امن ترین هواپیمایی های جهان در سال 2018 کدامند؟

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان چهار شنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
امن ترین هواپیمایی های جهان در سال 2018 کدامند؟

 ۲۰ هواپیمایی برتر جهان از لحاظ ایمنی در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند.

AirlineRatings.com سالانه رتبه‌بندی امن‌ترین هواپیمایی‌های جهان را منتشر می‌کند. از بین ۴۰۹ شرکت ????????? که این شرکت نظارت می‌کند، ۲۰ خط هوایی امن‌ترین هستند. در این لیست اسامی شرکت‌های اروپایی، عربی و آسیایی دیده می‌شود.

در زیر اسامی این ۲۰ شرکت‌ آورده شده است.

شرکت هواپیمایی نیوزلند

ایر نیوزیلند بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی نیوزیلند است و یکی از ایمن‌ترین خطوط هوایی است که در این لیست معرفی شده است.

هواپیمایی نیوزلند

خطوط هوایی آلاسکا آمریکا

خطوط هوایی آلاسکا در سیاتل آمریکا با ۱۰ سال سابقه در اختیار شرکت تحقیقاتی J. D. Power قرار دارد و به عنوان حامل سنتی آمریکا با بالاترین رضایت مشتری را کسب کرده است.

آلاسکا

شرکت هواپیمایی آل نیپون ژاپن

بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی ژاپن All Nippon Airways اخیرا اعلام کرده است که از آوریل ۲۰۱۸ در پروازهای داخلی وای فای رایگان ارائه می‌دهد.

امن ترین فرودگاههای جهان

هواپیمایی بریتانیا

شرکت هواپیمایی بریتانیا در ماه مه سال ۲۰۱۷ با یک مشکل کامپیوتری مواجه شد و هزاران پرواز را لغو و میلیون‌ها دلار خسارت پرداخت کرد، اما هنوز هم در فهرست AirlineRatings.com جای دارد.

هواپیما بریتانیا

شرکت هواپیمایی کاتای پسیفیک

Cathay Pacific یک شرکت حمل و نقل آسیایی است که به ندرت در فهرست بهترین‌ها قرار نمی‌گیرد، این شرکت به طور منظم در فهرست ۲۰ شرکت برتر در AirlineRatings.com ظاهر می‌شود.

کاتای پسفیک

امارات

امارات متحده عربی، دبی مجددا در لیست ۲۰۱۸ ظاهر می‌شود. سال گذشته، شبکه خود را به ۱۵۶ مقصد گسترش داد.

هواپیما امارات

هواپیمایی اتحاد امارات متحده

شرکت هواپیمایی اتحاد در امارات متحده عربی یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی است که بر سر جذب مشتری رقابت می‌کند. Etihad علاوه بر خدمات کلاس استاندارد خود، خدمات مسافرتی را نیز در اختیار مسافرین قرار می‌دهد و به مسافران اجازه خرید الماس یا آثار هنری می‌دهد.

اتحاد

هواپیمایی اوا تایوان

هواپیمای EVA Air تایوان در سال ۲۰۱۷ در جایزه جهانی هواپیمایی Skytrax جایزه بهترین سیستم خنک‌کننده هواپیما و آسایش و راحتی در کلاس بیزینس را به دست آورد.

هواپیما اوا

هواپیمایی فن ایر فنلاند

فن ایر چیزی از ایمنی کم ندارد. این شرکت هواپیمایی در فرودگاه هلسینکی فنلاند در سال ۲۰۱۴ برای مسافران سالن سونا راه‌اندازی کرد.

فن ایر

خطوط هوایی هانان چین

خطوط هوایی چین Hainan هم در ایمنی هم در سبک جدید و نوآوری رهبری می‌کند. در سال ۲۰۱۷، این لباس‌های خدمه‌ی سرنشینان توسط لورنسسو، طراح زن لباس‌های چینی، معرفی شد.

هواپیما چین

خطوط هوایی هاوائی

خطوط هوایی هاوائی در سال ۱۹۲۹ راه‌اندازی شد و در حال حاضر بزرگ‌ترین و بلندترین شرکت هواپیمایی کشور است.

هاوایی

خطوط هوایی ژاپن

دو شرکت ژاپنی در این فهرست قرار دارند، شرکت هواپیمایی ژاپن، حامل پرچم کشور است. دفتر مرکزی این شرکت در Shinagawa، توکیو مستقر است.

ژاپن

شرکت هلندی کا ال ام

شرکت هلندی KLM قدیمی‌ترین شرکت هواپیمایی در جهان است که در سال ۱۹۱۹ تأسیس شده و به عنوان یکی از امن‌ترین شرکت‌های اروپایی شناخته شده است.

کا ال ام

لوفت هانزا

Lufthansa یکی دیگر از این ۲۰ خط هوایی برتر است. این حامل آلمانی، درست پیش از اپراتور ایرلندی Ryanair بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در اروپا است.

لوفت هاز

کانتاس

AirlineRatings.com گفت: Qantas، تقریباً تمام استانداردهای ایمنی را در ۶۰ سال گذشته داشته است و تا کنون تلفاتی در خطوط هوایی نداشته است.

کانتاس

سیستم هواپیمایی اسکاندیناوی (SAS)

هواپیمایی سوئدی SAS در ۱۱۹ مقصد در اروپا، آمریکا و آسیا خدمات می‌کند.

سوئیس

خطوط هوایی سنگاپور

هواپیمایی سنگاپور اغلب یکی از برترین ارائه‌دهندگان خدمات داخل پرواز است، این شرکت نیز یکی دیگر از اسامی موجود در فهرست ایمنی سالانه AirlineRatings.com است.

سنگاپور

سوئیس

ایمنی چیزی است که مسافران شرکت هواپیمایی سوئیس را گارانتی می‌کند. این شركت هواپيمايي پس از بازگشایی مجدد در سال ۲۰۰۲، هيچ فاجعه بزرگي را تجربه نکرده است.

سوئیس

ویرجین آتلانتیک

این حامل انگلیسی (Virgin Atlantic) به ۲۹ مقصد در ایالات متحده، مکزیک، کارائیب و مناطق دورتر پرواز می‌کند.

ویرجی

ویرجین استرالیا

گروه Virgin هواپیماهای استرالیایی خود را در سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی کرد. اکنون به ۵۲ مقصد در سراسر جهان پرواز می‌کند.

ویرجین

 

 

مطالب مرتبط:

منبع cnn

دیدگاه