بهترین رستوران های آنسی فرانسه که باید امتحان کنید

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی پنجشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
بهترین رستوران های آنسی فرانسه که باید امتحان کنید

شهر آنسی فرانسه علاوه بر میراث تاریخی متعدد خود، با رستوران‌های معروف خود نظیر لوبرژ دو ساووا، لسیبولت، لو بلودر، کنتروسانس و... به استقبال گردشگران می‌رود.

شهر آنسی (Annecy) را به‌عنوان ونیز آلپ نیز می‌شناسند. شهر زیبای کوچکی در فرانسه که مملو از کانال‌ها، خیابان‌های سنگ‌فرش و خانه‌های رنگارنگ است. از آنجا که یکی از قدیمی‌ترین مناطق مسکونی را در خود جای داده، از میراث فرهنگی غنی برخوردار بوده و ساختمان‌های قدیمی زیادی در آن یافت می‌شود. در این محیط تاریخی و کنار زیبایی طبیعی آن می‌توانید تجربه‌ی غذایی خوشایندی را برای خود رقم بزنید. با ما همراه باشید تا با بهترین رستوران‌های آنسی آشنا شوید.

۱لوبرژ دو ساووا

رستوران های آنسی

رستوران «لوبِرژ دو ساووا» (L’Auberge de Savoie) در مرکز شهر قرار دارد و غذا خورن در این رستوران درست مانند استنشاق هوای تازه کوهستان در وسط این شهر پر هیاهو است (جانی تازه به شما می‌دهد). فضای داخلی آبی و سفید رنگ آن، محیطی آرام‌بخش را برای صرف یک غذای دریایی خوشمزه فراهم می‌کند.

غذاخوری روباز این رستوران، چشم‌اندازی فوق‌العاده از ساختمان‌های قدیمی اطراف را پیش روی شما قرار می‌دهد. طیف وسیعی از غذاها در منوی آن دیده می‌شود و به همین دلیل مناسب هر سلیقه‌ای خواهد بود. از پنیرهای خوشمزه گرفته تا پیتزا و خرچنگ و شکلات دست‌ساز، تافی و قهوه را می‌توانید در منوی آن بیابید. خدمه‌ نیز رفتار مناسبی داشته و بهترین پیشنهادها غذایی را به شما خواهند داد.

۲لسیبولت

رستوران های آنسی

رستوران «لَسیبولِت» (La Ciboulette) در سال ۲۰۰۷ موفق به کسب جایزه‌ی ستاره میشلن شد. این رستوران در منطقه‌ی قدیمی و آرام شهر واقع شده و طراوت و تازگی جزو لاینفک غذاهای آن به حساب می‌آید. علاوه بر صرف یک غذای عالی می‌توانید از محله‌ی «کور دو پره کره» (Cour du Pré Carré) نیز دیدن کنید. سوفله «پره شارتو» (Pères Charteux)، فوم شیر و تمشک ترد از غذاهای مخصوص آن است که در کنار تماشای مناظر فوق‌العاده از مناطق سرسبز شهر، تجربه‌ای به‌یادماندنی خواهید داشت.

۳لو بلودر

رستوران های آنسی

رستوران «لو بِلوِدِر» (Le Belvédère) در چند قدمی مرکز شهر قرار دارد و یک سالن غذاخوری معرکه با چشم‌اندازی استثنایی به دریاچه دارد. ۴ منوی متفاوت با تنوع زیادی از انتخاب‌ها برای مهمانان وجود دارد که می‌توانند از انواع غذاهای رنگارنگ و در عین حال خوشمزه آن سفارش دهند.

۴لاپارت دو دیست

رستوران های آنسی

رستوران «لاپارت دو دیسِت» (L’Appart du Dix-Sept) قطعا به شما تجربه‌ی یک شام آرام‌بخش را هدیه خواهد داد. این رستوران با طراحی دنج و خودمانی خود حس و حال خانه را در شما زنده می‌کند. غذاهای دلپذیری در منوی آن دیده می‌شود، تکه‌ی بزرگی از ماهی که روی برنج سیاه و سویا قرار گرفته از آن جمله است. نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای نیز در این محل یافت می‌شود که نباید از دست بدهید.

۵کنتروسانس

رستوران های آنسی

رستوران «کُنتروسانس» (ContreSens) به لطف طراحی معاصر و مینیمالیستی خود، تجربه‌ای مدرن را تقدیم شما می‌کند که با فضای تاریخی این شهر در تضاد است. در اینجا می‌توانید غذاهای فرانسوی مدرن را تجربه کنید. کارکنان خون‌گرمی دارد که در ایجاد فضای بانشاط رستوران موثر هستند. غذاهای فصلی همیشه تازه و باطراوت بوده و از ماهی‌های محلی برای طبخ برخی از غذاها استفاده می‌شود. علاوه بر سرو غذاهای خوشمزه، قیممت‌های منصفانه‌ای نیز دارد.

۶کلو دسانس

رستوران های آنسی

تراس روباز رستوران «کلو دِسانس» (Clos des Sens) در زیر سایه‌ی درختان سرسبز، محیطی ایدئال برای تجربه یک شام فراموش‌نشدنی است. با اینکه کمی با مرکز شهر فاصله دارد، اما منوی خلاقانه و کیفیت خارق‌العاده‌ی غذاها، ارزش طی کردن این مسیر را دارد. منوی آن ترکیبی از «زمین و دریاچه» است که غذاهای متنوع و خوشمزه‌ای را شامل می‌شود. با اینکه قیمت غذاها بالاتر است، اما مقصدی معرکه برای بازدیدکنندگان آنسی به شمار می‌رود، پس آن را از دست ندهید.

۷لو بیلبوکه

رستوران های آنسی

رستوران «لو بیلبوکه» (Le Bilboquet) با فضای گرم و صمیمی خود میزبان مشتریان است و مقصدی عالی برای تجربه‌ی بهترین غذاهای فرانسوی محسوب می‌شود. در اینجا ضمن صرف غذا می‌توانید از مناظر زیبای آنسی نیز لذت ببرید. غذاهای نوآورانه و تغییر هفتگی منوها در دستور کار مالک رستوران است. پنیرهای محلی و سوپ ملون با طعم نعنا را حتما امتحان کنید.

۸لسکیس

رستوران های آنسی

در رستوران «لِسکیس» (L’Esquisse) می‌توانید غذاهای فصلی را با طعم‌های لذیذ میل کنید. کیفیت و نحوه‌ی ارائه هر غذا منحصربه‌فرد است و مواد اولیه آن‌ها سه بار در هفته از بازار محلی تهیه می‌شود. احتمالا مالک این رستوران را نیز خواهید دید که به مهمانان در انتخاب غذاها کمک می‌کند و راهنمای فوق‌العاده‌ای به حساب می‌آید. با توجه به اینکه مکان پذیرایی از مهمانان محدود است، از قبل جا رزرو کنید.

۹لو شله

رستوران های آنسی

رستوران «لو شَله» (Le Chalet) در کنار کانال زیبا و قدیمی شهر قرار دارد و به‌طور کامل از الوارهای قدیمی ساخته شده است. تجربه‌ی شگفت‌انگیز غذایی را پیشکش شما می‌کند که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. منوی فوق‌العاده آن شامل غذاهای محلی نیز می‌شود.

۱۰لو کلوشه

رستوران های آنسی

رستوران «لو کلوشه» (Le Clocher) نام خود را مدیون یادبودی رومی است. این رستوران، مکانی عالی برای افراد عاشقان غذا و هنر به شمار می‌رود، چراکه علاوه بر سرو کردن غذاهای خوشمزه، نمایشگاه‌های هنری معرکه‌ای را نیز برگزار می‌کند. ترکیب سنت و مدرنیته را در مبلمان این مکان می‌توان دید، نوآوری حتی در غذاها نیز به چشم می‌خورد. غذاهای عجیب و غریبی در منو وجود دارد که باید امتحان کنید. این رستوران در طبقه‌ی همکف یک ساختمان تاریخی قرار دارد و گفته می‌شود که در گذشته کلیسا بوده است.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه