حمایت گردشگری استرالیا از کنفرانس گردشگری جوانان استرالیا

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان دوشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
حمایت گردشگری استرالیا از کنفرانس گردشگری جوانان استرالیا

گردشگری استرالیا از کنفرانس گردشگری جوانان استرالیا ۲۰۱۸ حمایت می‌کند.

کنفرانس WYSE Travel با افتخار اعلام کرد که گردشگری استرالیا به‌عنوان حامی کنفرانس گردشگری جوانان استرالیا WYSE در سال ۲۰۱۸ است؛ این کنفرانس چهارشنبه ۹ مه در هتل Ovolo Woolloomooloo در سیدنی برگزار خواهد شد.

کنفرانس آموزشی در طول یک روز کامل برگزار می‌شود. در این کنفرانس طیف گسترده‌ای از سخنرانان، رهبران و نوآوران جمع می‌شوند تا با یکدیگر به تبادل اطلاعات بپردازند و بهترین روش‌ها را برای شناسایی فرصت‌های داخلی صنعت گردشگری برای جوانان استرالیا ارائه دهند.

دیوید چپمن مدیرکل کنسولگری WYSE Travel می‌گوید:

ما خوشحال هستیم که گردشگری استرالیا سومین کنفرانس تبادل گردشگری جوانان WYSE را حمایت می‌کند. این کنفرانس به عنوان یک پلتفرم آموزشی مهم برای صنعت گردشگری جوانان استرالیا در نظر گرفته شده است و تیم کنفدراسیون WYSE Travel در حال حاضر با کمیته مشورتی محلی کار می‌کند تا از برنامه جالب، مرتبط و ارزشمندی که قرار است در ماه مه در این کنفرانس ارائه شود اطمینان حاصل کنند.

کریستی کارستیرس، مدیر روابط گردشگری استرالیا برای جوانان، گفت:

کنفرانس گردشگری جوانان استرالیا یک انجمن مهم برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها است. ما افتخار می‌کنیم که از این کنفرانس حمایت کنیم و با استفاده از این انجمن راه‌های الهام بخشی برای جذب مسافران جوان در ایام تعطیلات پیدا می‌کنیم.

کنفرانس گردشگری جوانان استرالیا بخشی از یک رویداد تجاری سه روزه است که شامل قرار ملاقات کسب و کار با خریداران بین المللی، رویدادهای شبکه‌های اجتماعی همراه با نشست سالانه BOA NSW Ball است.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه