بهترین هتل های 4 ستاره آگرا؛ شهر رویایی هند

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی دوشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل های 4 ستاره آگرا؛ شهر رویایی هند

آگرا سرزمین افسانه‌ها و خدایان هند و شهر تاج محل باشکوه است. این شهر با هتل‌های متنوع با امکانات بی‌نظیر از مهمانان خود میزبانی می‌کند.

آگرا به‌خاطر وجود تاج محل یکی از مقاصد گردشگری پر رفت و آمد در هند است و همه روزه میزبان گردشگران بسیاری است که به قصد دیدن تاج محل به این شهر سفر می‌کنند. سفر در این شهر سفری ماجراجویانه و اسرارآمیز است که هر گوشه آن داستان‌ها و افسانه‌های بسیاری برای گفتن دارد و علاقه‌مندان بسیاری را از سراسر جهان با جاذبه‌ها و محیط دوست داشتنی‌اش به‌سمت خود می‌کشاند. سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و هتل‌های آگرا با آغوشی باز و با امکانات عالی از مهمانان خود میزبانی می‌کنند. تنوع هتل‌‌ها در این شهر بسیار است و در این مقاله قصد داریم هتل‌های لوکس و ۴ ستاره آگرا را به شما معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

هتل ۴ ستاره اگرا

هتل د گرند امپریال هریتیج هتل (The Grand Imperial - Heritage Hotel)

هتل د گرند امپریال هریتیج هتل (The Grand Imperial - Heritage Hotel)

یکی از جذابیت‌های سفر به کشور زیبای هند و شهر آگرا تجربه اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل این شهر است. هتل د گرند امپریال هریتیج هتلی ۴ ستاره است که امکانات آن، محیط دلپذیرش و رستوران‌هایی که دارد، ترکیبی ساخته است که هر کسی که آن را برگزیند، اقامت فوق‌العاده‌ای را در آن تجربه خواهد کرد. دیوارهای خوش‌رنگ زیبا در کنار معماری‌های ترکیبی از سبک‌های مختلف هر بیننده‌ای را متحیر می‌کند.

این هتل که در قلب آگرا قرار گرفته، دارای سوئیت‌هایی است که با ظرافت خاصی طراحی‌ شده‌اند و از رنگ‌های بی‌نظیر در مبلمان و دکوراسیون آن استفاده شده است. جذابیت تاریخی این اتاق‌ها در کنار امکانات تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمام مجلل آن را به اتاق‌هایی بی‌نقص تبدیل کرده است. بسیاری از اتاق‌ها تراس یا دری به‌سمت یکی از باغ‌های هتل دارد.

برای آرامش و برای اینکه خستگی مهمانان برطرف شود، در هتل مرکز اسپا و ماساژی وجود دارد که مهمانان با مراجعه به این بخش می‌توانند از امکانات بی‌نظیر آن و روش‌های سنتی که در آن اجرا می‌شود، بهره ببرند. استخر هتل در یک فضای فرح‌بخش قرار گرفته و گزینه‌ای عالی برای مهمانانی است که علاقه‌مند به شنا کردن هستند و همچنین مهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای که در این محیط سرو می‌شود، لذت ببرند.

فضاهای دلپذیر و سرسبز باغ گزینه‌ای عالی برای قدم زدن و گذراندن زمانی با دوستان است. در هتل اتاق‌هایی مخصوص جلسات نیز وجود دارد و گزینه‌ای عالی برای سفرهای کاری و تجاری است.

  • آدرس: G. Road Opp DM's Bunglaw Near Sai Ki Takaia, Rakabganj, 282001 Agra, India
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۳۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، بار، پارکینگ، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، زمین بازی بدمینتون، نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات شستشو و خشکشویی، کرایه خودرو، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

بیشتر بخوانید:

هتل تاج ریزورتس (Hotel Taj Resorts)

هتل تاج ریزورتس (Hotel Taj Resorts)

هتل تاج ریزورتس هتلی ۴ ستاره است که تنها ۵۰۰ متر با تاج محل فاصله دارد و این ویژگی آن را به یکی از گزینه‌های عالی برای اقامت مسافران در سفر به آگرا تبدیل کرده است. مهمانان در این هتل می‌توانند از امکانات اسپا و ماساژ بهره‌مند شوند و برای جلسات کاری خود از اتاق کنفرانسی که در هتل وجود دارد، بهره ببرند.

اتاق‌ها که دارای طراحی ساده اما شیک، مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی و تجهیزات تهیه چای و قهوه است. مهمانان می‌توانند از راهنمایی‌های بخش تور هتل استفاده کنند و بهترین گزینه را برای گردشگری خود برگزینند. پذیرش در هتل نیز به‌صورت ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد.

رستوران هتل انواع غذاهای بین‌المللی را برای مهمانان خود سرو می‌کند و در شرایط خوب آب و هوایی مهمانان می‌توانند به تراس هتل مراجعه کرده و علاوه بر خوردن غذای خود از دیدن منظره تاج محل زیبا لذت ببرند. هتل ۵۰۰ متر از UNESCO Heritage Site، از ایستگاه راه‌آهن آگرا ۵ کیلومتر، ۱٫۲ کیلومتر از مرکز خرید TDI و ۲۲۱ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی دهلی فاصله دارد. قیمت هتل نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد، مناسب است و زوج‌های جوان این مکان را دوست دارند.

  • آدرس: 538, Near Shilp Gram, Taj Mahal E Gate, Eastern Gate of Taj Mahal, 282010 Agra, India
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۴۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواده، رستوران، صبحانه در اتاق، اتاق‌ها سیگار ممنوع، بار، پارکینگ، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، استخر، نگهداری چمدان، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، کرایه خودرو، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل جی (G Hotel)

هتل جی (G Hotel)

هتل ۴ ستاره جی در مرکز شهر قرار گرفته است و ۵ کیلومتر با تاج محل فاصله دارد. این هتل در سال ۲۰۱۶ ساخته شده و امکانات قابل قبولی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. اتاق‌ها دارای دکوری ساده و مدرن بوده که با امکاناتی مانند تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و میز کار شرایط رفاهی مسافران را فراهم کرده است.

صبحانه هر روزه برای مهمانان تهیه می‌شود و در رستوران هتل مهمانان می‌توانند از خوردن غذاهای هندی لذت ببرند. هتل از تاج محل ۵ کیلومتر، ۲٫۳ کیلومتر از آرامگاه Itimad-ud-Daulah، از معبد Mankameshwar حدود ۲٫۷ کیلومتر، ۳ کیلومتر از مسجد جامع دهلی، ۸٫۱ کیلومتر از فرودگاه آگرا و ۶٫۸ کیلومتر از مرکز خرید TDI فاصله دارد. قیمت هتل نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد مناسب است.

  • آدرس: B 2/1 Central Business Park Kamla Nagar Bye Pass Road, 282005 Agra, India
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۳۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواده، شاتل هواپیمایی، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اتاق‌ها سیگار ممنوع، بار، پارکینگ، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، استخر، خدمات ماساژ و اسپا، سونا، جکوزی، کرایه دوچرخه، نگهداری از کودک، اتاق وی‌آی‌پی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق مخصوص سیگار، نگهداری چمدان، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، کرایه خودرو، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل ویتس آگرا (Vits Agra)

هتل ویتس آگرا (Vits Agra)

هتل ویتس آگرا هتلی ۴ ستاره و لوکس است که با بودجه‌ای مناسب می‌توان اقامت خوبی را در آن تجربه کرد. اتاق‌های زیبا و جادار هتل دارای تهویه و تلویزیون هستند و حمام اختصاصی آن دارای لوازم بهداشتی و آرایش است.

مهمانان می‌توانند از صبحانه‌ای که روزانه برای مهمانان تهیه می‌شود، نوش جان کنند و برای وعده‌های غذایی خود از رستوران هتل یا رستوران‌های متنوعی که در اطراف هتل وجود دارد، استفاده کنند. هتل تا آرامگاه اکبر ۱٫۹ کیلومتر، تا تاج محل ۱۲ کیلومتر، تا معبد Mankameshwar حدود ۱۰ کیلومتر و تا مسجد جاما ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

هتل ویتس آگرا (Vits Agra)

  • آدرس: Block 66 & 73,, 282007 Agra, India
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۶۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، رستوران، اتاق‌ها سیگار ممنوع، بار، پارکینگ، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، نگهداری چمدان، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، کرایه خودرو، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل فور پوینت بای شرایتون آگرا (Four Points by Sheraton Agra)

هتل فور پوینت بای شرایتون آگرا (Four Points by Sheraton Agra)

هتل فور پوینت بای شرایتون آگرا هتلی مجلل و لوکس است که با خدماتی دوستانه و قابل‌اعتماد از مهمانان خود میزبانی می‌کند. از این هتل به‌راحتی می‌توان به جاذبه‌های دیدنی شهر به‌خصوص تاج محل رویایی دسترسی داشت. مهمانان می‌توانند در اتاق‌های خود با امکانات بی‌نظیری که در آنجا فراهم شده است، اقامت خوبی را تجربه کنند و از منظره فوق‌العاده تاج محل زیبا در هر موقع از شبانه روز لذت ببرند.

از ویژگی‌های چشم‌گیر این هتل می‌توان به مرکز بدن‌سازی و اسپای آن اشاره کرد؛ همچنین مهمانان می‌توانند از استخر روباز هتل که در یک فضای دلچسب قرار دارد، استفاده کنند و لحظات خوشی را در کنار دوستان و خانواده خود داشته باشند. گزینه‌‌های غذاخوری که در هتل وجود دارد، انواع غذاهای هندی و بین‌المللی را برای مهمانان خود سرو می‌کند. نوشیدنی‌های این هتل که در بار آن سرو می‌شود، ارزش امتحان کردن را دارد.

  • آدرس: C-1, C-2, Taj Nagari Phase 1,Fatehabad Road, 282004 Agra, India
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۱۶۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواده، شاتل هواپیمایی، رستوران، صبحانه در اتاق، منوی ویژه افراد رژیمی، اتاق‌ها سیگار ممنوع، بار، پارکینگ، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، استخر، خدمات ماساژ و اسپا، سونا، زمین بازی بدمینتون، نگهداری از کودک، اتاق وی‌آی‌پی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق مخصوص سیگار، نگهداری چمدان، مرکز تجاری، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، کرایه خودرو، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل اتولیا تاج (Hotel Atulyaa Taj)

هتل اتولیا تاج (Hotel Atulyaa Taj)

هتل اتولیا تاج هتلی زیبا و در فاصله ۵۰۰ متری از تاج محل است. استخر زیبایی در هتل وجود دارد که مهمانان در اوقات فراغت خود می‌توانند از آن استفاده کنند. اینترنت در تمامی بخش‌های هتل در دسترس است. اتاق‌های هتل دارای تهویه و تلویزیون کابلی است و حمام اختصاصی در اتاق‌ها مجهز به سشوار و لوازم بهداشتی آرایشی است. رستوران هتل انواع غذاهای چینی، ایتالیایی و هندی را برای مهمانان خود سرو می‌کند.

هتل ۲ کیلومتر از بندر آگرا، ۴۲ کیلومتر از Fatehpur Sikri، از مرکز خرید TDI حدود ۱٫۳ کیلومتر، از ایستگاه راه‌آهن آگرا ۴ کیلومتر، ۶ کیلومتر از ایستگاه اتوبوس Eidgah و ۲۲۱ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی دهلی فاصله دارد. قیمت هتل نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد، مناسب است و زوج‌های جوان این مکان را دوست دارند.

هتل اتولیا تاج (Hotel Atulyaa Taj)

  • آدرس: 538, Near Shilp Gram, Taj Mahal (Eastern Gate), 282001 Agra, India
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۳۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواده، شاتل هواپیمایی، رستوران، اتاق‌ها سیگار ممنوع، بار، پارکینگ، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، استخر، زمین بازی کودکان، نگهداری از کودک، اتاق وی‌آی‌پی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق مخصوص سیگار، نگهداری چمدان، مرکز تجاری، فکس/ فتوکپی، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، کرایه خودرو، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل هاوارد پلازا د فرن آگرا (Howard Plaza The Fern, Agra)

هتل هاوارد پلازا د فرن آگرا (Howard Plaza The Fern, Agra)

هتل هاوارد پلازا د فرن آگرا هتلی پرزرق و برق است که در فصاه ۷۰۰ کیلومتری از تاج محل قرار گرفته است. اتاق‌های مدرن با تهویه مطبوع، کف پوش چوبی، تلویزیون ماهواره‌ای و مینی‌بار تنها بخشی از ویژگی‌های اتاق‌های این هتل است. در بخش اسپا و ماساژ هتل مهمانان تجریبات آرامش‌بخشی را تجربه خواهند کرد و شنا در استخر این هتل در فضایی زیبا، شور و نشاط بسیاری به مسافران می‌بخشد.

رستوران هتل با دکوری بی‌نظیر و فضایی دوست داشتنی غذاهای بی‌نظیری را در منویی متنوع برای مهمانان خود طبخ می‌کند؛ کافه هتل برای یک چای عصرانه و خوردن دسری خوش‌طعم گزینه عالی خواهد بود. هتل ۷۰۰ متر از تاج محل، ۱۰ کیلومتر از فرودگاه آگرا، ۱۰ دقیقه با ماشین از Ramnagar، حدود۷ کیلومتر از ایستگاه راه‌آهن Cantonment و ۲٫۱ کیلومتر از مرکز خرید TDI  فاصله دارد. این منطقه برای افراد علاقه‌مند به بناهای تاریخی، معماری و آثار باستانی انتخاب مناسبی است.

  • آدرس: Fatehabad Road, Taj Ganj, 282001 Agra, India
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۸۶ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواده، شاتل هواپیمایی، رستوران، اتاق‌ها سیگار ممنوع، بار، پارکینگ، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، استخر، مرکز اسپا و ماساژ، استخر مخصوص کودکان، نگهداری از کودک، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق وی‌آی‌پی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق مخصوص سیگار، نگهداری چمدان، مرکز تجاری، فکس/ فتوکپی، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، کرایه خودرو، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

هتل د رتریت (The Retreat)

هتل د رتریت (The Retreat)

هتل د رتریت هتلی ۴ ستاره و مجلل است که در یک کیلومتری از تاج محل قرار گرفته است. اتاق‌ها مدرن هتل دارای تهویه مطبوع، صندوق امانات شخصی و حمام اختصاصی است. اقامت در این هتل با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد اقامت باکیفیتی خواهد بود. مهمانان می‌توانند روز خود را با صبحانه‌ای لذیذ در هتل شروع کنند، علاوه بر این رستوران هتل غذاهای بین‌المللی و غذاهای چینی و اروپایی را سرو می‌کند.

هتل ۱ کیلومتر از میراث جهانی تاج محل، ۵ کیلومتر از بندر آگرا، ۲۵ کیلومتر از ایستگاه اتوبوس ISBT، از مرکز خرید TDI حدود ۰٫۴ کیلومتر و ۹ کیلومتر از فرودگاه آگرا فاصله دارد. قیمت هتل نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد، مناسب است.

  • آدرس: Taj Nagari Phase -1,Near Prateek Enclave ,Shilpgram Road , 282001 Agra, India
  • این هتل ۴ ستاره است و دارای ۵۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، اتاق خانواده، شاتل هواپیمایی، رستوران، اتاق‌ها سیگار ممنوع، بار، پارکینگ، تراس، باغ، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، استخر، مرکز اسپا و ماساژ، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، اتاق وی‌آی‌پی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، اتاق مخصوص سیگار، نگهداری چمدان، مرکز تجاری، فکس/فتوکپی، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، تبادل ارز، خدمات تور و بلیط، خدمات شستشو و خشکشویی، کرایه خودرو، روزنامه، سرویس اتاق، کارمندان چند زبانه (هندی، انگلیسی)

    هتل ۴ ستاره اگرا

آنچه ذکر شد برترین هتل‌های ۴ ستاره آگرا بود و در این مقاله تلاش شد هتل‌هایی نام برده شود که در نوع خدمات، امتیاز کاربران و دسترسی به جاذبه‌های تاریخی بهترین باشد. اگر به این شهر زیبا سفر کردید و در هتل‌های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه