بیست و پنجمین مراسم جوایز جهانی سفر

زینب موحدی
زینب موحدی چهار شنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
بیست و پنجمین مراسم جوایز جهانی سفر

جوایز جهانی سفر طی مراسم سالانه‌ی خاورمیانه ۲۰۱۸ از هتل والدورف آستوریا در رأس الخیمه بازدید خواهد کرد.

جوایز جهانی سفر (World Travel Awards)، خود را برای برگزاری ۲۵مین مراسم خود آماده می‌کند. این مراسم به افتخار یک ربع قرن اهتمام برای معرفی رهبران بخش مهمان‌نوازی در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود.

جشن‌های بیست و پنجمین سالگرد در ماه آوریل و در رأس‌الخیمه برگزار خواهد شد.

رأس‌الخیمه که یکی از جاذبه‌های گردشگری پربازدید فعلی و آتی امارات متحده عربی است دارای آب و هوای ملایم، فرهنگ سنتی، سواحل شنی و برنامه‌های بسیاری برای سرگرم نگه داشتن بازدیدکنندگان است.

جوایز جهانی سفر، مراسم سالانه‌ی خاورمیانه را در هتل والدورف آستوریا در شهر رأس الخیمه در تاریخ ۱۹ آوریل برگزار خواهد کرد.

همچنین، به‌عنوان بخشی از گراند تور ۲۰۱۸ (Grand Tour 2018)، جوایز جهانی سفر از آتن پایتخت یونان، جامائیکا، هنگ کنگ، گوایاکیل در اکوادور، دوربان در آفریقای جنوبی و نقاط گردشگری لیسبون در پرتغال بازدید خواهد کرد.

گراهام کوک، بنیانگذار جوایز جهانی سفر، می‌گوید:

جوایز جهانی سفر، جایگاه خود را در ۲۵ سال گذشته به‌عنوان رهبر این صنعت حفظ کرده و به‌طور مداوم، نقش ارزشمند خود را به‌عنوان معیاری برای برتری در صنعت مهمان‌نوازی در سطح جهانی به اثبات رسانده است.

امسال، سال فوق‌العاده‌ای است؛ چراکه ما ۲۵ سالگی خودمان را جشن می‌گیریم. بنابراین برنامه‌های مهیج زیادی در دستور کار داریم. مراسم با مراسم سالانه‌ی خاورمیانه ۲۰۱۸ (Middle East Gala Ceremony) در والدورف آستوریا در رأس‌الخیمه آغاز می‌شود.

جایزه جهانی سفر

اطلاعات بیشتر

رای‌گیری برای رویداد خاورمیانه از ۱ فوریه آغاز خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی شرکت در این رای‌گیری اینجا کلیک کنید.

در همین حال، جوایز جهانی سفر از خدمات‌دهندگان در بخش مهمان‌پذیری، هواپیماها، برگزارکنندگان تورها، و افراد علاقه‌مند تقاضا می‌کند که فرم درخواست خود برای شرکت در این رویداد را از اینجا ارسال کنند.

سازمان‌هایی که به‌عنوان نامزد در این رویداد برگزیده شده‌اند، از شانس برنده شدن امتیاز نهایی در سفر و گردشگری و مورد تقدیر واقع شدن برخوردار هستند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه