افتتاح هتل Aloft Palm Jumeirah در دبی

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان پنجشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۰
افتتاح هتل Aloft Palm Jumeirah در دبی

هتل Aloft Palm Jumeirah در دبی افتتاح می‌شود.

ماریوت اعلام کرده است:

اولین افتتاح از نام تجاری هتل‌های Aloft Palm Jumeirah در دبی انجام می‌شود.

این هتل در شرق پالم جمیرا واقع شده و ارائه‌دهنده شیوه‌های جدید زندگی در هتلداری است و با رویکردهای فناوری و تجربیات اجتماعی پرجنب و جوش سبک مدرنی با طراحی متفاوتی ایجاد کرده است.

Aloft Palm Jumeirah

Alex Kyriakidis مدیر هتل‌های بین‌المللی ماریوت در خاورمیانه و آفریقا گفت:

ما بسیار خوشحال هستیم که افتتاح اولین Aloft در دبی، یکی از پربازدیدترین مقصدهای گردشگری جهان را جشن می‌گیریم. ما شاهد تقاضای زیادی در این منطقه برای هتل‌های Aloft هستیم، زیرا این برند تعریفی جدید از تجربیات هتلداری سنتی با نوآوری‌های جدید به‌وجود آورده است. در دبی به تنهایی، این نام تجاری سود خود را در سه سال آینده با ۵ بازگشایی جدید دو برابر می‌کند.

Aloft Palm Jumeirah، برای ارتباطات بیشتر و راحتی مسافران جهانی طراحی شده است. این هتل دارای ۲۰۶ اتاق الهام‌بخش با طراحی زیبا و نمایی دیدنی از خلیج فارس است.

ماکس ویگرینک، مدیر کل شرکت Aloft Palm Jumeirah، گفت:

هتل‌های آلوفت مدرن هستند و در آن‌ها از تکنولوژی بهره گرفته‌ایم و روی طراحی آن‌ها بسیار تمرکز کرده‌ایم. فضایی طراحی کرده‌ایم که مسافران با هوش به راحتی ارتباط برقرار کنند و شبکه بازبماند و آرامش برقرار شود.

علاوه بر اینکه این هتل باعث می‌شود جنب و جوش اجتماعی در دبی بیشتر شود، این هتل دارای ۶ اتاق غذاخوری و فضایی اجتماعی است که شامل رستوران East & Seaboard است و قسمت غذاخوری در تمام طول روز باز است. این هتل دارای قسمتی است برای سرو کردن نوشیدنی‌های مختلف به تمام مردمی که از سراسر جهان می‌آیند.

رستوران قرار است یک مدل جدید از غذا خوری مکزیکی را راه‌اندازی کند، در آن رستوران با صحنه‌های اجتماعی و جادویی، غذاهای عالی، نوشیدنی‌ها و سرگرمی‌ها ترکیب می‌شود.

Aloft Palm Jumeirah تنها ۴۵ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی دبی و ۹۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی ابوظبی فاصله دارد. این هتل همچنین در نزدیک برخی از جاذبه‌های دبی مانند پارک آبی Aquaventure و Skydive دبی قرار دارد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه