یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در گزارش اختصاصی کجارو

آزاده یوسف نژاد
آزاده یوسف نژاد سه شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۰
یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در گزارش اختصاصی کجارو

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته که از تاریخ سوم تا ششم بهمن ماه سال ۱۳۹۶ با حضور آژانس‌ها، هتل‌ها صنایع وابسته به گردشگری، شرکت‌های بیمه مسافرتی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان‌های کشور در سالن‌های 18, 20, 22, 31A, 31B, 35, 38, 38A, 38B, 40, 41, 44A و 44B آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بین المللی

در افتتاحیه این نمایشگاه، حضور ریاست سازمان میراث فرهنگی کشور، آقای مونسان و معاونت میراث فرهنگی، محمدحسن طالبیان و بازدید آن‌ها از غرفه‌های این نمایشگاه، غرفه‌های استان تهران، استان آذربایجان شرقی به ویژه تبریز که با رویداد «تبریز 2018» نیز روبرو خواهد بود، باعث ایجاد انگیزه و هدفمندی برای اجرای هرچه بهتر این نمایشگاه‌ها و نیز اهمیت گردشگری و جذب توریست در کشور و استان‌های مربوطه خواهد شد.

نمایشگاه

در سالن ۳۸ که مربوط به اداره میراث فرهنگی استان‌های مختلف بود، سازمان میراث فرهنگی استان تهران در غرفه‌ای با طرحی خاص و جذاب از تهران قدیم پذیرای بازدیدکنندگان است. این طرح که ماکتی در مقیاس انسانی از خیابان بهارستان و کافه لقانطه و مغازه‌های آن دوران است، ایجاد جذابیت برای بازدیدکنندگان کرده و استقبال زیادی نیز از آن شده است.

نمایشگاه

این نمایشگاه این امکان را فراهم می‌کند که استان‌های شرکت کننده با اجرای موسیقی و رقص محلی، یا هنر و صنایع دستی خود به معرفی هرچه بهتر فرهنگ و آداب و رسوم خود بپردازند.

یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته افتتاح رویداد همدان 2018 و غرفه‌های وابسته به گردشگری برای شناساندن تمامی جاذبه‌های گردشگری این استان به کودکان با عنوان گردشگری کودک است. این رویداد می‌تواند بسیار گسترده‌تر و اختصاصی تر در سال‌های آتی برای سایر سازمان‌های میراث فرهنگی و گردشگری کشور صورت گیرد.

نمایشگاه

این نمایشگاه تا جمعه ششم بهمن ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۷ فعال بوده و پذیرای علاقه‌مندان است.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه