بارش برف و باران در ۶ استان کشور و وضعیت راه ها

سیامک احدی
سیامک احدی شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵
بارش برف و باران در ۶ استان کشور و وضعیت راه ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور از بارش برف در بسیاری از محورهای کشور خبر داد.

«سرهنگ نادر رحمانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت:

در حال حاضر ترافیک در کلیه محورهای ورودی تهران، نیمه‌سنگین است.

وی بیان کرد که ترافیک در محورهای پاکدشت- تهران، شهریار- تهران، جاده قدیم ساوه- تهران و همچنین آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران محدوده‌های پایانه شهید کلانتری، پل فردیس، پل کلاک و گرمدره و همچنین ورودی شیخ فضل‌الله نوری، سنگین است.

وی به بارش برف در اکثر محورهای استان مرکزی اشاره و بیان کرد:

در محورهای اصفهان- الیگودرز و نجف‌آباد در استان اصفهان، شاهین‌دژ- تکاب در آذربایجان غربی، کوهرنگ- مسجدسلیمان و گردنه چری در چهارمحال و بختیاری و همچنین مراغه- هشترود در آذربایجان شرقی بارش برف جریان دارد.

سرهنگ رحمانی به بارش باران در اکثر محورهای استان‌ کردستان پرداخت و گفت:

در محورهای ایوان- اسلام‌آباد در ایلام، الیگودرز- اصفهان و بروجرد- اراک در لرستان، اسدآباد در همدان، گردنه چری در چهارمحال و بختیاری، سنندج- کامیاران در کردستان، آق‌قلا- گنبد و گنبد- اینچه‌برون در گلستان مه‌گرفتگی و کاهش دید افقی گزارش شده است.

وی به بارش باران در اکثر محورهای استان قم اشاره کرد و گفت:

بارندگی در محور تالش- انزلی در استان گیلان نیز مشاهده می‌شود.

رحمانی افزود:

رانندگانی که قصد تردد در معابر کوهرنگ- مسجدسلیمان و گردنه چری را دارند به دلیل یخ‌زدگی سطح جاده‌های این مسیر، باید حتماً به زنجیر چرخ مجهز باشند.

وی به تداوم بارش طی امروز و فردا در مناطق کوهستانی اشاره کرد و گفت:

رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند و با توجه به اینکه کاهش دما و برودت هوا باعث می‌شود سطح محورهایی که بارش برف در آنها رخ داده لغزنده شود؛‌ لازم است رانندگانی که امروز و فردا قصد سفر به این مناطق را دارند از زنجیر چرخ استفاده کنند.

مطالب مرتبط:

منبع فارس

دیدگاه