قبرس رکورد جدیدی از تعداد گردشگران در سال ۲۰۱۷ ثبت کرد

نگین توکلی
نگین توکلی سه شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۵
قبرس رکورد جدیدی از تعداد گردشگران در سال ۲۰۱۷ ثبت کرد

آمار سازمان گردشگری قبرس نشان داد، ماه نوامبر در سال ۲۰۱۷، ماهی موفق در ثبت تعداد گردشگران بوده است. در ادامه با جزئیات بیشتر خبر با ما همراه باشید.

آمار سازمان گردشگری قبرس، افزابش ۱۸٫۴ و ۱۶٫۵ درصدی تعداد گردشگران انگلیسی و دیگر نقاط جهان را به ترتیب در ماه نوامبر نسبت به سال گذشته، ثبت کرده است.

ماه گذشته، این سازمان، آمار تعداد گردشگران را در ماه‌های ژانویه تا اکتبر ۲۰۱۷ منتشر کرد که این تعداد از مجموع گردشگران سال ۲۰۱۶ بیشتر بود.

از ماه ژانویه تا نوامبر سال ۲۰۱۷، آمار توریست‌های جهانی قبرس با رسیدن به عدد ۳,۵۳۳,۱۴۹ نفر، رشد ۱۴٫۷ درصدی را نسبت به همین زمان در سال ۲۰۱۶، تجربه کرده است.

از این تعداد گردشگر، ۱,۲۲۵,۶۲۱ نفر از انگلستان به قبرس آمده‌اند که این مقدار، رشد ۸٫۳ درصدی را نسبت به سال گذشته در همین زمان نشان می‌دهد.

این آمارهای بزرگ، طبق اظهارات سازمان گردشگری قبرس، پیشرفت صنعت گردشگری را در زمستان نشان می‌دهد. ماه نوامبر که ماهی آفتابی را در زمستان به گردشگران هدیه می‌کند، با ۱۶٫۵ درصد رشد گردشگران خارجی (۱۴۴۶۷۶ نفر در ماه نوامبر به قبرس آمده‌اند) و رشد ۱۸٫۴ درصدی گردشگران انگلیسی (۵۱۲۶۳ نفر در ماه نوامبر به قبرس آمده‌اند)، ماهی موفق در صنعت گردشگری در سال ۲۰۱۷ بوده است.

اورستیس راسیدس، مدیر انگلیسی سازمان گردشگری قبرس اظهار کرد:

ما از موفقیت قبرس در ماه‌های زمستانی بسیار خشنود هستیم و به شکستن رکوردی دیگر در سال ۲۰۱۷ افتخار می‌کنیم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه