چگونه با یک راهکار ساده رستوران یا کافه خود را متمایز کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
چگونه با یک راهکار ساده رستوران یا کافه خود را متمایز کنیم؟

در هر رستوران یا مرکز تهیه غذا در ایران یا هرجای دنیا، فارغ از کیفیت و نوع غذا یک مسئله همیشه در ذهن مشتری ماندگار است: چاشنی و سس‌های آن رستوران!

قصد داریم در این مقاله شما را با وب‌سایتی آشنا کنیم که تنوع بی‌نظیری از چاشنی و سس را با قیمت مناسب عرضه می‌کند و شما در هرجایی از ایران هستید می‌توانید این سسها و چاشنیها را به رستوران یا کافه خود اضافه کنید و سرویس خود را از رقبا متمایز کنید.

فروشگاه اینترنتی اروندکالا حدودا چهار سال است که در زمینه محصولات خوراکی و آرایشی فعالیت می‌کند. در این فروشگاه می‌توانید انواع ملزومات یک کافه یا رستوران مثل سس و چاشنی‌های غذایی، ادویه‌های مختلف جنوب کشور، انواع قهوه و کاپوچینو،‌ پودر کیک، شکلات و... را تهیه کنید.

در ادامه شما را با نمونه‌هایی از محصولات اروندکالا که می‌تواند در متمایز کردن برند رستوران یا کافی شاپ شما موثر باشد آشنا می‌کنیم:

سس خردل فرنچ

سس خردل را می‌توان بهترین چاشنی برای ساندویچ و ماکارونی و لازانیا دانست. در اروندکالا سس خردل در برندهای مختلف وجود دارد همچنین برای افراد حساس به گلوتن نیز نمونه بدون گلوتن در وب‌سایت قرار داده شده است.

سس باربیکیو

سس باربیکیو همان طور که از نامش پیدا است برای غذاهای کبابی مثل جوجه‌کباب یا کباب کوبیده مناسب است و با این سس می‌توانید طعم دلنشین و به‌یادماندنی غذا را دوچندان کنید.

سس

سس سالاد ایتالیایی

سس سالاد بخش جدایی‌ناپذیر سالاد است. سس سالاد ایتالیایی یکی از خوشمزه‌ترین چاشنی‌های سالاد است و در عین حال کاملا رژیمی است. در این سس چربی و قند زیادی استفاده نشده است و مناسب برای افرادی است که قصد کم کردن وزن خود را دارند.

ادویه

ادویه ارگانیک جنوب

بدون شک نام و شهرت ادویه‌های جنوب کشور به سراسر ایران رسیده است. در اروندکالا انواع ادویه‌های جنوب کشور اعم از ادویه پلویی، ادویه مرغ ماهی، ادویی خورشتی و... با عطر فوق‌العاده و قیمت مناسب وجود دارد.

سس بستنی هرشیز

سس بستنی هرشیر در سه طعم شکلاتی، توت‌فرنگی و کارامل وجود دارد. علاوه بر اینکه چاشنی فوق‌العاده‌ای برای بستنی و کیک به حساب می‌آید، می‌توان از آن برای تزیین روی بستنی و کیک استفاده کرد و زیبایی آن را دوچندان کرد.

سس شکلات

قهوه پودر کاکائو

قهوه و پودر کاکائو عضو جدایی‌ناپذیر هر کافه‌ای است که بسته به هنر آشپز می‌توان خوراکی‌های خارق‌العاده‌ای با آن‌ها تهیه کرد. اما کیفیت قهوه و پودر کاکائو قطعا تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی آن خواهد گذاشت. در اروندکالا تنوع بی‌نظیری از قهوه، پودر کاکائو و پودر شکلات وجود دارد که اکثر آن‌ها از برند های شناخته شده هستند.

یک پیشنهاد فوق‌العاده...!

امکان جالبی که اروندکالا را از دیگر فروشگاه‌های اینترنتی متمایز کرده «ارسال رایگان همه سفارشات بالای صد هزار تومان» است. به این معنا که شما دغدغه‌ای از بابت هزینه بسته‌بندی و ارسال سفارش نخواهید داشت و هر تعداد محصول مورد نیاز خود را در وب‌سایت انتخاب کرده و دغدغه‌ای از بابت هزینه ارسال نخواهید داشت. همچنین سعی شده تا حد امکان قیمت محصولات رقابتی نگه داشته شود تا برای صاحبان رستوران و کافهها خرید این محصولات به‌صرفه باشد.

مطالب مرتبط: