مهلت کاندیداتوری برای جوایز خدمات گردشگری برتر تمدید شد

نگین توکلی
نگین توکلی دوشنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
مهلت کاندیداتوری برای جوایز خدمات گردشگری برتر تمدید شد

برنامه TSEA یا جوایز خدمات گردشگری برتر هر سال در جامائیکا برگزار می‌شود. مدیران این برنامه، مهلت نامزدی در این مسابقات را تمدید کرده‌اند. برای جزئیات بیشتر خبر با ما همراه باشید.

برنامه TSEA که برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ به وجود آمد، به دنبال ارتقای عملکرد برتر در بخش‌های مختلف گردشگری بوده است. از نتایج این برنامه می‌توان به خدمات‌رسانی عالی به مشتری در جامائیکا اشاره کرد که بخش جدایی‌ناپذیری از رشد صنعت گردشگری در جامائیکا بوده است.

شرکت توسعه صنعت گردشگری (TPDCo) در کینگستون، پایتخت جامائیکا، اعلام کرده است که مهلت کاندیداتوری و ارسال مشخصات برای جوایز خدمات گردشگری برتر (TSEA) تمدید شده است. این مهلت که تا ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) ادامه دارد، به تعداد بیشتری از افراد در سازمان‌های گردشگری و حتی به صورت فردی اجازه می‌دهد که برای این مسابقه نامزد شوند؛ کسانی که بر این باور هستند که از مرزهای وظایف‌شان فراتر رفته و خدمات نمونه‌ای را برای مشتریان خودشان در صنعت گردشگری فراهم کرده‌اند.

بر طبق گفته‌های دکتر کرول گانتلی، رییس کمیته TSEA، مهلت اولیه، ۲۲ دسامبر، درست همزمان با شروع فصل شلوغ گردشگری یعنی زمستان بود و این به این معنا است که تمرکز اصلی نهادهای گردشگری و حرفه‌ای‌ها، بر این موضوع بوده است.

وی می‌گوید:

بر اساس تقاضاهای بی‌شماری که از شرکت‌های خدمات‌رسانی گردشگری به دست ما رسید، متوجه شدیم که بیشتر آن‌ها در حال آماده شدن برای فصل گردشگری زمستان بوده‌اند و ما مجبور بودیم که مهلت نامزدی را تمدید کنیم، چون بیشتر نامزدها بعد از ماه دسامبر به اینجا می‌آیند. با وجود این مهلت تازه، افراد بیشتری فرصت کاندید شدن به صورت فردی یا در نهادهای گردشگری برای دریافت این جایزه معتبر را پیدا خواهند کرد.

دکتر اندرو اپنسر، مدیر اجرایی آژانس، با خوشحالی در مورد تمدید مهلت گفت:

برنامه جوایز خدمات گردشگری برتر، ابزار دیگری برای ترویج توسعه سرمایه انسانی به شمار می‌آید که یکی از ۵ ستون اصلی برای رشد گردشگری است. معرفی افراد نمونه و جوایز نفیسی که به آن‌ها داده می‌شود، کمک می‌کنند تا خدمات گردشگری بهبود یابند و این همان هدف اصلی ما است.

برنامه جوایز خدمات گردشگری برتر یا TSEA، با هدف ارتقای عملکرد به عنوان یک فاکتور در صنعت گردشگری، اولین بار در سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد. به عنوان مثال باید بدانید که خدمات‌رسانی مناسب و خوب به مشتریان در جامائیکا، بخش جدایی‌ناپذیری از رشد صنعت گردشگری در این کشور به شمار می‌آید.

مشارکت‌کنندگان و رقبای اصلی در این بخش متوجه شده‌اند که یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تجربه یک گردشگر در سفر، کیفیت رابطه بین بازدیدکننده و کارمند بخش گردشگری است. به همین دلیل این برنامه، برای تشویق و ایجاد انگیزه برای افرادی که در صنعت گردشگری فعال هستند، به وجود آمد.

سازمان‌ها و افرادی که به عنوان برندگان اقامتگاه‌ها انتخاب می‌شوند، عنوان چراغ‌های تعالی گردشگری (beacons of tourismexcellence) را به خود اختصاص خواهند داد.

به قهرمانان ملی، سفری با هواپیمایی کارائیب، اقامت در هر استراحتگاهی در خارج از جامائیکا و هزینه سفر اهدا خواهد شد. هزینه این جوایز توسط بانک ملی صادرات و واردات جامائیکا (بانک اکسیم)، تامین می‌شود.

راهنمای کاندیداتوری در وب‌سایت سازمان TPDCo، سایت tpdco.org یا هر اداره منطقه‌ای سازمان در کینگستون، مندویل (Mandeville)، اکو ریوس (شهری در ساحل شمالی جامائیکا)، مونتگو بی (یکی از بندرگاه‌های اصلی کشتی کروز در جامائیکا) و نگریل (شهری در غرب جامائیکا و مشهور به سواحل ماسه‌ای) در دسترس است.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه