بهترین هتل های بندرعباس؛ بندر دوست داشتنی هرمزگان

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های بندرعباس؛ بندر دوست داشتنی هرمزگان

با وجود هتل‌های فراوان و مناسب، اقامت در بندرعباس، بسیار لذت‌بخش است و شناخت هتل‌های بندرعباس کمک بزرگی برای سفر کردن به این شهر زیبا دارد. 

بندرعباس، بزرگ‌ترین بندر ایران و دیدنی‌ترین بندر استان هرمزگان است که قدمتی طولانی دارند. این بندر علاوه بر اینکه مکان مناسبی برای سفر خصوصا در فصول سرد است، از لحاظ تجاری نیز یکی از شهرهای پراهمیت کشور به شمار می‌رود و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را مجذوب خود می‌کند.

اقامت در این بندر دیدنی بسیار لذت‌بخش است، زیرا علاوه بر اینکه هتل‌های زیادی در این شهر وجود دارد، با هر بودجه‌ای که باشید، می‌توانید در یکی از هتل‌های خوب و پرستاره شهر اقامت کنید.

بندرعباس

هتل هما

هتل هما بندرعباس

هتل پنج ستاره هما عضوی دیگر از زیرمجموعه گروه هتل‌های هما در استان هرمزگان است که در جوار خلیج همیشه فارس در شهر زیبای بندرعباس قرار دارد. امتیاز ویژه این هتل نزدیکی بسیار به دریا است و از لحاظ کیفیت، سرویس و خدمات از جمله بهترین هتل‌های بندرعباس محسوب می‌شود. اقامت در اتاق‌های رو به دریای این هتل، می‌تواند برای هرکسی تجربه‌ای دلنشین باشد. نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری بندر عباس نظیر اسکله‌ها، موزه‌ها و معبد هندوها، از دیگر امتیازات این هتل است.

امکانات هتل: استخر، رستوران‌های گوناگون، سالن ورزشی، سالن کنفرانس، آسانسور، سالن همایش، نمازخانه، رستوران فضای باز، کافی‌شاپ، خود پرداز، پارکینگ، زمین تنیس، تاکسی سرویس، صندوق امانات، ماساژ، سالن اجتماعات، خشکشویی، روم سرویس، رمپ جهت ویلچر معلولین، سالن آمفی تئاتر، تالار پذیرایی، فضای سبز، اتاق چمدان

آدرس: بندرعباس، بلوار پاسداران، خیابان معراج

هتل هرمز

هتل هرمز

هتل پنج ستاره هرمز یکی از زیباترین هتل‌های جنوب کشور است که در مرکز بندرعباس قرار گرفته است. ساختمان این هتل مانند حرف اف انگلیسی است و هم به خلیج‌فارس و هم به شهر بندرعباس چشم‌انداز دارد. این هتل هفت طبقه موفق به کسب استانداردهای بین‌المللی در زمینه‌های گوناگونی شده است. از مزیت‌های این هتل می‌توان به رستوران دریایی آن اشاره کرد که یکی از باکیفیت‌ترین رستوران‌های استان هرمزگان در زمینه غذای دریایی است. همچنین مرکز خرید مجهز این هتل، برندهای ایرانی و خارجی معتبری را در خود جای داده و مکان مناسبی برای خرید در بندرعباس است.

امکانات هتل: عکاسی، آرایشگاه، پست DHL، خودپرداز، بانک، مرکز خرید، سالن کنفرانس، آسانسور، نمازخانه، سالن همایش، اتاق میهمانی و جلسات کاری، اینترنت، روم‌سرویس ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، جکوزی، سالن بیلیارد، سیستم اعلام حریق، سفره‌خانه، صرافی، سونا، پارکینگ، زمین تنیس، رستوران، تاکسی سرویس، آلاچیق، صندوق امانات، استخر، سالن اجتماعات، خشکشویی، امکانات بازی کودکان، جعبه کمک‌های اولیه، سالن آمفی تئاتر، رستوران دریایی، تالار پذیرایی، فضای سبز، اتاق چمدان

آدرس: بندرعباس، بلوار امام خمینی، میدان انقلاب

هتل بین المللی خلیج فارس

هتل بین المللی خلیج فارس

هتل بین‌المللی خلیج‌فارس از جمله هتل‌های لوکس و پنج ستاره بندرعباس در ایران است که در نزدیکی اسکله‌های این بندر، نظیر بندر شهید رجایی قرار گرفته است. واقع شدن در منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس و تردد آسان به کارخانجات صنعتی بندرعباس، نزدیکی به فرودگاه و راه‌آهن، این هتل را به یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در بندرعباس، برای کسانی که برای سفر کاری به این بندر سفر کرده‌اند، تبدیل کرده است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، سالن بدن‌سازی، سالن همایش، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر، سونا، جکوزی، رستوران با گنجایش ۲۰۰ نفر، اینترنت، کافی‌نت، خشکشویی، سالن کنفرانس، نمازخانه، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، فضای سبز

آدرس: بندر عباس، ۱۳ کیلومتری اسکله‌ شهید رجایی

هتل آتیلار

هتل آتیلار

هتل چهار ستاره آتیلار، هتلی لوکس و مجلل در جنوب ایران و شهر بندرعباس است. بلندترین بنایی که در قلب شهر به چشم‌تان خواهد خورد، ساختمان این هتل است. هتل آتیلار یکی از با کیفیت‌ترین هتل‌های بندرعباس است که از نظر دسترسی به مراکز تفریحی، تجاری و نقاط دیدنی بسیار مناسب است. با هر نیتی که به بندرعباس سفر کنید، این هتل انتخاب مناسب و مطلوبی برای اقامت شما است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، سالن کنفرانس، صندوق امانات، خشکشویی، سالن بیلیارد، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، رستوران، کافی‌شاپ

آدرس: بندر‌عباس، میدان هفده شهریور، کوچه اداره پست مرکزی

هتل ایران

هتل ایران بندرعباس

هتل سه ستاره ایران یکی از هتل‌های میان‌‌رده و نوساز بندرعباس است که در سال ۱۳۹۵ در قلب شهر افتتاح شده است. چه برای سفر کاری به بندر سفر کنید، چه برای گردش و تفریح، این هتل انتخاب مناسبی برای شما است. هتل ایران، با اینکه سه ستاره است، ولی بسیار شیک و تمیز است و بیشتر اتاق‌های آن چشم‌انداز رو به دریا دارند. نزدیکی به اسکله شهید حقانی از دیگر امتیازات این هتل است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، اینترنت، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس

آدرس: بندرعباس، بلوار امام خمینی، میدان ۱۷ شهریور (شهربانی سابق)، جنب بانک ملی

هتل امین

هتل امین بندرعباس

هتل سه ستاره امین از هتل‌های اقتصادی شهر بندرعباس است که عنوان هتل ساحلی این شهر را با خود به یدک می‌کشد. این هتل درست روبه‌روی خلیج‌فارس قرار گرفته است و از بیشتر اتاق‌های این هتل می‌توانید این دریای نیلگون و زیبا را تماشا کنید. محیط تمیز، اتاق‌های دل‌باز، خوش‌مسیر بودن و دسترسی آسان به نقاط دیدنی شهر این هتل را به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های بندرعباس تبدیل کرده است.

امکانات هتل: کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، رستوران، سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات کاری، نمازخانه، سالن همایش، آسانسور، رستوران، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خشکشویی، رستوران دریایی، سالن اجتماعات، اینترنت، سیستم اعلام حریق، اتاق چمدان

آدرس: بندرعباس، ابتدای طالقانی، جنب مسجد جامع اهل سنت

هتل فروغ

هتل فروغ بندرعباس

هتل فروغ یکی از هتل‌های دوستاره میان‌رده و مناسب شهر بندرعباس در ایران است که در مرکز این شهر واقع شده است. اتاق‌های این هتل تمیز هستند و مجهز به امکانات رفاهی مطلوب هستند. واقع شدن در مرکز شهر، دسترسی به پایانه مسافربری بندرعباس، فرودگاه بین‌المللی، معبد هندوها، عمارت کلاه‌فرنگی، حمام گله‌داری، ایستگاه راه‌آهن و چشمه آبگرم گنو را آسان ساخته است.

امکانات هتل: کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، روم سرویس، تاکسی سرویس، خشکشویی، پارکینگ، اینترنت

آدرس: بندرعباس، بلوار امام خمینی، بلوار دانشگاه

هتل آپادانا

هتل آپادانا بندرعباس

هتل آپادانا هتلی دوستاره و اقتصادی در شهر بندرعباس است که درست پشت مجتمع سیتی‌سنتر واقع شده است و به همین واسطه طرفداران زیادی دارد. این هتل با اینکه هتلی دو ستاره است، ولی از نظر تمیزی هتلی ممتاز به شمار می‌رود. اتاق‌های این هتل بسیار دل‌باز، بزرگ و آرام هستند و از امکانات رفاهی مناسبی تشکیل شده‌اند. میهمانان این هتل همچنین دسترسی آسانی به موزه‌ها و مراکز خرید دارد.

امکانات هتل: پارکینگ، آسانسور، سیستم اعلام حریق، لابی، اینترنت

آدرس: بندرعباس، خیابان امام خمینی، پشت سیتی‌سنتر

هتل آپارتمان اطلس

هتل آپارتمان اطلس بندرعباس

هتل آپارتمان تک ستاره اطلس یکی از هتل‌های مناسب و تمیز بندرعباس است. اتاق‌های این هتل تمیز و مناسب هستند و امکانات رفاهی مطلوب و درخور هتل‌های تک ستاره دارند. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی مناسبی به دریا، فرودگاه و مراکز خرید دارد.

امکانات هتل: صندوق امانات، تاکسی سرویس، اینترنت، رستوران، لابی

آدرس: بندرعباس، چهار راه قدس، خیابان شهید بهشتی   

مطالب مرتبط:

دیدگاه