بهترین هتل های ارزان پراگ؛ پایتخت زیبای جمهوری چک

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی چهار شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های ارزان پراگ؛ پایتخت زیبای جمهوری چک

پراگ از شهرهای تاریخی قاره سبز است؛ هتل‌های متعددی در این شهر وجود دارد که پاسخگوی هر سلیقه‌ای است، اما هتل‌های ارزان در این شهر که با قیمتی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌شود، سفری کم‌هزینه را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

پراگ، پایتخت جمهوری چک یکی از دیدنی‌ترین شهرهای اروپا است که با توجه به قدمت تاریخی و جاذبه‌های بسیاری که دارد، سالانه مورد بازدید بسیاری از گردشگران است. برج‌های زیبا، کلیساهای باشکوه و قلعه‌های تاریخی آن را به شهری منحصربه‌فرد در اروپا و جمهوری چک تبدیل کرده است. در پراگ هتل‌های متنوعی وجود دارد که بسیاری از آن‌ها در بافت تاریخی شهر قرار دارند یا اصالت خود به سبک گذشتگان را حفظ کرده‌اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی هتل‌های ارزان پراگ بپردازیم و آن‌ها را به کسانی معرفی کنیم که قصد سفری باکیفیت و در عین حال کم‌هزینه را دارند.

هتل ارزان پراگ

هاستل آبکس (Abex Hostel)

هاستل آبکس (Abex Hostel)

هاستل آبکس یک اقامتگاه اقتصادی در شهر زیبای پراگ است که گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که علاقه‌ دارند راحت سفر کنند و در یک مکان معمولی اقامت داشته باشند. اتاق‌های این هتل که مجهز به اینترنت، مایکروویو، کمدهای مجزا هستند، با لوازم ساده دکور شده‌اند. مهمانان می‌توانند از حمام و آشپزخانه مشترک در این هاستل نیز استفاده کنند.

هاستل تا ایستگاه مترو Zelivskeho حدود ۰٫۷ کیلومتر، تا ایستگاه مترو فلور ۱٫۴ کیلومتر، تا ورزشگاه ادن ۱٫۹ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Křižíkova حدود ۲٫۲ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ ۳٫۵ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۵٫۶ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۵٫۳ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۰٫۳ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به بناهای تاریخی و غذا است.

  • آدرس: Jana Želivského 2726/2, Prague, 130 00, Czech Republic
  • این هاستل ۳۰ اتاق دارد.
  • امکانات هاستل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، ورود حیوانات خانگی مجاز است، اتاق‌های خانوادگی، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، آشپزخانه مشترک، میز تور، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک)

بیشتر بخوانید:

هاستل سون (Hostel Seven)

هاستل سون (Hostel Seven)

هاستل سون یک هاستل اقتصادی و میان‌رده در پراگ است که مناسب برای دانشجویان و کارکنانی است که اقامت ساده‌ای را در این شهر می‌خواهند. اتاق‌های هتل با وسایل ساده چوبی و آباجور‌های کوچک فضایی دلچسب را ایجاد کرده است و بی‌شک مهمانان حس راحتی بسیاری در این اقامتگاه خواهند داشت. مهمانان می‌توانند در هر بخش از این هاستل به اینترنت دسترسی داشته باشند و از آشپزخانه مشترکی که در آن وجود دارد، در صورت نیاز استفاده کنند.

هاستل تا ایستگاه مترو Nádraží Holešovice حدود ۰٫۸ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Vltavská حدود ۱٫۵ کیلومتر، تا باغ وحش پراگ ۱٫۹ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ حدود ۳٫۹ کیلومتر، تا پل چارلز ۴ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۴٫۳ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۳٫۱ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Varhulíkové 1609/13, Prague, 170 00, Czech Republic
  • این هاستل ۲ ستاره است و دارای ۲۸ اتاق است.
  • امکانات هاستل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، تراس، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اتاق‌های خانوادگی، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، چک این/چک اوت خصوصی، آشپزخانه مشترک، میز تور، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک، اسلواکی، روسی)

هتل جانا پانسیون دومو ملادزه (Hotel Jana / Pension Domov Mládeže)

هتل جانا پانسیون دومو ملادزه (Hotel Jana / Pension Domov Mládeže)

هتل جانا پانسیون دومو ملادزه پانسیونی دو ستاره و اقتصادی است که دارای یک محیط جذاب است. سرسبزی محیط و ساختمان زیبای هتل که در این فضا قرار گرفته، مهمانان را ذوق‌زده می‌کند. امکانات این هتل با توجه به اینکه هتلی اقتصادی به حساب می‌آید، دارای کیفیت بالایی است. اتاق‌های متنوعی در این هتل وجود دارد که با لوازم شیک و زیبا مبله شده‌اند.

پانسیون دارای یک تراس با چشم‌انداز بی‌نظیر از شهر است که مهمانان می‌توانند از دیدن این منظره زیبا در هر موقع از شبانه‌ روز لذت ببرند. این هتل برای علاقه‌مندان به بخش‌های تاریخی و گشت و گذار شهری توصیه می‌شود.

پانسیون تا ایستگاه مترو Jiřího z Poděbrad حدود ۰٫۶ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Náměstí Míru حدود ۱٫۲ کیلومتر، تا باغ وحش پراگ ۵٫۸ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ حدود ۱٫۷ کیلومتر، تا پل چارلز ۳٫۳ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۴٫۲ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۳٫۸ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Dykova 20, Prague, 10100, Czech Republic
  • این پانسیون ۲ ستاره است و دارای ۳۰ اتاق است.
  • امکانات پانسیون: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی مجاز است، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، اتاق‌های خانوادگی، صندوق امانات، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، تبادل ارز، چک این/چک اوت خصوصی، آشپزخانه مشترک، میز تور، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک، اسلواکی، روسی)

پانسیون تارا (Pension Tara)

پانسیون تارا (Pension Tara)

پانسیون تارا که اقامتگاهی ۲ ستاره و اقتصادی است، دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های تاریخی و بافت قدیمی شهر دارد و تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توان به ایستگاه مترو دسترسی داشت. اتاق‌ها بسیار ساده و مرتب هستند و در تمامی بخش‌های هتل امکان دسترسی به اینترنت فراهم شده است. مهمانان می‌توانند از امکانات تهیه چای و قهوه که در اتاق‌ها برای آنان تدارک دیده شده، بهره ببرند و فضایی گرم را در کنار دوستان خود تجربه کنند.

پانسیون تا ایستگاه مترو Můstek حدود ۰٫۳ کیلومتر، تا باغ وحش پراگ ۱۳٫۶ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ حدود ۰٫۹ کیلومتر، تا پل چارلز ۰٫۶ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۱٫۶ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۱٫۳ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۴٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Havelská 15, Prague, 11000, Czech Republic
  • این پانسیون ۲ ستاره است و دارای ۱۳ اتاق است.
  • امکانات پانسیون: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، اتاق‌های خانوادگی، صندوق امانات، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، میز تور، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک)

پانسیون سیتی سنتر اند ل اپرا (Pension City Center & L`Opera)

پانسیون سیتی سنتر اند ل اپرا (Pension City Center & L`Opera)

پانسیون سیتی سنتر اند ل اپرا یک پانسیون دو ستاره و اقتصادی است که تنها با اندکی پیاده‌روی می‌توان به بخش‌های اصلی شهر دسترسی داشت. اتاق‌های هتل با دیوارهای رنگی و وسایل چوبی ساده فضایی زیبا و راحت را برای مهمانان ایجاد کرده است. اینترنت در هر کجای هتل در دسترس است و در تمامی اتاق‌ها تلویزیون و حمام اختصاصی وجود دارد.

پانسیون تا ایستگاه مترو Karlovo Náměstí حدود ۰٫۵ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Muzeum حدود ۰٫۷ کیلومتر، تا باغ وحش پراگ ۴٫۷ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ حدود ۰٫۷ کیلومتر، تا پل چارلز ۱٫۵ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۰٫۷ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۱٫۷ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۴٫۲ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به بناهای تاریخی و غذا است.

  • آدرس: Ječná 12, Prague, 12000, Czech Republic
  • این پانسیون ۲ ستاره است و دارای ۱۶ اتاق است.
  • امکانات پانسیون: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، اتاق‌های خانوادگی، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، میز تور، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک)

هاستل چک این (Czech Inn Hostel)

هاستل چک این (Czech Inn Hostel)

هاستل چک این یکی از اقامتگاه‌های ۳ ستاره عالی در پراگ است که در طراحی و معماری و همچنین دکوراسیونی که در هر بخش استفاده کرده، در نوع خود و سطحی که هتل دارد، فوق‌العاده است. بی‌شک مسافران از همان بدو ورود عاشق این هاستل خواهند شد.

اتاق‌ها بسیار زیبا و تخت‌ها با ملافه‌های سفید و تمیز پوشیده شده‌اند. فضای اتاق‌ها بسیار آرام‌بخش است و دوستانی که گروهی سفر می‌کنند و این هتل را برمی‌گزینند، در این مکان زمان‌های فوق‌العاده‌ای را در کنار هم سپری خواهند کرد. در این هاستل فضاهای گپ و گفتگوی بسیاری وجود دارد و مسافران که از شهرها و کشورهای مختلف به این شهر سفر کرده‌اند، فرصت آشنایی با یکدیگر را خواهند داشت.

هاستل تا ایستگاه مترو Jiřího z Poděbrad حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Náměstí Míru حدود ۰٫۸ کیلومتر، تا باغ وحش پراگ ۵٫۷ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ حدود ۱٫۴ کیلومتر، تا پل چارلز ۳ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۳٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۳٫۴ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Francouzska 76, Prague, 10100, Czech Republic
  • این هاستل ۳ ستاره است و دارای ۵۱ اتاق است.
  • امکانات هاستل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، اتاق‌های خانوادگی، آشپزخانه مشترک، دستگاه خودپرداز، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، میز تور، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک، فرانسوی، اسپانیایی)

هاستل سوفیس (Sophie's Hostel)

هاستل سوفیس (Sophie

اگر به دنبال محیط راحت و آرامی هستید که به‌راحتی کاوش و جستجوهای خود را در شهر پراگ انجام دهید، اقامتگاه هاستل سوفیس یک گزینه بی‌نقص است. اتاق‌های بزرگ و جادار همراه تخت‌های چند طبقه فضایی عالی را برای سفرهای گروهی ایجاد کرده است. آشپزخانه به‌صورت مشترک در این هاستل وجود دارد و مهمانان می‌توانند صبحانه خود را در کافه هتل روزانه میل کنند و گشت و گذار خود را با انرژی بسیاری شروع کنند.

هاستل تا ایستگاه مترو I.P.Pavlova حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Muzeum حدود ۰٫۵ کیلومتر، تا باغ وحش پراگ ۴٫۸ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ حدود ۰٫۵ کیلومتر، تا پل چارلز ۱٫۷ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۲٫۶ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۲ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۳٫۹ کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به بناهای تاریخی و غذا است.

  • آدرس: Melounova 2, Prague, 120 00, Czech Republic
  • این هاستل ۳ ستاره است و دارای ۲۶ اتاق است.
  • امکانات هاستل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، اتاق‌های خانوادگی، آشپزخانه مشترک، دستگاه خودپرداز، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، میز تور، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک)

هتل آپارتمان آلیس (Alice Apartment House)

هتل آپارتمان آلیس (Alice Apartment House)

هتل آپارتمان آلیس هتلی زیبا و راحت است که در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی آن به بخش‌های دیگر بسیار راحت است. این هتل می‌تواند یک نقطه شروع مناسب برای گردشگری در شهر پراگ باشد. اتاق‌ها با دکوری زیبا و با پنجره‌های نورگیر فضایی آرام‌بخش را ایجاد کرده است. اتاق‌ها دارای یخچال، تهویه، حمام اختصاصی و تلویزیون است و در تمامی بخش‌های هتل امکان دسترسی به اینترنت وجود دارد.

هتل تا ایستگاه مترو Florenc حدود ۰٫۲ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Masaryk's حدود ۰٫۷ کیلومتر، تا باغ وحش پراگ ۳٫۷ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ حدود ۱٫۶ کیلومتر، تا پل چارلز ۲٫۲ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۳ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۲٫۶ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۳ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Sokolovska 30, Prague, 18600, Czech Republic
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۲۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، اتاق‌های خانوادگی، آشپزخانه مشترک، تبادل ارز، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک)

هتل پلاس پراگ (Plus Prague)

هتل پلاس پراگ (Plus Prague)

هتل پلاس پراگ هتلی در منطقه‌ای مسکونی است که آرامش بسیاری در محیط آن حکمفرما است. امکانات این هتل ۳ ستاره در نوع خود بی‌نظیر است و یکی از بهترین هتل‌ها در سطح خود در شهر پراگ است.

اتاق‌های هتل بزرگ و جادار است و تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمام اختصاصی دارد. دسترسی از این هتل به بخش‌های دیگر شهر بسیار راحت است و تنها با کمی پیاده‌روی می‌توان به ایستگاه مترو دسترسی داشت.

هتل دارای بخش‌های تفریحی بسیاری است که می‌توان به استخر و زمین‌های بازی اشاره کرد که گزینه‌ای عالی برای سپری کردن اوقاتی  مفرح در کنار دوستان یا خانواده است. صبحانه روزانه برای مهمانان تهیه می‌شود و در غذاخوری هتل مهمانان می‌توانند از غذاهای بین‌المللی و چینی که برای آنان سرو می‌شود، میل کنند.

هتل تا ایستگاه مترو Nádraží Holešovice حدود ۰٫۸ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Vltavská حدود ۱٫۳ کیلومتر، تا باغ وحش پراگ ۳٫۳ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ حدود ۳٫۷ کیلومتر، تا پل چارلز ۳٫۸ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۴٫۲ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۳٫۱ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۲٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Privozni 1, Prague, 170 00, Czech Republic
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۱۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، استخر، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، میز تنیس، اتاق بازی، زمین بازی بدمینتون، کرایه دوچرخه، باغ، بار، رستوران، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته، صبحانه، اتاق‌های خانوادگی، آشپزخانه مشترک، تبادل ارز، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، میز تور، خدمات بلیط، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک، ایتالیایی، اسپانیایی)

پانسیون آکات (Pension Akat)

پانسیون آکات (Pension Akat)

پانسیون آکات پانسیونی ۲ ستاره و اقتصادی است که تنها ۵۰ متر با تراموا و ایستگاه مترو فاصله دارد. اتاق‌های ساده و زیبا و امکانات رفاهی قابل قبول این مجموعه را به گزینه‌ای خوب برای یک سفر مقرون به صرفه تبدیل کرده است. اینترنت در هر بخش از این پانسیون قابل دسترس است.

رستوران هتل غذاهای لذیذی را درست می‌کند و مهمانان می‌توانند صبحانه و غذای خود را در تراس هتل نوش جان کنند. پانسیون تا ایستگاه مترو Smíchovské Nádraží حدود ۰٫۱ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Anděl حدود ۱ کیلومتر، تا باغ وحش پراگ ۶ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ حدود ۲٫۴ کیلومتر، تا پل چارلز ۲٫۷ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۳٫۲ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۱٫۳ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۵٫۱ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Nádražní 42/851, Prague, 15000, Czech Republic
  • این پانسیون ۲ ستاره است و دارای ۳۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، استخر، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، بار، رستوران، صبحانه، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌های خانوادگی، اتاق وی‌آی‌پی، آشپزخانه مشترک، تبادل ارز، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، میز تور، روزنامه، خدمات بلیط، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک، ایتالیایی، اسپانیایی)

ترولرز هاستل پراها (Travellers Hostel Praha)

ترولرز هاستل پراها (Travellers Hostel Praha)

ترولرز هاستل پراها ۲ ستاره گزینه‌ای خوب برای سفر به پراگ و تجربه‌ داشتن سفری کم‌هزینه است. این هاستل در مرکز شهر قرار دارد و مرکز خرید پالادیوم در فاصله نزدیکی از آن قرار گرفته است. اتاق‌های این هاستل با وسایل ساده مبله شده و پنجره‌های بزرگ و نورگیر به جذابیت این اتاق‌ها افزوده است.

دسترسی به اینترنت در هر جای این هاستل امکان‌پذیر است و مهمانان می‌توانند از صبحانه متنوعی که در این هتل سرو می‌شود، نوش جان کنند و روز پرانرژی را از این هاستل در شهر پراگ شروع کنند.

هتل تا ایستگاه مترو Naměstí Republiky حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا باغ وحش پراگ ۳٫۲ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ حدود ۱٫۳ کیلومتر، تا پل چارلز ۱٫۱ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۱٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۱٫۵ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Dlouha 33, Prague, 11000, Czech Republic
  • این هاستل ۲ ستاره است و دارای ۳۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، استخر، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، بار، صبحانه، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی مجاز است، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌های خانوادگی، آشپزخانه مشترک، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، روزنامه، خدمات بلیط، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک)

هاستل آناناس (Hostel Ananas)

هاستل آناناس (Hostel Ananas)

هاستل ۲ ستاره آناناس در یکی از پرترددترین مناطق شهر پراگ قرار دارد. اتاق‌ها با کفپوش‌های رنگی و تخت‌های چند طبقه فضای جذابی را ایجاد کرده‌اند و گزینه‌ای خوب برای سفری کم‌هزینه و سفرهای دسته‌جمعی است. مهمانان می‌توانند در این هاستل از حمام و آشپزخانه مشترک استفاده کنند.

بسیاری از کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید در اطراف این هاستل قرار دارد و دسترسی را برای مهمانان راحت کرده است. دسترسی به اینترنت در هر کجای هاستل امکان‌پذیر است.

هتل تا ایستگاه مترو Můstek حدود ۰٫۱ کیلومتر، تا گالری Langhans حدود ۰٫۳ کیلومتر، تا باغ وحش پراگ ۳٫۸ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ حدود ۰٫۷ کیلومتر، تا پل چارلز ۰٫۹ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۱٫۹ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۱٫۵ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۴٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Václavske náměstí 1, Prague, 110 00, Czech Republic
  • این هاستل ۲ ستاره است و دارای ۳۲ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، استخر، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، میز تور، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، صندوق امانات، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌های خانوادگی، آشپزخانه مشترک، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، روزنامه، خدمات بلیط، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک، روسی)

هتل آپاراتمان دیویدز (Aparthotel Davids)

هتل آپاراتمان دیویدز (Aparthotel Davids)

هتل آپاراتمان دیویدز آخرین هتل در لیست بهترین‌ هتل‌های اقتصادی در پراگ است. این هتل آپارتمان دارای اتاق‌های بزرگ و جادار است که امکانات رفاهی آن به گونه‌ای است که مهمانان اقامت راحتی را در آن تجربه خواهند کرد. اتاق‌ها دارای آشپزخانه، حمام اختصاصی، تهویه و اینترنت بی‌سیم است.

هتل تا ایستگاه مترو Florenc حدود ۰٫۳ کیلومتر، تا ایستگاه مترو Masaryk's حدود ۰٫۴ کیلومتر، تا باغ وحش پراگ ۳٫۵ کیلومتر، تا موزه ملی پراگ حدود ۱٫۳ کیلومتر، تا پل چارلز ۱٫۸ کیلومتر، تا کلیسای سنت ویتس ۲٫۵ کیلومتر، تا فرودگاه واکلاو هول فرودگاه پراگ ۱۲٫۱ کیلومتر و تا فرودگاه Pardubice حدود ۹۳٫۴ کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Biskupský dvůr 3, Prague, 11000, Czech Republic
  • این هتل ۳ ستاره است و دارای ۱۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ، اینترنت بی‌سیم، استخر، سونا، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق‌های سیگار ممنوع، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌های خانوادگی، آشپزخانه مشترک، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، کارمندان چند زبانه (انگلیسی، چک، روسی، آلمانی)

    هتل ارزان پراگ

آنچه که ذکر شد تنها تعداد معدودی از هتل‌های ارزان و اقتصادی شهر دیدنی پراگ بود؛ مطمئنا تعداد این هتل‌ها بسیار بیشتر است، اما در این مقاله سعی شد تا بهترین هتل‌های ارزان این شهر که از نظر موقعیت مکانی در شهر و امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند، برترین هستند، برای دوستان عزیز کجارویی معرفی شود؛ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه