Click & Boat حرفه ای‌ترین شرکت اجاره قایق در جهان

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان پنجشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
Click & Boat حرفه ای‌ترین شرکت اجاره قایق در جهان

Click & Boat در حال راه‌اندازی حرفه‌ای‌ترین شرکت اجاره قایق در جهان است.

Click & Boat که در سال ۲۰۱۳ در فرانسه ایجاد شد، پلتفرمی برای اجاره قایق راه‌اندازی کرده است پس از تجربه‌های موفقیت‌آمیزی که در سال جاری در سایر نقاط اروپا و آمریکا به دست آورد، اکنون برای راه‌اندازی حرفه‌ای‌ترین شرکت اجاره‌ای قایق در دنیا تلاش می‌کند. «Airbnb of the seas» اعلام کرده است که قرار است حرفه‌ای‌ترین شرکت اجاره قایق را راه‌اندازی کنند.

click and boat

فرانسه به زودی با بیش از ۲۲۰۰۰ قایق و فرصت‌های جدید شروع به خنثی کردن استانداردهای جهانی برای همتایان خود در اجاره قایق می‌کند.

رهبر جهان در اجاره قایق بیش از ۱۵۰۰۰۰ عضو در ۲۰ کشور جهان، ۶۰۰۰۰ قرارداد اجاره و ۴۰۰۰۰ مشتری ثابت دارد.

پس از جذب حجم زیادی از اجاره‌دهندگان در فرانسه و اروپا، Click & Boat در سراسر جهان گسترش یافت. امروزه این شرکت از بازگشایی حرفه‌ای‌ترین شرکت اجاره قایق در جهان خبر می‌دهد. این یک تکامل اساسی در مدل اصلی است که بر اساس رابطه بین افراد استوار است.

این اجاره‌دهندگان حرفه‌ای قایق، ۱۲۰۰۰ قایق شخصی خود را که در سراسر جهان موجود است، تکمیل خواهند کرد و به زودی در سراسر جهان قابل‌دسترس می‌شوند.

یکی از بنیان‌گذاران Click & Boat گفت:

ما در این ۴ سال ده‌ها هزار نفر را جمع کردیم که هر کدام نیازهای متفاوتی داشتند، برای مثال: در اندازه و نوع قایق‌ها (ورزشی یا تور روزانه، کروز، خودگردان)، برای یک هفته یا برای چند روز. شرکای ما می‌دانند این دانش ما از توقعات مختلف، دارایی عمده ما نسبت به رقبا است. ما در حال تبدیل شدن به یک مدل مرجع سایت اینترنتی اجاره قایق آنلاین هستیم.

click and boat

از جمله ویژگی‌های مفید این شرکت:

  • بهترین بازدید در اینترنت (بیش از ۳ میلیون نفر از سایت کلیک و قایق در سال ۲۰۱۷ بازدید کردند)
  • بهترین ابزار مدیریت رزرو برای اجاره قایق (مدیریت رزرو اتوماتیک، دسترسی به تاریخ و غیره)
  • دسترسی به یک پایگاه جدید مشتری.

این شرکت به زودی به بیش از ۲۲۰۰۰ قایق دسترسی خواهد داشت. هدف آن‌ها، راه‌اندازی ۳۰۰۰۰ قایق (شخصی و حرفه‌ای) در ۵۰ کشور قبل از پایان سال ۲۰۱۸ است.

رشد بی‌نظیر در اروپا، انگلستان و آمریکا

click and boat

از زمان ایجاد این شرکت در سال ۲۰۱۳، Click & Boat نرخ استثنایی رشد را به‌ویژه در کشورهای انگلیسی‌زبان داشته است. بر اساس مدل ساده Airbnb و ارتباط مستقیم بین صاحب و مستأجر، Click & Boat به بیش از ۱۰۰۰۰۰ بریتانیایی اجازه اجاره در اروپا را در سال ۲۰۱۷ داده است.

Click & Boat در حال حاضر از طریق وب‌سایت Click & Boat یا روی یک برنامه تلفن همراه قابل دسترس است که تاکنون بیش از ۳۰۰۰ صاحب قایق انگلیسی را جذب کرده است. فعال‌ترین مناطق برای ملوانان انگلیسی شامل: کرواسی، یونان و ایبیزا است.

 

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه