجربه‌ای و نسیم باد که تن شما را نوازش می‌کند، آرامش روحی شما را مضاعف می‌کند.

در ادامه شما را با شگفت‌انگیز‌ترین وان‌های حمام در فضای باز که در هتل‌های لوکس در میان فضایی طبیعی قرار گرفته‌اند و چشم‌انداز زیبایی در اطراف خود دارند، آشنا می‌کنیم.

وان هتل تالیا هیون، جزیره تاسمانیا

تالیا هیون

در هتل تالیا هیون (Thalia Haven) که در شبه‌جزیره‌ای خصوصی در میان خلیج بزرگ اویستر واقع شده است، وان متحرکی در فضای باز وجود دارد که می‌توانید در آن منظره‌ای شبیه به یک نقاشی فراواقعی (سوئرالیسم) مخصوصا در هنگام غروب خورشید را تماشا کنید. این هتل در سواحل ناهموار شرقی که جزیره ساتمانیا با حیات‌وحش غنی واقع شده است.

وزش نسیم باد در این جزیره آرامش خاصی به شما می‌بخشد. هتل تالیا هیون که انرژی مورد نیاز آن توسط انرژی خورشیدی و انرژی بادی تامین می‌‌شود، در ملکی خصوصی با مساحتی در حدود ۵۰۰ هزار متر مربع واقع شده است؛ بنابراین هنگام لذت بردن از وان اصلا نگران ایجاد مزاحمت برای دیگران نباشید.

وان‌‌های هتل فیرمونت مالدیو، سیرو فِن فوشی در مالدیو

 هتل فیرمونت مالدیو، سیرو فِن فوشی

هتل فیرمونت مالدیو، سیرو فِن فوشی (Fairmont Maldives, Sirru Fen Fushi) در میان تاک‌های جنگلی و برگ‌های شمشیری احاطه شده است. در این هتل ۱۲۰ ویلای جنگلی و ساحلی واقع شده است که در یک از آن‌ها یک وان در فضای باز و یک دوش شیک وجود دارد. استفاده از این وان‌ها تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای شما رقم می‌زند و آواز گوش‌‌نواز پرندگان خوش‌الحان لذت شما را چندین برابر می‌کند. علاوه بر این در هر یک از این ویلاها یک سیستم صوتی مدرن و قوی نیز وجود دارد که شادی شما را تکمیل می‌کند.

اردوگاه سابی سابی سلاتی در آفریقای جنوبی

اردوگاه سابی سابی سلاتی در آفریقای جنوبی

وان‌های اردوگاه سابی سابی سلاتی (Sabi Sabi Selati Camp) در آفریقای جنوبی نیز یکی از زیباترین چشم‌انداز‌های طبیعی را در اطراف خود دارند. این اردوگاه در پارک ملی کروگر (Kruger National Park) واقع شده و گربه‌سانان وحشی مهمانان همیشگی این اردوگاه هستند. این اردوگاه که فضای شاعرانه و آرامش‌بخشی دارد و یکی از شناخته‌ترین اقامتگاه‌های بومگردی معرفی شده از سوی نشنال جئوگرافی است.

هتل اَلیلا اوبود در اندونزی

اَلیلا اوبود در اندونزی

با سفر به هتل آلیلا اوبود (Alila Ubud) می‌توانید چند روزی را در میان یک بهشت زیبا و در فضایی که شبیه به محل زندگی اقوام بالیون (یکی از گروه‌های قومی اندونزی) است، سپری کنید. در این هتل چهار ویلای استخر دار وجود دارد که هر یک از آن‌ها یک حمام در داخل ساختمان و یک حمام وان‌دار در خارج از ساختمان در میان یک حوضچه‌ای پر از نیلوفرهای آبی و ماهی‌های زیبای کوی دارد.

وان‌های هتل ساتویاما جوجو در ژاپن

هتل ساتویاما جوجو

وان‌های هتل ساتویاما جوجو (Satoyama Jujo) در منطقه کوهستانی مینامی اوئونوما، منظره‌ای منحصر‌به‌فرد و آرامش‌بخشی به شما هدیه می‌دهند. این هتل ۱۲ اتاق دارد و در تراس بیشتر آن‌ها که چشم‌انداز جذابی به کوه ماکیهاتا (Mount Makihata) دارند، وان‌هایی از چوب سرو قرار دارد که نشان‌دهنده طراحی ساده و شیک هتل هستند.  در ضمن کوه ماکیهاتا یکی از بهترین مکان‌های منطقه و حتی کشور برای کوه‌نوردی است.

لیپستون مانور در انگلستان

هتل ساتویاما جوجو در ژاپن

در عمارت بزرگ لیپستون مانور (Lympstone Manor) در شهر دوون انگلستان می‌توانید از تماشای تمام زیبایی‌های ساحلی دوون لذت ببرید. در سوئیت تِرن (Turn Suite) که بهترین سوئیت این عمارت است و با طرح‌های گرجستانی و طرح‌های مدرن دیگر طراحی شده است و چشم‌انداز زیبایی به تپه‌های پشت و مرتفع مقابل خود و مصب اکس (Exe Estuary) در سواحل جنوبی شهر دوون دارد، وانی وجود دارد که از آن می‌توانید منظره غروب آفتاب را با زیبایی تمام مشاهده کنید.

اردوگاه سنکچوری بین در بوتسوانا

اردوگاه سنکچوری بین در بوتسوانا

مهمانان اردوگاه سنکچوری (Sanctuary Baines’ Camp) می‌توانند شبی یا شب‌های رویایی را سپری کنند وبا استفاده از وان‌های بسیار زیبایی مسی که با چراغ‌های فانوس‌دار احاطه شده است، اوج لذت را تجربه کنند. سوئیت‌های بسیار شیک و پنج ستاره این هتل روی سکویی که  روی رود بُرو (Boro River) تاسیس شده است. در ضمن می‌توانید تخت‌های شیک این سوئیت‌ها را به بیرون از آن‌ها ببرید و پس از آب‌تنی در فضای باز، از خواب و استراحت در فضای باز نیز لذت ببرید.

سونوا کیری در تایلند

هتل سوانوا در تایلند

اگر می‌خواهید فضای آرامش‌بخش جنگل‌های تایلند را با تمام وجود احساس کنید، توصیه می‌کنیم حمام‌های روباز هتل سونوا کیری (Soneva Kiri) را که به شکل چادرهای صحرایی ساخته شده‌اند، از دست ندهید. این تفرجگاه بومگردی در جزیره گرمسیری کُکوت (Koh Kit Island) واقع شده و می‌توانید مدتی را دور از تلفن‌همراه یا لپ‌تاپ یا هر وسیله الکترونیکی دیگر، در وان‌های این هتل که در تمام ویلاهای این اقامتگاه وجود دارد، با آرامش سپری کنید.

هتل باردسونو در آمریکا

هتل باردسونو در آمریکا

در هتل باردسونو (Bardessono) در آمریکا که در ناپا وَلِی واقع شده و می‌توانید در آن نظاره‌گر مناظر زیبا باشید. در این هتل سوئیت‌های راحتی وجود دارد که در آن‌ها به حفظ حریم خصوصی مشتریان نیز توجه شده است. در حیاط خلوت هتل نیز فضایی طبیعی ایجاد شده که دارای اتاق‌های بزرگی هستند که با پانل‌های چوبی ساخته شده‌اند و مجهز به دوش هستند. همچنین سیستمی در این هتل استفاده می‌شود که با استفاده از انرژی زمین‌گرمایی آب وان‌های سنگی شیک را گرم می‌کند.

هتل زِتر در انگلیس

وان هتل زِتر در انگلیس

در سوئیت دلوکس (Delux Hotel) هتل زتر (Zetter Hotel) که در سقف هتل قرار دارد و روباز است، می‌توانید نمایی متفاوت از کلارنول لندن را تماشا کنید. در این سوئیت یک وان پایه‌دار زیبا وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های خوب و منحصر‌به‌فرد این هتل می‌توان به طراحی مدرن و متناسب با مد روز، رنگ صورتی زیبای وسایل آن و پاسیوی بزرگ با گیاهان و نمایی جالب از اطراف اشاره کرد.

هتل گلدن آی در جامائیکا

هتل گلدن آی در جامائیکا

هتل  گلدن آی (Golden Eye Hotel) هتلی با طراحی خاص متعلق به مناطق کارائیب است. این هتل همانطور که از نامش پیدا است متعلق به خالق فیلم گلدن آی یکی از فیلم‌های جیمز باند است. این هتل در فضایی به مساحت ۲۰۲ هزار متر مربع واقع شده است. شما می‌توانید در این هتل که در فضایی به مساحت ۲۰۲ مساحت ۲۰۲ هزار متر مربع واقع شده است، ویلای شخصی آقای فلمینگ، کارگردان فیلم را اجاره کنید. در این ویلا میز تحریر قدیمی  او هم وجود دارد و می‌توانید از وانی که در حیات خلوت با شکوه و زیبای این ویلا قرار دارد، نیز لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

منبع afar

دیدگاه