نمایشگاه های هنری در سال ۲۰۱۸ کی و کجا برگزار می شوند؟

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان یکشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
نمایشگاه های هنری در سال ۲۰۱۸ کی و کجا برگزار می شوند؟

سیاست، پیکاسو و هنرمندان زن موضوعات نمایشگاه‌های هنری سال ۲۰۱۸ هستند که در این مقاله به سراغ‌شان می‌رویم.

مسافران در سال ۲۰۱۸ برای برنامه‌های سفر خود، ممکن است نمایشگاه‌های هنری و جشنواره‌های فرهنگی را نیز در نظر بگیرند و برای آن برنامه‌ریزی کنند.در موزه ملی زنان هنرمند در واشنگتن دی سی نمایشگاه‌های برجسته‌ای مانند «خانه زنان» (۹ مارس تا ۲۸ مه) برگزار می‌شود که نقش زنان در فرهنگ آمریکا را از طریق عکس، فیلم، مجسمه و مقیاس‌های بزرگ نشان می‌دهد. همچنین نمایشگاه «Heavy Metal» نیز از تاریخ ۲۸ ژوئن تا ۱۶ سپتامبر با محوریت زنان هنرمند در عرصه فلزها (زنان هنرمندی که با فلز کار می‌کنند) برگزار می‌شود.

جشنواره های هنری سال ۲۰۱۸

یک خانم در حال باز کردن در یخچال در نمایشگاه زنان در موزه‌ی ملی

برای دیدن جنبه‌های مختلف کارهای پیکاسو، به موزه هنر مدرن لوئیزیانا در Humlebak دانمارک سفر کنید.

نمایشگاه «سرامیک پیکاسو» (از ۱ فوریه تا ۲۷ مه) شامل ۱۵۰ سرامیک است که منعکس‌کننده یک مرحله آزمایشی از هنر حرفه‌ای است که با مواد جدید و لعاب برای ساخت طیف وسیعی از قطعات مجسمه‌سازی به کار می‌رود.

سیاست موضوع نمایشگاه آینده SITE Santa Fe در نیومکزیکو است. در Luke Dubois نمایشگاه با محوریت؛ اتحاد کامل‌تر (از ۱۹ ژانویه تا ۴ آوریل)، دموکراسی و انتخابات برگزار می‌شود.

تمایل به سفر موضوع نمایشگاه آینده Alte Nationalgalerie در برلین است. Wanderlust از تاریخ ۱۰ مه تا ۱۶ سپتامبر میزبان طیف وسیعی از هنرمندان بین‌المللی از جمله پل گوگین، کاسپار دیوید فریدریش، آگوست رنوار و گوستاو کوربت است.

جشنواره های هنری سال ۲۰۱۸

فستیوال‌های فرهنگی دلایل قانع‌کننده‌ای دارند که قبل از سفر باید برای آن‌ها برنامه‌ریزی کرد، برای مثال در «نبرد پرتغال» در Ivrea ایتالیا (۱۱ فوریه تا ۱۳ فوریه) میدان‌های اصلی شهر به یک میدان نبرد رنگی برای پرتاب پرتغال تبدیل می‌شود.

رقص‌های کلاسیک هند نیز در فضای باز (از ۲۵ فوریه تا ۳ مارس) در کوه‌های Khajuraho هند در Madhya Pradesh برگزار می‌شود.

جشنواره

 

مطالب مرتبط:

منبع nytimes

دیدگاه