افتتاح مجتمع تفریحی فجیره در دبی

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان دوشنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۰
افتتاح مجتمع تفریحی فجیره در دبی

مجتمع تفریحی فجیره (Intercontinental Fujairah Resort) با امکانات فراوان در امارات متحده عربی افتتاح شد.

Intercontinental Fujairah Resort در دبی، امارات متحده عربی افتتاح شد. با افتتاح Fujairah این منطقه نزد توریست‌ها محبوبیت پیدا می‌کند. بازگشایی این هتل نشان دهنده تعهد گروه هتل‌های بین‌قاره‌ای (IHG) به گسترش نمونه‌های لوکس خود در این منطقه است.

فجیره

فجیره یک ملک ساحلی است که در ساحل دریاچه بی‌نظیر Al Aqah در زیر کوه‌های بسیار جذاب حجر واقع شده است. این مجتمع لوکس از مجموعه‌ای از ساختمان‌ها با سبک معماری روستاهای عربی ساخته شده است که ترکیبی از عناصر طراحی معاصر و فرهنگ قوی عرب است و میراث و فرهنگ محلی را منعکس می‌کند.

این مجتمع از ۱۹۰ اتاق مهمانی و سوئیت شیک ساخته شده است که شامل ۴۴ اتاق Club InterContinental و ۳۸ سوئیت است. از بالکن‌های بزرگ موجود در مجتمع به راحتی می‌توانید از منظره‌ی بی‌نظیر سرتاسر دریا لذت ببرید.

مجتمع فجیره از امکانات منحصربه‌فردی مانند سالن بدن‌سازی، اسپا با منوهای مختلف درمانی، ۴ اتاق جلسه، یک اتاق هیئت مدیره و سالن رقص برخوردار است.

پاسکال گووین، افسر ارشد IHG در هند، خاورمیانه و آفریقا، گفت:

از افتتاح اولین تفریحگاه بین‌المللی خود در امارات متحده عربی خوشحالیم. این یک دستاورد بزرگ در سفر ما به منطقه محسوب می‌شود. مجموعه‌های لوکس خود را برای مهمانان لوکس بین‌المللی یا ساکنان امارات متحده عربی گسترش می‌دهیم. ساکنان محلی می‌توانند برای تجربه‌های جدید و فرار از روزمرگی به این مجموعه بیایند و گروه‌های کسب و کار این مکان را به عنوان مقصدی برای برقراری جلسه‌های خود انتخاب می‌کنند. فجیره با یک خط ساحلی خیره‌کننده، کوه‌های باشکوه و باغ‌های نخل همراه با میراث غنی به سرعت به عنوان یک جاذبه گردشگری ظاهر می‌شود و مسافران فهمیده‌تر را جذب می‌کند. ما به‌دنبال فراهم کردن تجربیات جدید برای مهمانان خود هستیم تا سبک جدیدی از زندگی که ما به خاطر آن مشهور شده‌ایم را ارائه دهیم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه