تلاش دومینیکا برای جذب گردشگر بعد از طوفان ماریا

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان چهار شنبه، ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
تلاش دومینیکا برای جذب گردشگر بعد از طوفان ماریا

دومینیکا به دنبال به دست آوردن موقعیت گردشگری خود بعد از طوفان ماریا است.

تنها سه ماه پس از خرابی طوفان ماریا، دومینیکا نشانه‌هایی از بهبودی و احیای طبیعت آن منطقه را نشان می‌دهد و در تلاش برای جذب گردشگران بیشتر است.

دمونیکا

برای برجسته کردن این موضوع، اداره احیاسازی جزیره دومینیکا، رسانه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی دیجیتالی را در بازارهای کلیدی دومینیکا مانند: بریتانیا، آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان و کارائیب، جهت بازسازی دومینیکا راه‌اندازی کرده است.

این کمپین ویژگی‌های طبیعی جزیره را بری دوستداران طبیعت، سلامتی و آب‌های زیرزمینی برجسته می‌کند.

کالین پاپر، مدیر گردشگری، در مورد این کمپین اطلاع‌رسانی امیدوار است. او توضیح داد:

حتی پس از یک طوفان مانند ماریا، دیدن دومینیکا بسیار لذت‌بخش است. این فوق‌العاده است که به بازدیدکنندگان ما نشان دهد دومینیکا پناهگاه حقیقی طبیعت است و باید به همراه مردم مهمان‌نواز و خونگرم آن منطقه در مسیر گردشگری بازدیدکنندگان قرار گیرد و کشف شود.

با تلاش برای برگرداندن مکان‌های مختلف جزیره با همراهی بخش خصوصی تا پایان سال ۲۰۱۸، محیطی فرهنگی مناسب برای پیاده‌روی و غواصی فراهم می‌کنیم. DDA بسته‌های مختلفی را برای دوستداران طبیعت جهت بازگردان طبیعت این جزیره ارائه می‌دهد.

انتظار می‌رود آوازه این کمپین باعث رشد بازدیدها در سواحل دومینیکا شود. دومینیکا یک جای امن برای مسافران ماجراجو است که به دنبال تعطیلات منحصربه‌فرد هستند: از جمله مواردی مانند؛ پیاده‌روی و ماجراجویی، رویدادهای فرهنگی و جشنواره‌ها، ورزش‌های آبی، تماشای دلفین و غواصی.

دومینیکا در جنوب جزیره گوادلوپ و شمال مارتینیک، در شرق کارائیب قرار دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه