بهترین هتل های بوشهر؛ پایتخت انرژی ایران

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی شنبه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
بهترین هتل های بوشهر؛ پایتخت انرژی ایران

بوشهر برای آسایش و رفاه مسافران خود، هتل‌های زیاد و مناسبی را فراهم کرده است که در این مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

بندر بوشهر مرکز استان بوشهر است که در حاشیه خلیج همیشه فارس قرار گرفته است. این شهر دیدنی به واسطه ذخایر نفتی و گازی فراوانی که دارد، «پایتخت انرژی ایران» لقب گرفته است. این بندر زیبا علاوه بر اینکه پایتخت انرژی ایران است، دیدنی‌های زیادی نیز دارد.

بوشهر برای اقامت مسافران خود، هتل‌های زیاد و مناسبی را فراهم کرده است. شاید این هتل‌ها خیلی مجلل و لوکس نباشند، ولی مسافران را ناراضی نمی‌کنند. با ما همراه باشید تا برخی از برترین هتل‌های این بندر جذاب را به شما معرفی کنیم.

برای رزرو هتل در بوشهر می‌توانید به لیست هتل های بوشهر مراجعه و اطلاعات هتل شامل امکانات، موقعیت و تصاویر آن‌ها را ببینید. قبل از رزرو حتما قیمت سایت‌های مختلف مختلف رزرو هتل را در کجارو مقایسه کنید تا گران رزرو نکنید.

هتل جهانگردی دلوار | هتل آپارتمان پاسارگاد | هتل پرواز | هتل پلاس | هتل سیراف | هتل آپارتمان هیرون | هتل آپارتمان یاس | هتل آپارتمان آسمان | هتل آسمان ۲

هتل جهانگردی دلوار

هتل دلوار

هتل سه ستاره جهانگردی دلوار یکی از هتل‌های خیلی خوب و میان رده بوشهر و خطه جنوبی کشورمان است.

این هتل در جوار ساحل خلیج همیشه فارس ساخته شده است و دسترسی خوبی به بازار اصلی، بافت سنتی و دیگر نقاط دیدنی شهر نظیر مسجد شیخ سعدون دارد بسیار مناسب افرادی است که برای سفر کاری به این بندر زیبا سفر کرده‌اند، زیرا فرودگاه در فاصله نسبتا کمی نسبت هتل قرار گرفته است.

امکانات هتل: آسانسور، سالن همایش، نمازخانه، جعبه کمک‌های اولیه، روم سرویس، لاندری، کافی‌شاپ، اینترنت، سالن بیلیارد، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، پارکینگ، رستوران، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سالن ماساژ، سالن اجتماعات، رمپ ویژه ویلچر معلولان، فضای سبز، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، لابی، خشکشویی

آدرس: بوشهر، میدان دلیران تنگستان، بلوار رئیس علی دلواری

هتل آپارتمان پاسارگاد

هتل آپارتمان پاسارگاد

هتل آپارتمان پاسارگاد یکی از هتل‌های تمیز و سه ستاره بوشهر است که به‌خاطر قیمت مناسب و امکانات مطلوبش، مسافران زیادی را جذب می‌کند. میهمانان در اتاق‌های این هتل حتی امکان آشپزی نیز دارند و این امر باعث جذب مسافران بیشتری می‌شود، زیرا مسافران این‌گونه می‌توانند در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنند.

دسترسی خوب به دیدنی های شهر بوشهر از جمله اسکله جفره و بازار ماهی‌فروشان از دیگر امتیازات این هتل است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، اینترنت، پذیرش ۲۴ ساعته، نمازخانه، رستوران، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق

آدرس: بوشهر، خیابان امام، نرسیده به میدان قدس (شهربانی سابق)

هتل پاسارگارد بوشهر

هتل پرواز

هتل پرواز بوشهر

هتل سه ستاره پرواز یکی از هتل‌های اقتصادی و نوساز بوشهر است که در ساحل این بندر زیبای جنوب کشورمان بنا شده است.

نزدیکی به ساحل نقره‌فام خلیج‌فارس و برخورداری از چشم‌انداز بی‌نظیر در اتاق‌ها، این هتل را به یکی از هتل‌های محبوب و پرطرفدار بوشهر تبدیل کرده است. از دیگر امتیازات مثبت این هتل می‌توان به نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی و دسترسی آسان به موزه دریا و دریانوردی و آب‌انبار قوام اشاره کرد.

امکانات هتل: روم‌ سرویس، فضای سبز، تخت‌های سنتی، اینترنت، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، لابی، نمازخانه، خشکشویی، رستوران، کافی‌شاپ، سیستم اعلام حریق، جعبه کمک‌های اولیه، فضای سبز

آدرس: بوشهر، خیابان ساحلی، بعد از درب هوایی پایگاه هوایی، روبه‌روی پارک مرجان

هتل پلاس

هتل پلاس

هتل پلاس یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره بندر است که در جوار ساحل زیبای خلیج‌فارس قرار گرفته است. این هتل نوساز با اینکه در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده، ولی در مدت کمی به یکی از بهترین هتل‌های بوشهر تبدیل شده است. فاصله نزدیک به ساحل و مراکز خرید از جمله امتیازات این هتل محسوب می‌شوند.

تمیز بودن و شیکی واحدهای اقامتی این هتل حتی می‌تواند سخت‌گیرترین آدم‌ها را نیز رام کند. همچنین رستوران هتل با منوی متنوع و سرو غذاهای خوش‌طعم جنوبی و کافی‌شاپ آن در محیطی دنج، اوقات خوشی را برای میهمانان این هتل فراهم خواهد کرد. میهمانان هروقت هم از بودن در اتاق‌های خود خسته شدند، می‌توانند در نخلستان‌های سرسبز اطراف هتل قدم بزنند یا با رفتن به ساحل، آب و هوایی عوض کنند.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، اینترنت، فروشگاه، تاکسی سرویس، رستوران، نمازخانه، آسانسور، خشکشویی، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، تاکسی سرویس، صندوق امانات

 آدرس: بوشهر، چهارراه کشتیرانی، رو‌به‌روی اداره راهنمایی و رانندگی

هتل سیراف

هتل سیراف

هتل دو ستاره سیراف یکی از هتل‌های خوب بوشهر است که امکانات مناسبی دارد. فضاهای اقامتی این هتل همگی تمیز و بهداشتی هستند. رستوران آن در همه وعده‌های غذایی آماده پذیرایی از میهمانان است. همچنین مسافران می‌توانند اوقات فراغت خود را برای استراحت به کافی‌شاپ هتل که در محیطی دنج و دلنشین واقع شده است، بروند. کارکنان و پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل همواره تلاش دارند تا بهترین لحظات را برای میهمانان این هتل رقم بزنند.

امکانات: رستوران، کافی‌شاپ، آسانسور، لابی، اینترنت، سیستم اعلام حریق، نمازخانه

آدرس: بوشهر، خیابان سنگی، جنب انتقال خون

هتل سیراف

هتل آپارتمان هیرون

هتل آپارتمان هیرون

هتل آپارتمان هیرون یکی از هتل آپارتمان‌های میان‌رده و دو ستاره شهر بوشهر است که در خیابان ولی‌عصر و نزدیک به ساحل خلیج‌فارس واقع شده است. این هتل دارای امکانات رفاهی خوب و سوئیت‌های مجهز و کاملی است.

رستوران هتل نیز انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی را برای میهمانان هتل سرو می‌کند. از ویژگی‌های دیگر این هتل می‌توان نزدیکی به بافت سنتی شهر، بازار اصلی، فرودگاه و دریا اشاره کرد.

امکانات: رستوران، لابی، پارکینگ، اینترنت

آدرس: بوشهر، خیابان ولی‌عصر، چهار‌راه نادر، روبه‌روی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

هتل هیرون بوشهر

هتل آپارتمان یاس

هتل آپارتمان یاس

هتل آپارتمان یاس یکی از انتخاب‌های مناسب برای مسافرانی است که با هواپیما به بوشهر سفر می‌کنند، زیرا این هتل در فاصله پنج دقیقه‌ای از فرودگاه قرار گرفته است.

همچنین این هتل دسترسی بسیار مناسبی به نقاط دیدنی این بندر از جمله بازار ماهی‌فروشان، مسجد شیخ سعدون و موزه دریا و دریانوردی دارد.

امکانات هتل: تاکسی سرویس، پارکینگ، لابی، آسانسور، صندوق امانات، اینترنت، رستوران، خشکشویی

آدرس: بوشهر، خیابان عاشوری، جنب بانک حکمت ایرانیان

هتل آپارتمان آسمان

هتل آپارتمان آسمان

هتل آپارتمان آسمان یک اقامتگاه یک ستاره مناسب و تمیز در شهر بوشهر است. این هتل آپارتمان دارای آپارتمان‌های یک‌خوابه، دو خوابه و سه خوابه است.

هتل آپارتمان آسمان امکانات مناسب و مطلوبی را جهت رفاه و آسایش میهمانان و مسافران در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و جنوبی را برای میهمانان سرو می‌کند.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، اینترنت، رستوران، نمازخانه، سیستم اعلام حریق

آدرس: بوشهر، خیابان حافظ جنوبی (عالی‌آباد)

هتل آسمان ۲

هتل آسمان ۲

هتل آسمان ۲ یکی از هتل‌های میان‌رده و تک‌ستاره خوب شهر بوشهر است. واقع شدن هتل در مرکز شهر، دسترسی به مراکز تفریحی و گردشگری را برای مسافران و میهمانان آسان ساخته است.

از دیگر مزیت‌های این هتل می‌توان به فاصله اندک آن تا ساحل دریا، فرودگاه بین‌المللی، آب‌انبار قوام و موزه دریا و دریانوردی اشاره کرد.

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، نمازخانه، خشکشویی، اینترنت، رستوران، سیستم اعلام حریق، خودپرداز

آدرس: بوشهر، خیابان نواب صفوی 

مطالب مرتبط:

دیدگاه