تور مشهد خود را از سایت لست تورز انتخاب کنید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
تور مشهد خود را از سایت لست تورز انتخاب کنید

معمولا هنگامی که از مسافرت با تور صحبت می‌کنیم، ناخودآگاه تور خارجی به ذهن‌مان می‌آید؛ اما کشورمان جاذبه‌ها و دیدنی‌های بی‌شماری دارد که نباید از آن‌ها بگذریم.

وقتی صحبت از مسافرت با تور پیش می‌آید، ناخودآگاه ذهن به سوی مسافرت با تورهای خارجی کشیده می‌شود؛ اما کشور زیبای ما آن‌قدر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی دارد که بی‌انصافی است در کنار بها دادن به سفرهای دور دنیا، از شناخت آن‌ها و تماشای از نزدیکشان به‌سادگی عبور کنیم. با توجه به چهار فصل بودن آب و هوای کشور عزیزمان ایران، بهار، تابستان، پاییز و زمستان را می‌توان به ایرانگردی پرداخت؛ حتی شما می‌توانید با برنامه‌ریزی صحیح، سفر نوروزی 97 خود را با آفرهای تور مشهد نوروز 97 سایت لست تورز متفاوت‌تر از سال‌های پیش تجربه کنید! پیدا کردن تورهای داخلی با قیمت مناسب و درعین حال با کیفیت بالا، یکی از چالش‌های سردرگم‌کننده مسافران است و در این میان شاید عمده‌ترین نگرانی گردشگران، قیمت بالای تورها باشد. شما با چک کردن آخرین وضعیت تور لحظه آخری وب‌سایت لست تورز می‌توانید از آفرهای اقتصادی مناسبی بهره‌مند شوید و به تمام نگرانی‌های خود در رابطه با پیدا کردن یک تور مناسب، برای همیشه پایان دهید.

یکی از بهترین پیشنهادهای ما برای سفر با تور، شهر دوست‌داشتنی مشهد است. این شهر متبرک، به یمن وجود گنبد و بارگاه امام هشتم شیعیان، امام رضا (ع)، تبدیل به قطب مذهبی کشورمان شده است. شما با سفر به این شهر مقدس، علاوه بر زیارت می‌توانید از سفری سیاحتی نیز بهره‌مند شوید؛ مناظر زیبا، مراکز خرید بزرگ، مراکز تفریحی گوناگون و آثار تاریخی، همه و همه می‌توانند سفر شما به مشهد را خاطره‌انگیز کنند.

اقامت در مشهد را می‌توانید با رزرو هتل‌های گوناگونی همچون، هتل‌های 5 ستاره درویشی و قصر طلایی، هتل 4 ستاره عماد یا هتل 3 ستاره ایساتیس و دیگر هتل‌های بی‌نظیر این شهر تجربه کنید.

اگر شانس حضور در مشهد را پیدا کردید، علاوه بر زیارت حرم امام هشتم شیعیان، حتما سری به خانه اردکانی بزنید. این خانه قدیمی که زمان ساختش به دوره قاجاریه برمی‌گردد، از آثار ثبت شده میراث فرهنگی است و دارای معماری کهن و خاطره‌انگیزی است.

همچنین بازار روباز عباس قلی خان که از بازارهای قدیمی و کهن مشهد است می‌تواند فضایی نوستالژیک را در ذهن شما تداعی کند؛ البته در این بازار، بسیاری از اجناس با کیفیت و با قیمت مناسب انتظار شما را می‌کشند؛ علاوه بر پیاده‌روی خاطره‌انگیز می‌توانید اجناس خوبی را نیز تهیه کنید و یادگاری‌های خوبی از مشهد داشته باشید.

اگر اهل پیاده‌روی و تماشای مناظر زیبا هستید، پیشنهاد می‌کنیم پارک وکیل آباد، باغ ملی، بوستان مینیاتوری، پارک کوهسنگی و باغ گیاه‌شناسی مشهد را نیز نظاره کنید.

در دوران قاجاریه، داروغه شهر مشهد دستور ساخت خانه‌ای را می‌دهد که معماری آن مثال‌زدنی است! توصیه ما به شما این است که حتما خانه داروغه را نیز از نزدیک مشاهده کنید؛.البته در کنار میدان طبرسی نیز می‌توانید بنایی تاریخی و مذهبی را تماشا کنید؛ بنایی با قدمت بسیار زیاد که مدفن سلطان غیاث ‌الدین محمد است که نسبش به امام موسی بن جعفر (ع) باز می‌گردد، نام این بنا گنبد خشتی است.

مگر می‌شود با تور مشهد سفر کرد اما از تماشای آرامگاه نادرشاه افشار غافل شد؟ مجسمه مردی سوار بر اسب، جایی در ضلع شمال غربی چهار راه شهدای مشهد خود نمایی می‌کند؛ بله این مکان آرامگاه نادرشاه افشار از پادشاهان بزرگ و صاحب‌نام ایرانی است.

اگر برنامه سفر شما از لحاظ زمانی محدود نیست، در ۱۵ کیلومتری شمال شرقی مشهد روستایی کوچک اما باصفا منتظر شما است؛ جایی که محل تولد شاعری بزرگ به نام فردوسی است. این روستای کوچک، روستای پاژ نام دارد.

مجتمع بزرگ تجاری وصال نیز می‌تواند تمام نیازهای شما در رابطه با خرید سوغاتی، پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش و بسیاری دیگر را پاسخگو باشد.

در زمان‌بندی سفر خود به مشهد ساعاتی را برای فعالیت‌های ورزشی آبی کنار بگذارید. به لطف احداث پارک‌های آبی مشهد می‌توانید موج‌سواری و سرسره‌های آبی بزرگ را تجربه کرده و از هیجان واقعی لذت ببرید. اگر با تور لحظه آخری اقدام به مسافرت به مشهد کردید، بخشی از هزینه‌های تفریحات خود را از قبل پس‌انداز کرده‌اید.

در انتها گفتنی است که، همیشه برای رزرو تورهای مسافرتی داخلی سردرگمی‌های فراوانی وجود دارد؛ اما به شما نوید می‌دهیم که به لطف وجود سایت لست تورز و مراجعه به آن، تورهایی با قیمت نازل و کیفیت بالا و همچنین تور لحظه آخری انتظار شما را می‌کشند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه