افتتاح اولین پرواز ایزی جت از فرودگاه برلین

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان دوشنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵
افتتاح اولین پرواز ایزی جت از فرودگاه برلین

آسان جت پرواز خود از فرودگاه تگل در برلین و اولین پرواز داخلی خود در آلمان را جشن گرفت.

اولین پرواز ایزی جت از فرودگاه برلین خارج می‌شود. این شرکت هواپیمایی انتظار دارد ۱۸ میلیون مسافر به آلمان و از آلمان را جابه‌جا کند. هدف آن رقابت بیشتر، انتخاب بیشتر و هزینه‌های پایین‌تر برای مشتریان است.

ایزی جت در برلین

پرواز EZY5569 به مونیخ پس از مراسم جشن افتتاحیه در فرودگاه، آغاز شد. مشتریانی که قصد پرواز با این هواپیما را داشتند، قبل از عزیمت یک هدیه دریافت کردند.

آسان جت همچنین از ۱۹ مسیر جدید از فرودگاه تگل، از جمله چهار راه داخلی که این پایتخت را به دوسلدورف، فرانکفورت، مونیخ و اشتوتگارت متصل می‌کرد تا هشت بار در روز خبر داد.

پرواز به ۱۵ مقصد بین‌المللی، از جمله پروازهای تا ۵ بار در روز به شهرهای کلیدی مانند وین و زوریخ و همچنین ارتباط منظم با مقصدهای محبوب: مانند مالورکا و کاتانیا در ماه‌های آینده انجام خواهد شد.

ایزی جت در برلین

به زودی ایزی جت کل حمل و نقل هوایی فرودگاه تگل را پوشش می‌دهد و تقریبا ۱۸ میلیون مسافر را از ۱۸ مقصد به آلمان یا از ۴ فرودگاه آلمانی به دیگر مناطق جا به جا می‌کند.

توماس هاگلنسن، مدیرعامل شرکت ایزی جت گفت:

ما بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم با راه‌اندازی اولین مسیرهای جدید از Tegel شبکه هوایی خود را گسترش دهیم. ما می‌خواهیم در آلمان بیشتر رشد کنیم تا بتوانیم برای مسافران سفر را ساده و مقرون به صرفه کنیم. آسان Jet یک همکار قابل اعتماد برای مردم، منطقه برلین و براندنبورگ برای مدت زمان طولانی بوده است. از زمان افتتاح پایگاه ما در Schonefeld در سال ۲۰۰۴، ۵۰ میلیون نفر مسافر در حال حاضر با ما جا به جا می‌شوند.

هاگلنسن افزود:

ایزی جت حرف اول را در آوردن مهمان اروپایی به برلین می‌زند و نقش مهمی در تقویت صنعت گردشگری ایفا می‌کند. ما نسبت به دیگر هواپیمایی‌ها تعداد بیشتری اروپایی به برلین می‌آوریم. پیشنهادهای ما در فرودگاه‌های برلین برای مسافران تجاری نیز بسیار جذاب است. سفرهای روزانه به وسیله دپارتمان «پرواز زود هنگام» به مقصدهای مهم در کشور آلمان و به کشورهای آلمانی زبان امکان پذیر است.

Haagensen گفت:

ما منتظر هستیم تا فعالیت‌های خود در برلین گسترش دهیم تا اکتبر سال ۲۰۲۰ ایزی جت را در دومین فرودگاه برلین، راه‌اندازی می‌کنیم. سپس برلین دومین پایگاه بزرگ آسان جت به استثنای لندن، خواهد بود، دو برابر اندازه هر پایگاه دیگر. این امر در سرمایه‌گذاری‌های بیشتر برای آسان جت نقش اساسی خواهد داشت.

Rainer Bretschneider، هماهنگ کننده فرودگاه براندنبورگ و به عنوان نماینده دولت، اظهار داشت:

پس از نزدیک به ۱۴ سال حضور آسان جت در شونفلد، افزودن تگل در برنامه پرواز نشان‌دهنده تعهد قوی‌تری برای منطقه برلین-براندنبورگ است. پایگاه جدید آسان جت موقعیت مکانی ما را تقویت می‌کند، ارتباطات جذابی را برقرار می‌کند و فرصت‌های شغلی مهمی را در منطقه تضمین می‌کند.

پروفسور Engelbert Lutke Daldrup، رئیس هیئت مدیره هواپیمایی برلنبرگ برلین گفت:

با این اتفاق، آسان جت موقعیت خود را در برلین گسترش می‌دهد؛ و باعث می‌شود که TXL و SXF به مهم‌ترین محل برای شرکت‌های هواپیمایی خارج از انگلستان تبدیل شوند. تصمیم‌گیری آسان جت نشان می‌دهد که این منطقه برای صنعت حمل و نقل اروپا در آینده نیز اهمیت دارد و اهمیت فرودگاه‌ها را به عنوان رانندگان رشد در برلین و براندنبورگ نشان می‌دهد.

آسان جت بکار گرفته شده است تا در آلمان گسترش پیدا کند و هم‌اکنون در حال آموزش خلبانان جدید است. در ماه دسامبر حدود ۴۰ نفر خدمه آموزش دیده‌اند و ۳۳۰ نفر دیگر پروسه انتخاب را گذرانده‌اند و در ماه‌های آینده شروع به آموزش می‌کنند.

ایزی جت در برلین

۳۰ خلبان اول در ماه ژانویه و فوریه آموزش خود را آغاز خواهند کرد و ۲۵۵ خلبان دیگر هنوز در روند انتخاب قرار دارند.

تمام کارکنان با قراردادهای محلی، در آلمان مشغول به کار خواهند شد. آسان جت علاوه بر استخدام خدمه جدید، هواپیماهای ایربرلین سابق را نیز در چند ماه آینده به ناوگان آسان جت اضافه خواهد کرد و برای حمایت از برنامه پرواز Tegel در طول این دوره، آسان جت هواپیماهای اضافی را در کنار هواپیماهای خود اجاره خواهد کرد.

 

 

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه