بهترین رستوران های زوریخ، سوئیس

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین رستوران های زوریخ، سوئیس

زوریخ، شهری در دامنه‌ی کوهستان آلپ، یکی از زیباترین مقصدهای گردشگری دنیا است. غذا خوردن در یکی از رستوران‌های زوریخ، تجربه‌ی جذابی است که تا مدت‌ها فراموش نخواهید کرد.

شهر زیبای زوریخ در کنار دریاچه‌ی زوریخ واقع شده و مقصدی برای تمام فصول است. آشپزی این شهر متاثر از آشپزی سنتی زوریخی و تاثیرات آشپزی مدرن، بسیار متنوع و بی‌نظیر است. فرقی نمی‌کند که دنبال غذای سنتی و لذیذ فوندو باشید یا بخواهید بهترین غذای دریایی ممکن را در ساحل دریاچه‌ی زوریخ نوش جان کنید، این شهر هر غذایی که فکر کنید با بهترین کیفیت را در رستوران‌های بی‌نظیرش برای مهمانان خود عرضه می‌کند. در ادامه با چند رستوران برتر مرکز شهر زوریخ آشنا می‌شویم.

رستوران les Halles

رستوران های زوریخ

این رستوران یک کارگاه بوده که بعدا به یکی از رستوران‌های محبوب شهر تبدیل شده است. مهم‌ترین غذای ویژه‌ی این رستوران که طرفداران زیادی دارد، صدف و سیب زمینی سرخ‌کرده است. فضای رستوران بسیار آرام و ساده است و خدمات آن به‌صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. برخی از شب‌های هفته، اجرای موسیقی زنده، حال و هوای دیگری به رستوران می‌دهد. گاهی اوقات، مسابقات فوتبال دستی هم در آن برگزار می‌شود. دکوراسیون رستوران بسیار متفاوت است و علاوه بر سالن غذاخوری، فروشگاهی دارد که در آن خوراکی‌های لذیذ ایتالیایی و فرانسوی به فروش می‌رسد. این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های شهر است که قیمت‌های معقولی دارد و بیشتر مشتریان آن را قشر جوان تشکیل می‌دهند.

رستوران ایتالیا

همان‌طور که از اسم این رستوران مشخص است، این رستوران ایتالیایی بهترین غذاها را در محیطی دلپذیر عرضه می‌کند. منوی رستوران زیاد مفصل نیست و فقط بر چند غذای ویژه تمرکز دارد. البته در منوی آن پیتزا هم پیدا نمی‌شود، ولی بهترین غذاهای ایتالیایی با عطر و طعم خانگی را در منوی آن خواهید دید. بهترین گوشت و پنیر از ایتالیا به این رستوران آورده می‌شود. در این رستوران می‌توانید یک غذای ایتالیایی واقعی را نوش جان کنید، از جمله چندین نوع پاستای سنتی که همگی با محصولات تازه و فصلی با بهترین کیفیت تهیه می‌شوند. اگر عاشق غذاها و آشپزی ایتالیایی هستید در این رستوران به هیچ عنوان ناامید نمی‌شوید.

رستوران Kronenhalle

رستوران های زوریخ

این رستوران یکی از رستوران‌های قدیمی زوریخ است و تمرکز آن بر ارائه‌ی آشپزی منطقه‌ای است. بسیاری از افراد سرشناس سوئیسی مهمان این رستوران بوده‌اند. نقاشی‌هایی از هنرمندان مشهوری چون پیکاسو را بر دیوار این رستوران خواهید دید. این رستوران سال‌های زیادی است که شهرت فراوانی در سوئیس دارد و همیشه یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای عرضه‌ی باکیفیت‌ترین غذاهای بومی بوده است.

رستوران Volkshaus

این رستوران یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های زوریخ برای کسانی است که می‌خواهند غذایی باکیفیت و لذیذ را در محیطی لوکس و مجلل نوش جان کنند. این رستوران فقط به‌خاطر غذاهای سنتی سوئیسی‌‌اش شهرت ندارد، بلکه میزبان کنسرت‌ها و نمایشگاه‌های متعددی است. سرویس‌دهی در این رستوران، فوق‌العاده عالی است و در فضایی شیک و خصوصی ارائه می‌شود. یک رستوران سنتی و تیپیکال سوئیسی است و صد سال قدمت دارد. این مجموعه‌ی چند منظوره و رویدادهای متنوع آن را از دست ندهید و لذیذترین غذاهای سوئیسی را با بهترین کیفیت نوش جان کنید. 

رستوران Iroqouis

رستوران های زوریخ

این رستوران مدرن، انواع غذاهای جدید و برگرها را در فضایی آرام سرو می‌کند. دیوارهای چوبی نورپردازی شده، کف‌پوش سفید و حال و هوای روستایی دکوراسیون رستوران، آن را شبیه یک خانه‌ی ییلاقی روستایی کرده است. فضای جذاب، غذای باکیفیت و لذیذ و قیمت‌های معقول، از ویژگی‌های مهمی است که باعث شده این رستوران مورد توجه اهالی زوریخ و گردشگران قرار بگیرد.

رستوران Fischer’s Fritz

این رستوران در کنار دریاچه‌ی زیبای زوریخ واقع شده است. برخی از انواع ماهی‌هایی که در تهیه‌ی غذا از آن‌ها استفاده می‌کنند، مستقیما از همین دریاچه تامین می‌شوند. تازه‌ترین و لذیذترین غذاهای دریایی را می‌توانید اینجا نوش جان کنید و لذت ببرید. غذاهای ترکیبی و متاثر از کشورهای همسایه‌ی زوریخ، در کنار ظاهر جذاب، باعث شده که این رستوران جزو بهترین رستوران‌های زوریخ باشد. روزهای تابستانی می‌توانید از منوی نوشیدنی رستوران، یک نوشیدنی خنک انتخاب کنید و در حالی که چشم‌انداز زیبایی از دریاچه را تماشا می‌کنید، از آن لذت ببرید.

رستوران Maison Manesse

رستوران های زوریخ

این رستوران مدرن و استثنایی، بهترین غذاهای باکیفیت را برای وعده‌های ناهار و شام سرو می‌کند. منوی رستوران بسیار متنوع و جالب توجه است. علاوه بر کیفیت و طعم بی‌نظیر غذاها، آن چه که باعث موفقیت و تمایز این رستوران شده، خدمات عالی و دکوراسیون زیبا و فضای دلپذیر است. این رستوران برای کسانی ایده‌آل است که طرفدار غذاهای غیرمعمول و جدید هستند. خلاقیت رستوران در ترکیب غذاهای جدید و ساخت طعم‌های نو و متفاوت باعث شده که یک ستاره‌ی میشلن به دست آورد.

رستوران Raclette Stube

این رستوران بهترین فوندو و راکلت شهر را سرو می‌کند که دو نمونه از غذاهای سنتی سوئیس هستند. این رستوران در تمام طول سال باز است و همیشه در آن می‌توانید طعم بهترین پنیرهای لذیذ سوئیسی را بچشید. فوندو یکی از غذاهایی است که در سفر به سوئیس حتما باید امتحان کنید. غذاهای این رستوران ساده ولی لذیذ هستند. اگر می‌خواهید بهترین غذاهای سوئیسی را در فضایی آرام و دلپذیر نوش جان کنید، حتما این رستوران را انتخاب کنید.

رستوران Bebek

رستوران های زوریخ

این رستوران، بهترین غذاهای مدیترانه‌ای را در فضایی شیک و مجلل عرضه می‌کند. آشپزی این رستوران، ترکیبی از آشپزی کشورهای مختلف اطراف مدیترانه است. فضای داخلی آن با المان‌های شرقی تزیین شده و آرامش و جذابیت خاصی دارد. طبقه‌ی بالای رستوران، چشم‌اندازهای زیبایی از مناطق اطراف را به نمایش می‌گذارد. نوشیدنی‌ها و غذاها از تازه‌ترین و بهترین محصولات و میوه‌های بومی تهیه می‌شوند و غذاها ارگانیک و سالم هستند. سرویس‌دهی رستوران بسیار دوستانه و بی‌نظیر است. در مجموع، این رستوران ترکیبی از حال و هوای رستوران‌های سوئیسی و مدیترانه‌ای است.

رستوران Gartenhof

این رستوران با فضایی آرام و محیطی بی‌نظیر یکی از بهترین‌های زوریخ است. منوی رستوران هفتگی تغییر می‌کند و غذاهای سوئیسی و فرانسوی سرو می‌کند. حال و هوای قدیمی، فضای آرام و باغ زیبای رستوران باعث شده که انتخاب خوبی برای غذا خوردن در یک روز تابستانی باشد. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به استفاده از گوشت‌های تازه، سس‌های لذیذ و تازه‌ترین محصولات فصلی برای تهیه‌ی غذاها اشاره کرد. منوی نوشیدنی‌های سنتی رستوران را نباید از دست بدهید. این منو انتخابی و متنوع است و همراه با سرویس‌دهی عالی باعث شده که نام این رستوران همواره در فهرست بهترین رستوران‌های شهر جای داشته باشد.

رستوران Parkhuus

رستوران های زوریخ

اگر دوست دارید غذایتان را در رستورانی با آشپزانه‌ی اوپن نوش جان کنید  و سرآشپزان را در حال تهیه‌ کردن غذاها ببینید، این رستوران را انتخاب کنید. این رستوران از سه طرف با دیوارهای شیشه‌ای احاطه شده و به‌خاطر طعم متمایز غذاها و سرویس‌دهی بی‌نظیرش مشهور است. این رستوران دو طبقه دارد و طبقه‌ی دوم آن با چشم‌اندازهای زیبا از طریق پلکان مارپیچی زیبایی قابل دسترسی است.

رستوران Restaurant at Dolder Grand

این رستوران، یکی از خاص‌ترین رستوران‌های زوریخ است که در آن می‌توانید غذاهای بین‌المللی را سفارش دهید. رستورانی که دو ستاره‌ی میشلن دارد و سرآشپز مشهور آن غذاهایی خلاقانه و جدید را با بهترین کیفیت تهیه می‌کند. روها منوی ویژه‌ی ناهار و بیزینس لانچ دارد و شب‌ها غذاهای کامل همراه با پیش‌غذا و دسر سرو می‌شود. چشم‌انداز زیبایی از آلپ و دریاچه، از تراس تابستانی این رستوران قابل مشاهده است که یکی از زیباترین مناظری است که در یک رستوران می‌توانید تماشا کنید.

رستوران پاویون (Pavillon)

رستوران های زوریخ

این رستوران سال‌ها است که به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های کلاسیک شهر زوریخ مشهور است و سرآشپز آن بهترین غذاهای کلاسیک را با تغییرات جزیی و مدرن برای مهمانان خود سرو می‌کند. این رستوران در هتل Baur au Lac قرار دارد و معمار معروف پیر ایو روشون آن را طراحی کرده است. رستوران پاویون با دکوراسیون بی‌نظیر و غذاهای باکیفیت برای وعده‌های ناهار و شام، پذیرای مهمانان است.

فیل سفید

این رستوران تایلندی برای کسانی است که می‌خواهند غذاهای سنتی تایلندی را در فضای شیک و مجلل نوش جان کنند. این رستوران جزو محبوب‌ترین رستوران‌های شهر است که غذای سنتی کشور دیگرا را سرو می‌کند و همواره از نظر کیفیت و محبوبیت در بین بهترین رستوران‌های شهر جای داشته است. علاوه بر غذاهای سنتی تایلندی، تنوعی از غذاهای گوشتی، و انواع نودل با بهترین تزیینات در این رستوران عرضه می‌شود. همه‌ی سرآشپزهای رستوران تایلندی هستند. فضای آرام و مجلل رستوران، تجربه‌ای عالی از غذا خوردن در یک رستوران تایلندی را برایتان رقم می‌زند.

رستوران Rico’s

این رستوران که بهترین غذاهای فرانسوی را سرو می‌کند، دو ستاره‌ی میشلن دارد و جزو بهترین رستوران‌های اروپا است. سرآشپز رستوران Rico Zandonella بهترین غذاهای فرانسوی را بدون هیچ کم و کاستی با نهایت دقت و با زیباترین تزیینات، سرو می‌کند. فضای رستوران بسیار شیک و مجلل است و با آثار هنری و لوسترهای زیبا، تزیین شده است. تم رنگ‌آمیزی دکوراسیون رستوران، طلایی و قرمز است و فضایی جذاب و دلنشین دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه