۳ نرم افزار ضروری و کاربردی در سفر

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
۳ نرم افزار ضروری و کاربردی در سفر

اگر برای سفر در تعطیلات پیش رو برنامه‌ریزی می‌کنید، بهتر است از همه ابزارهای موجود برای برنامه‌ریزی سا‌ده‌تر بهره بگیرید.

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر در تعطیلات پیش رو هستید و می‌خواهید بهترین و هیجان‌انگیزترین سفر خود را در سال داشته باشید، لازم است تا از تمام امکانات و ابزارهای موجود برای پیش بردن هرچه ساده‌تر برنامه سفر خود بهره ببرید. به‌عنوان مثال اگر قصد شما سفر به کیش است، این برنامه‌ریزی می‌تواند از زمان رزرو هتل در کیش و تهیه بلیط آغاز شده و تمام گشت و گذارهای شما در این شهر را شامل شود و تا پایان سفر و بازگشتتان به خانه موجب سهولت امور برای شما شود.

ما یک لیست از نرم‌افزارهای مهم و کاربردی در همه ابعاد برای شما جمع‌آوری کرده‌ ایم:

Google trip

گوگل تریپ

نرم‌افزار برنامه‌ریزی گوگل تریپ یک ابزار عالی برای سازمان دهی امور قبل از سفر و در حین مسافرت‌های بزرگ است. این ابزار رایگان، پس از اتصال به حساب جیمیل شما زمان پرواز، هتل، کرایه اتومبیل و امور این‌چنینی را بر اساس بسته‌های از پیش برنامه‌ریزی شده‌ای برای شما طبقه‌بندی کرده و بزرگ‌ترین مزیت آن قابلیت استفاده به‌صورت آفلاین است.

Google Translate

گوگل ترنسلیت

اگر به سفر خارجی می‌روید و مانع بزرگی چون مشکل زبان بر سر راهتان قرار دارد، قدرت نرم‌افزارهای ترجمه را نادیده نگیرید. نرم‌افزار گوگل ترنسلیت دارای ترجمه لحظه‌ای است و می‌تواند متون ترجمه شده را بازگو کند، گفته‌ها را ترجمه کند، تصاویری که شامل متون خارجی است را ترجمه کند و بدون استفاده از اینترت با ۵۲ زبان زنده دنیا کار کند. بنابراین اگر قصد سفر به هر کشور خارجی را دارید، این نرم‌افزار فراموشتان نشود. همچنین اگر دوست یا فامیل خارجی دارید که قصد سفر به ایران و اقامت در هتل های ایران را دارد، نصب نرم‌افزار گوگل ترنسلیت را حتما به او توصیه کنید.

Packpoint

یک لیست نهایی از لوازم مورد نیاز برای سفر را ایجاد کنید: جزئیات سفر خود را مثل مدت زمان سفر، تاریخ و فعالیت‌ها وارد کنید. در این زمان نرم‌افزار، شما را به انجام یک سری فعالیت‌ها، برداشت وسایل ضروری، لوازم آرایشی، بهداشتی و غیره وا می‌دارد. با این نرم‌افزار دیگر نگران جا گذاشتن وسایل ضروری خود نخواهید بود و زمانی که برای یک سفر کاری مهم اقدام به رزرو هتل در تهران می‌کنید، مطمئن خواهید بود که کت شلوار رسمی شما برای شرکت در کنفرانس در خانه جا نخواهد ماند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه