تماشا کنید: تصاویر هوایی زیبا از سراسر شهر میلان

سارا کرایی
سارا کرایی دوشنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵
تماشا کنید: تصاویر هوایی زیبا از سراسر شهر میلان

میلان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پایتخت‌های مد جهان شناخته شده است. تصاویر هوایی از این شهر دیدنی را در این مقاله ببینید.

اگر یک شهر در دنیا باشد که لیاقت عنوان «پایتخت مد» را داشته باشد، آن میلان است. میلان بدون شک پایتخت مد ایتالیایی و بین‌المللی است. این شهر لوکس بودن، هنر، غذا و فرهنگ را درهم آمیخته است. میلان شهری رویایی است کسانی که در صنعت مد فعالیت می‌کنند یا از علاقه‌مندان مد هستند. شهر میلان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پایتخت‌های مد در جهان در کنار پاریس، نیویورک و لندن شناخته شده است. میلان تاریخچه‌ی طولانی در زمینه مد، منسوجات و طراحی دارد. مد میلان، با وجود اینکه با الهام از مد پاریس شکل گرفته، توانسته روح خاص خود را داشته باشد و از ویژگی‌های مد میلان می‌توان به وقار، سادگی و کیفیت اشاره کرد.

در طول قرن بیستم، این شهر جایگاه خود را به‌عنوان یک مرکز مد تثبیت کرده و این را مدیون تعدادی از طراحان سرشناس است که در شکل‌گیری تصویر میلان به‌عنوان یک مرکز مد نقش داشته است. احتمالا تابه‌حال تصاویر زیادی از جاذبه‌ها و خیابان‌های میلان دیده‌اید، اما آیا تابه‌حال تصویری کلی از این شهر دیده‌اید. در این ویدیو تصاویری از سراسر شهر میلان آورده‌ایم که چهره‌ای جدید از این شهر را به شما نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط:

منبع wikipedia

دیدگاه