بهترین رستوران های کازابلانکا؛ مراکش

حمیده کریمی
حمیده کریمی چهار شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
بهترین رستوران های کازابلانکا؛ مراکش

کازابلانکا، یکی از شهرهای توریستی مراکش، رستوران‌های سنتی و بین‌المللی زیادی دارد. در این رستوران‌های بی‌نظیر می‌توانید بهترین غذاهای محلی و بین‌المللی را نوش جان کنید و از چشم‌اندازهای زیبای اقیانوسی لذت ببرید.

کشور مراکش، فرهنگی غنی دارد و این فرهنگ غنی در معماری و آشپزی کازابلانکا تاثیرگذار بوده است. در کازابلانکا علاوه بر غذاهای سنتی، غذاهایی از سراسر دنیا در رستوران‌های بین‌المللی سرو می‌شود. اگر در سفر به این شهر دیدنی تصمیم گرفتید، یک وعده غذای عالی نوش جان کنید یکی از رستوران‌های زیر را انتخاب کنید که برترین رستوران‌های کازابلانکا هستند.

رستوران La Bodega

منوی این رستوران با الهام از آشپزی اسپانیایی تهیه شده است. در واقع غذاهای مراکشی و انواع غذاهای تلفیقی با عطر و طعم اسپانیایی در این منو وجود دارد. موسیقی زنده و رقص محلی یکی از دلایل جذابیت این رستوران به‌خصوص برای گردشگران است. انواع تاپاس، پیش‌غذای اسپانیایی و نوشیدنی‌های لذیذ را می‌توانید در این رستوران نوش جان کنید و لذت ببرید.

رستوران لو روله دو پاریس (Le Relais de Paris)

رستوران های کازابلانکا

همان طور که از اسم رستوران مشخص است، این رستوران بهترین غذاهای فرانسوی را سرو می‌کند. این رستوران در منطقه‌ی ساحلی کورنیش قرار دارد و در آن می‌توانید بهترین غذاهای فرانسوی را در حال تماشای مناظر زیبایی از دریا، نوش جان کنید. عطرها و طعم‌های فریبنده، ظاهری آرام و دنج و دکوراسیونی دیدنی، این رستوران ترکیبی از جذابیت رستوران‌های مدرن و حال و هوای سنتی است که نظر همه مشتریان را جلب می‌کند. در منوی رستوران به غیر از غذاهای فرانسوی، انواع ماهی و اسپاگتی هم دیده می‌شود. این رستوران در هتل معروف Villa Blanca قرار دارد.

رستوران La Sqala

این رستوران در یک قلعه‌ی قدیمی قرن هجدهمی قرار دارد و رستورانی فوق‌العاده برای غذا خوردن در محیطی آرام دور از شلوغی و ازدحام شهر است. فضای داخلی آن حال و هوای سنتی دارد و باغی پر از گل‌های زیبا در کنار آن قرار دارد. در واقع این رستوران غیر از اینکه از نظر کیفیت غذا بی‌نظیر است، از نظر دنج بودن و داشتن محیط آرام، در کازابلانکا نظیر ندارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی مراکشی را نوش جان کنید و یک استکان چای نعنای مراکشی بخورید. در باغ این رستوران، سه بار در هفته برنامه‌های تفریحی اجرا می‌شود.

کافه ریک (Rick’s Café)

رستوران های کازابلانکا

این کافه به لطف فیلم مشهور و زیبای کازابلانکا (۱۹۴۲) به شهرت رسید. کافه در یک عمارت قدیمی در محله‌ی قدیمی شهر قرار دارد و دارای نورپردازی زیبا، تندیس‌های یادبودی از فیلم و بالکن است. چهار شومینه و محیط غذاخوری خصوصی به‌همراه چشم‌اندازهای زیبایی از بندر، از دلایل جذابیت این رستوران است. منوی کافه، یک منوی بین‌المللی است که در آن انواع غذاهای دریایی و گیاهی و نوشیدنی‌ها و دسرهایی از سراسر دنیا به چشم می‌خورد.

رستوران پور دو پش (Port de Pêche)

این رستوران، با حال و هوای سنتی و غذاهای دریایی لذیذ، درست در مرکز بندر ماهیگیری قرار دارد و بهترین انتخاب برای خوردن غذاهای دریایی تازه است. این رستوران همیشه شلوغ است و مهمانان در آن از خوردن تازه‌ترین غذاهای دریایی که مواد اولیه‌ی آن همگی صید روز هستند، لذت می‌برند. از دیگر دلایل جذابیت رستوران می‌توان به تزیینات و دکوراسیون آن اشاره کرد. خدمات رستوران بسیار حرفه‌ای و صمیمانه است.

رستوران Brasserie de la Tour

رستوران های کازابلانکا

این رستوران در هتل سوفیتل قرار دارد و در آن می‌توانید لذت خوردن غذاهای خوشمزه و آرامش محیط را هم‌زمان تجربه کنید. منوی رستوران شامل غذاهای فرانسوی است که با تازه‌ترین مواد غذایی فصل و با خلاقیت فراوان تهیه می‌شوند. هنگام غذا خوردن از تماشای دکوراسیون جذاب رستوران لذت می‌برید که روز و شب با توجه به تغییرات محیط، تغییر می‌کند و فضایی آرام و زیبا برای غذا خوردن مهمانان است.

رستوران دریا (La Mer)

این رستوران روی آب و در کنار فانوس دریایی کازابلانکا و در نزدیکی مسجد حسن دوم قرار دارد. تخصص رستوران دریا در تهیه‌ی انواع غذا با ماهی‌ها و خانواده‌ی خرچنگ‌ها است. این رستوران شیک بهترین ماهی‌های شهر را سرو می‌کند. سالن غذاخوری با سادگی تزیین شده و چشم‌اندازهای بسیاری زیبا و نفس‌گیری از اقیانوس دارد. برای رفتن به این رستوران حتما باید از قبل میز رزرو کنید. سعی کنید هنگام غروب خورشید آنجا باشید تا منظره‌ی زیبای غروب آفتاب در اقیانوس اطلس را تماشا کنید.

رستوران ساکورا

همان طور که از اسم رستوران مشخص است، ساکورا اولین رستوران ژاپنی کازابلانکا است که در آن می‌توانید از خوردن سوشی‌ها و ساشیمی‌های سنتی لذت ببرید. نمایش‌های سنتی ژاپنی بخش دیگری از برنامه‌های این رستوران برای مهمانان است. در واقع با سر زدن به این رستوران، حال و هوایی کاملا متفاوت با کازابلانکا را تجربه می‌کنید. این رستوران در هتل Sheraton قرار دارد. اگر از خوردن غذاهای سنتی و محلی کازابلانکا خسته شدید، می‌توانید به این رستوران سر بزنید و علاوه بر خوردن غذاهای ژاپنی، گوشه‌ای از حال و هوای بین‌المللی شهر را تجربه کنید. دکوراسیون رستوران، بسیار مدرن و مجلل است و مهمانان می‌توانند مراحل تهیه‌ی غذا را مشاهده کنند.

رستوران Dar Beida

رستوران های کازابلانکا

این رستوران، بهترین جا برای یک تجربه‌ی توریستی عالی است. در این رستوران همز‌مان با لذت بردن از موسیقی و رقص محلی، می‌توانید آشپزی سنتی را امتحان کنید و از خوردن غذاهای عربی و حضور در حال و هوای عربی، لذت ببرید. در واقع غیر از غذا، این رستوران به خاطر حال و هوای متفاوتی که دارد، مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. لذیذترین غذاهای بومی و منطقه‌ای در منوی متنوع و گسترده‌ی این رستوران عرضه شده است. مشهورترین غذاهای مراکشی را با بهترین طعم و کیفیت در این رستوران می‌توانید نوش جان کنید.

رستوران Al Mounia

در این رستوران شیک و مجلل می‌توانید بهترین غذاهای اصیل مراکشی را نوش جان کنید. انواع غذاهای اصیل عربی، پیش‌غذا، دسر و تنوع بی‌نظیری از سالاد در منوی رستوران دیده می‌شود. فضای رستوران به‌تنهایی بسیار دیدنی و جذاب است. بین سالن غذاخوری با دیوارهای کاشی‌کاری شده یا پاسیوی مزین به گیاهان و گل‌های زیبا می‌توانید جایی را برای غذا خوردن انتخاب کنید. خدمات این رستوران در سطح بسیار بالا قرار دارد و موقعیت جغرافیایی رستوران در مرکز شهر، یکی از دلایل محبوبیت آن است.

رستوران Le Riad

این رستوران، یک رستوران سنتی مراکشی است که نسبت به دیگر رستوران‌های این فهرست، کمتر توریستی است و حال و هوای بومی‌تری دارد. در این غذاخوری سنتی می‌توانید بهترین غذاهای محلی را در محیطی گرم و دوستانه نوش جان کنید. منوی رستوران بسیار ساده و در عین حال متنوع است که مطمئنا رضایت‌تان را جلب می‌کند. قیمت رستوران نسبت به کیفیت غذاها، بسیار مناسب است. وقتی وارد این غذاخوری می‌شوید حس می‌کنید که وارد یکی از خانه‌های مراکشی شدید و بدون شک از حضور در این محیط گرم و صمیمی لذت خواهید برد.

رستوران Basmane

رستوران های کازابلانکا

این رستوران در مکانی عالی در منطقه‌ی ساحلی کورنیش قرار دارد و یکی از بهترین رستوران‌های شهر برای خوردن غذاهای سنتی مراکشی به‌خصوص طاجین است. در یک دکوراسیون تیپیکال و جذاب مراکشی می‌تونید بهترین غذاهای سنتی را با بالاترین کیفیت ممکن نوش جان کنید. کاشی‌کاری‌های زیبای رستوران، جذابیت خاصی به محیط داده است. سالن غذخوری با گلدان‌ها و شمع‌های زیبا، گل‌های رنگارنگ و رنگی ملایم و جذاب، تزیین شده است. علاوه بر غذای عالی و دکوراسیون بی‌نظیر، این رستوران به خاطر اجرای موسیقی و رقص‌های محلی، بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارد.

رستوران تاورن دو دوفن (Taverne Le Dauphin)

برای اینکه تازه‌ترین غذاهای دریایی را در محیطی ساده و بی‌تکلف نوش جان کنید، این رستوران بهترین انتخاب است. در منوی رستوران هر غذایی دریایی که فکر کنید، پیدا می‌شود. البته غذاهای گوشتی، گیاهی و دسرها هم بخش دیگری از منوی مفصل رستوران را تشکیل می‌دهند. سالن غذاخوری رستوران، رنگارنگ و دنج است و با تم دریایی تزیین شده است.

رستوران La Bavaroise

این رستوران در فضایی زیبا و گرم با دکوراسیونی جذاب قرار گرفته و بهترین جا برای خوردن غذاهای کلاسیک فرانسوی است. منوی رستوران بسیار مفصل است و بهترین غذاهای فرانسوی را در آن خواهید دید. بخش مربوط به غذاهای دریایی و دسرهای منو، بسیار قابل‌توجه است. مثل بسیاری از رستوران‌های فرانسوی خوب، این رستوران هم کارکنانی مجرب و خوش‌برخورد دارد، خدماتی بی‌نظیر ارائه می‌کند و منوی نوشیدنی آن قابل تحسین است. از آنجایی که رستورانی مشهور و شلوغ است، حتما قبل از رفتن میز رزرو کنید.

رستوران A Ma Bretagne

رستوران های کازابلانکا

فضای شیک و مجلل، نمای زیبای اقیانوسی و غذای عالی و باکیفیت در این رستوران در کنار هم قرار گرفته‌اند. غذاهای کلاسیک فرانسوی را با بهترین طعم و کیفیت می‌توانید در این رستوران عالی نوش جان کنید. فشای داخلی رستوران به زیبایی تمام با کفپوش‌های چوبی، نورپردازی ملایم تزیین شده است و یک تراس در فضای باز هم دارد. منوی رستوران بسیار کوچک ولی بی‌نظیر است و در آن بهترین غذاهای اصلی، پیش‌غذا و دسرهای فوق‌العاده‌ی فرانسوی را خواهید دید. این رستوران نسبت به استانداردهای رایج رستوران‌های مراکشی گران است، اما درمجموع نسبت به کیفیت غذا و خدمات، قیمت‌های معقولی دارد.

رستوران ILOLI

این رستوران، بهترین غذاهای ژاپنی را در فضایی مدرن و جذاب سرو می‌کند. تخصص اصلی رستوران در غذاهای دریایی است. انواع سوشی و غذاهای گیاهی در منوی رستوران دیده می‌شود. هر غذا، به زیبایی تمام و با خلاقیت بی‌نظیر سرآشپزها، تزیین می‌شود و شبیه یک اثر هنری ژاپنی است. این رستوران یکی از بهترین و خاص‌ترین رستوران‌های کازابلانکا است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه