بهترین هتل های سنندج و سایر شهرهای کردستان؛‌ دیار طبیعت، فرهنگ و هنر

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های سنندج و سایر شهرهای کردستان؛‌ دیار طبیعت، فرهنگ و هنر

در هرکدام از شهرهای استان کردستان نظیر سنندج، مریوان، بانه، سقز، اورامان، بیجار و قروه می‌توانید هتل مناسب و تمیزی پیدا کنید.

استان کردستان سرزمینی سرسبز و جذاب و یکی از مقاصد عالی طبیعت‌گردی در ایران است. اگر اهل کسب تجربه‌های جدید و سفر به مناطق دست‌نخورده و بکر هستید، حتما در برنامه سفر خود، شهرهای دیار طبیعت، فرهنگ و هنر را قرار دهید.

در هرکدام از شهرهای این استان زیبا نظیر سنندج، مریوان، بانه، سقز، اورامان، بیجار و قروه می‌توانید هتل مناسب و تمیزی پیدا کنید. با ما همراه باشید تا شما را به هتل‌های استان بی‌نظیر کردستان ببریم.

کردستان

در ابتدا با هتل های شهر سنندج آشنا شوید.

سنندج

سنندج

سنندج مرکز استان زیبای کردستان و دومین شهر بزرگ کردنشین در غرب کشور است. برای اقامت در این شهر هتل‌های مطلوب و مناسبی احداث شده‌اند که در ادامه به دو مورد از بهترین آن‌ها اشاره‌ای می‌کنیم.

هتل شادی

هتل شادی سنندج

هتل چهار ستاره و لوکس شادی در ورودی شهر سنندج از طرف کرمانشاه در ارتفاعات مرکز استان کردستان قرار گرفته است. چشم‌اندازهای زیبا،‌ اشراف به دشت و فضای سبز دلنشین از جمله ویژگی‌های بارز هتل شادی هستند.

هتل شادی سنندج

با وجود قرار گرفتن در ارتفاعات این هتل دسترسی مناسبی به جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهر مانند موزه سنندج، عمارت مشیر دیوان و عمارت آصف وزیری دارد. از دیگر ویژگی‌های مورد پسند مسافران در این هتل می‌توان به بازارچه صنایع‌دستی و رستوران لوکس با سرو غذاهای محلی و نان محلی مخصوص اشاره کرد.

هتل شادی سنندج

امکانات هتل: سالن کنفرانس، نمازخانه، آسانسور، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، رستوران، پارکینگ، بازارچه صنایع‌دستی، کافی‌نت، لابی، چایخانه‌سنتی، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ، سیستم اعلام حریق، سالن اجتماعات، روم سرویس، فضای سبز، استخر، سونا، جکوزی،‌ سالن ورزشی

آدرس: کردستان، سنندج، خیابان پاسداران، روبه‌روی دانشگاه علوم پزشکی

هتل جهانگردی سنندج

هتل جهانگردی سنندج

هتل جهانگردی از جمله هتل‌های سه ستاره کردستان است که در قلب شهر سنندج قرار گرفته است و چشم‌انداز زیبایی رو به پارک جنگلی آبیدر دارد.

هتل جهانگردی سنندج

محیط زیبا، واحدهای اقامتی تمیز و شیک، فضای سبز دلنشین برای پیاده‌روی و رفع خستگی از جمله امتیازات این هتل هستند که مسافران زیادی را مجذوب خود می‌کنند. موقعیت جغرافیایی این هتل و دسترسی آسان به فرودگاه و جاذبه‌های دیدنی نیز از دیگر مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود.

هتل جهانگردی سنندج

امکانات هتل: نمازخانه، آسانسور، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، پارکینگ، لابی، اینترنت، چایخانه سنتی، کافی‌نت، صندوق امانات، روم سرویس، فضای‌سبز، کافی‌شاپ

آدرس: کردستان، سنندج، خیابان پاسداران، سه‌راه شالمان، جنب امور آب

مریوان

مریوان

مریوان یکی از شهرهای زیبای استان کردستان است که پیشینه‌ای تاریخی و باستانی به درازای دوران نوسنگی دارد. برای اقامت در این شهر دوست‌داشتنی، با توجه به سلیقه و بودجه‌تان، می‌توانید یکی از سه هتل زیر را انتخاب کنید.

هتل زریوار

هتل زریوار مریوان

هتل چهار ستاره و شیک زریوار همان طور که از نامش پیدا است، در جوار دریاچه زیبای زریوار، شهر مریوان در استان کردستان واقع شده است. این هتل دارای منظره‌ای بسیار چشمگیر از این دریاچه بی‌نظیر است. خصوصا رستوران این هتل که در طبقه هفتم آن قرار گرفته است، نمایی فوق‌العاده از دریاچه و کوه‌های اطراف دارد و می‌تواند لذت میل کردن یک وعده غذایی خوشمزه همراه با لذت بردن از مناظر اطراف را برای میهمانان فراهم کند.

هتل زریوار مریوان

از جاذبه‌های اطراف هتل می‌توان پل تاریخی گاران، روستاهای سرسبز و کوهستانی دزلی و درکی و چشمه آب‌معدنی بل را نام برد. قایق‌سواری در دریاچه نیز از تفریحات فراموش‌نشدنی این هتل به شمار می‌رود.

هتل زریوار مریوان

امکانات هتل: رستوران با چشم‌انداز بی‌نظیر، صندوق امانات، پارکینگ، لابی، اینترنت، ماهواره، قایق‌سواری، اینترنت پرسرعت، تالار پذیرایی

آدرس: کردستان، مریوان، ضلع شرقی دریاچه زریوار، بلوار دریاچه، هتل زریوار مریوان

هتل نوروز مریوان

هتل نوروز مریوان

هتل نوروز یکی از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی شهر مریوان واقع در استان کردستان است. این هتل در یکی از خوش‌آب و هواترین نقاط این شهر واقع شده است و به مناطق دیدنی و تفریحی و مراکز خرید دسترسی مناسبی دارد.

هتل نوروز مریوان

امکانات رفاهی هتل نیز برای اقامتی آرام و راحت، کافی و مناسب هستند.

هتل نوروز مریوان

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، نمازخانه، رستوران

آدرس: کردستان، مریوان، میدان نوروز 

مهمانسرای جهانگردی مریوان

مهمانسرای جهانگردی مریوان

مهمانسرای جهانگردی یکی از اقامتگاه‌های دلنشین و تک ستاره مریوان است که در دل کوه، همجوار با دشت و جنب دریاچه زریوار بنا شده است.

مهمانسرای جهانگردی مریوان

جاذبه‌های طبیعی اطراف هتل به‌قدری زیاد هستند که نمی‌توان آن‌ها را به‌درستی وصف کرد. چشم‌اندازی که این هتل به دریاچه دارد، نفس‌گیر و بسیار چشم‌نواز است. محیط هتل و فضای سبز اطراف آن بسیار آرام و دنج است و برای فرار از شلوغی شهرهای بزرگ بسیار لذتبخش است.

مهمانسرای جهانگردی مریوان

امکانات هتل: لابی، صندوق امانات، نمازخانه، رستوران، اینترنت، پارکینگ، آسانسور، خشکشویی

آدرس: کردستان، مریوان، جنب دریاچه زریوار

بانه

بانه

بانه از جمله شهرهای پربازدید و پرطرفدار استان کردستان است که در مرز غربی ایران واقع شده است. شاید تعداد هتل‌های این شهر زیاد نباشد، ولی حتما می‌توانید اقامتگاه مناسبی در آن پیدا کنید.

سقز

سقز

سقز دومین شهر پر‌جمعیت استان کردستان و یکی از سردترین شهرهای کشور است که قدمت آن به دوران مادها بازمی‌گردد. در این شهر سه هتل مناسب و خوب وجود دارد که بسته به نوع سلیقه‌تان، می‌توانید در یکی از آن‌ها اقامت کنید.

هتل کرد، سقز

هتل کرد سقز

هتل کرد یکی از هتل‌های نوساز و چهار ستاره شهر سقز است که در میدان مادر ساخته شده و به دیدنی‌های این شهر دسترسی بسیار خوبی دارد.

هتل کرد سقز

از این هتل با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به پارک کوثر بروید یا با چند دقیقه سواری به دیدن جاذبه‌هایی چون مسجد دو مناره، حمام حاج صالح و مسجد شیخ مظهر بروید.

هتل کرد سقز

امکانات هتل: استخر، سونا،‌ جکوزی، سالن بدن‌سازی، پارکینگ، اینترنت، رستوران، کافی‌شاپ، روم‌ سرویس، آسانسور، پارکینگ، لابی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خشکشویی

آدرس: کردستان، سقز، میدان مادر (کمربندی بانه)

هتل ماد سقز

هتل ماد سقز

هتل ماد یکی از هتل‌های سه ستاره خوب شهر سقز است که به‌تازگی در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است و خدمات بسیار مناسبی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

هتل ماد سقز

این هتل گزینه بسیار مناسبی برای مسافرانی است که با اتوبوس سفر می‌کنند، زیرا درست مقابل ترمینال مسافربری این شهر ساخته شده است. هتل ماد فاصله نزدیکی به دیدنی‌های شهر نظیر حمام حاج صالح و مسجد شیخ مظهر دارد.

هتل ماد سقز

امکانات هتل: آسانسور، پارکینگ، لابی، صندوق امانات،‌پذیرش ۲۴ ساعته

آدرس: کردستان، سقز، بلوار هفت تیر، رو به‌روی ترمینال مسافربری

 هتل آزادی سقز

هتل آزادی سقز

هتل آزادی یک هتل تک ستاره میان‌رده و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شهر سقز است که در سال ۱۳۶۳ تاسیس شده است. این هتل با امکانات رفاهی مطلوب و کافی و با نیروهای مجرب و کارآمدش، در تلاش است تا اقامتی خوش همراه با آرامش و خاطره‌ای ماندگار را برای میهمانان خود فراهم سازد.

هتل آزادی سقز

همچنین این هتل دسترسی مناسبی به مسجد جامع، پارک لاله و مسجد شیخ مظهر دارد.

هتل آزادی سقز

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، لابی

آدرس: کردستان، سقز، خیابان صلاح‌الدین ایوبی، روبه‌روی دخانیات

اورامان

اورامان

اورامان یا هورامان تخت روستایی جذاب و پلکانی در استان کردستان است که به‌خاطر داشتن چشمه‌های فراوان، چراگاه‌های سرسبز و باغ‌های خرم در دامنه کوه‌ها، بسیار میان گردشگران و طبیعت‌دوستان محبوب است. برای اقامت در این شهر سرسبز می‌توانید در هتل سنگی منحصر‌به‌فرد آن اقامت کنید.

هتل سنگی اورامان

هتل سنگی اورامان

هتل سنگی اورامان اقامتگاهی سه ستاره است که برای اقامت در این روستای خاص و منحصر‌به‌فرد برای مسافران فراهم شده است. هرچند امکانات این هتل زیاد نیست ولی بسیار تمیز است و از معماری شگفت‌انگیز و زیبایی برخوردار است.

هتل سنگی اورامان

وقتی پایتان را از این هتل بیرون می‌گذارید، درختان انجیر، انگور و گردو هر طرفی که بنگرید، خودنمایی می‌کنند. هتل سنگی اورامان همچنین دسترسی بسیار خوبی به یکی از جاذبه‌های طبیعی اورامان، یعنی رودخانه سیروان دارد.

هتل سنگی اورامان

امکانات: اینترنت، لابی، رستوران، کافی‌شاپ،‌ نمازخانه، سالن ماساژ، صبحانه رایگان

آدرس: کردستان، اورامان

بیجار

بیجار

بیجار یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران در استان کردستان که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده است. برای اقامت در این شهر می‌توانید، معروف‌ترین هتل آن، یعنی هتل بام ایران را انتخاب کنید. از جمله امتیازات خاص این هتل نزدیکی به پیست اسکی بین‌المللی نسار است که یکی از پنج تفرجگاه مهم در استان کردستان و استثنایی‌ترین پیست اسکی کشور به شمار می‌رود.

هتل بام ایران بیجار

هتل بام ایران بیجار

هتل بام ایران هتلی دو ستاره، میان‌رده و یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر بیجار در استان کردستان است.

هتل بام ایران بیجار

این هتل مجهز به امکانات خوب و مناسبی است و همواره سعی دارد تا بهترین خدمات را به مسافران خود ارائه دهد.

هتل بام ایران بیجار

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، اینترنت،‌ رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی، سالن پذیرایی، خانه‌داری ۲۴ ساعته،‌ سیستم‌ اعلام حریق

آدرس: کردستان، بیجار، سه‌راهی تکاب، روبه‌روی شهربازی

قروه

قروه

قروه یکی از شهرهای سردسیر ایران در استان کردستان که اکثر اوقات پوشیده از برف است و در زمینه ورزشی از جمله شهرهای مهم ایران محسوب می‌شود. بهترین هتل این شهر برای اقامت هتل مژده است.

هتل مژده قروه

هتل مژده قروه

هتل مژده یکی از هتل‌های دو ستاره اقتصادی در مرکز شهر قروه است.

هتل مژده قروه

این هتل یکی مناسب‌ترین و بهترین هتل در این شهر زیبا برای اقامت است که از امکانات رفاهی مناسبی برای گردشگران و میهمانان بهره‌مند است.

هتل مژده قروه

امکانات هتل: رستوران، پارکینگ، لابی

آدرس: کردستان، قروه، خیابان سید جمال‌الدین 

مطالب مرتبط:

دیدگاه