بازگشایی هتل های Six Senses در سنگاپور

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان دوشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
بازگشایی هتل های  Six Senses در سنگاپور

هتل‌های Six Senses در سنگاپور بازگشایی می‌شوند. در ادامه خبر همراه ما باشید. 

هتل Six Senses Duxton در ماه آوریل ۲۰۱۸ به‌عنوان اولین هتل شهری سنگاپور افتتاح می‌شود و سه ماه بعد Six Senses Maxwell افتتاح می‌شود.

در بانکوک هتل‌های Six Senses یکی از زیباترین مناطق در بانکوک، جزئی از پروژه بازسازی و مرمت در سنگاپور محسوب می‌شوند. این پروژه در منطقه مرکزی شهر و جزیره واقع شده است. این پروژه در قلب اکولتی چینتاون واقع شده که محل اجتماع، غذا خوردن و زندگی شبانه در مرکز شهر است.

Six Senses سنگاپور به دو ساختمان تقسیم می‌شود که از یکدیگر جدا هستند. Six Senses Duxton و Six Senses Maxwell اولین هتل‌های تجاری این شهر هستند که فرهنگ و تاریخ محلی سنگاپور را جشن می‌گیرند. ترکیبی متنوع از اقلام چینی، مالایی و اروپایی در ساختمان‌ها از جمله موزاییک‌های کلاسیک، حاشیه‌های زینتی چینی، نردبان چوبی Malay، پنجره‌های فرانسوی و کرکره‌های پرتغالی وجود دارد. مهمانان می‌توانند به‌طور کامل از تمام امکانات و خدمات برجسته در هر دو ساختمان و همچنین جامعه محلی غنی موجود در این مکان استفاده کنند.

مهم نیست که محل خواب کجا است، مهمانان می‌توانند برای هر یک از هتل‌ها ثبت‌نام کنند و از هر دو محل استفاده کنند. Six Senses تعهدش به اصالت و حفظ مسئولیت است. با به رسمیت شناختن این موضوع، هر دو ساختمان جایزه میراث معماری مجتمع شهری را دریافت کرده‌اند. Six Senses Duxton در آوریل ۲۰۱۸ افتتاح خواهد شد و سه ماه بعد Six Senses Maxwell افتتاح می‌شود.

نیل جیکوبز، مدیر اجرایی Six Senses، گفت:

چنین ویژگی‌های منحصربه‌فردی اغلب کمتر دیده می‌شود و ما خوشحال هستیم که با شرکت Satinder Garcha و Harpreet Bedi از هتل‌های Garcha در این پروژه کار می‌کنیم. هر ساختمان دارای ویژگی‌های متمایزی است، اما آنچه که Six Senses سنگاپور را بسیار ویژه می‌سازد، این است که مهمانان می‌توانند از تمام امکانات در هر دو مکان و محله در هنگام اقامت لذت ببرند. همه چیز در مورد جامعه و بخشی از فرهنگ غنی و محلی فرهنگ سنگاپور به نمایش گذاشته می‌شود.

 

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه