هتل هیلتون دریاچه کومو امروز در ایتالیا افتتاح می شود

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی جمعه، ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
هتل هیلتون دریاچه کومو امروز در ایتالیا افتتاح می شود

هتل هیلتون دریاچه کومو (Hilton Lake Como) امروز در ایتالیا افتتاح می‌شود، این هتل در میان تپه‌های زیبا و آب‌های درخشان کریستالی قرار گرفته که یکی از مسحورکننده‌ترین مقاصد گردشگری دنیا به حساب می‌آید.

مقاله‌ی مرتبط:

هتل هیلتون، بزرگ‌ترین هتل در دریاچه کومو است و با امکانات اقامتی درجه یک و چشم‌اندازهای فوق‌العاده و الهام‌بخش از دریاچه، میزبان مهمانان استاین هتل در مرکز منطقه‌ی مسکونی شهر و بین مرز کامو و سوئیس قرار دارد. مهمانان می‌توانند از ویلاهای رمانتیک گرفته تا باغ‌های فرح‌بخش در امتداد دریاچه کومو و ویلا المو (Villa Olmo) نئوکلاسیک بهره‌مند شوند.

با توجه به فرهنگ غنی و اهمیت تاریخی این منطقه در جهان، مهمانان می‌توانند از بسیاری از آثار هنری، کلیساها، موزه‌ها، تئاترها، پارک‌ها و قصرهای با شهرت جهانی دیدن کنند. اگر به دنبال تعطیلاتی پر جنب و جوش هستید، هتل هیلتون امکاناتی مانند زمین‌های گلف، زمین تنیس، بازی‌های آبی نظیر سفر با قایق و آموزش قایقرانی را برای شما فراهم کرده است.

افرادی که دوست دارند زیبایی‌های فریبنده ایتالیا را ببینند، باید بدانند که میلان فقط ۴۵ دقیقه با این منطقه فاصله دارد. در ضمن اوت‌لت‌های معتبری در نزدیکی هتل قرار دارد.

هتل هیلتون دریاچه کومو

آندریاس لکنر (Andreas Lackner)، مدیریت برند فول سرویس و سرپرست منطقه‌ای هیلتون عنوان کرد:

افتتاح اولین شعبه هیلتون در دریاچه کومو نشان‌دهنده تعهد این برند به گسترش حضور خود در این منطقه مهیج و تاریخی است که مورد توجه اکثر مسافران سراسر دنیا است.

این هتل جدید و جذاب با روف‌تاپ فوق‌العاد‌اش و مناظری تحسین برانگیز از دریاچه، اقدامی عالی در جهت افزایش سرمایه‌گذاری ما روی هتل‌ها و گردشگاه‌ها محسوب می‌شود. علاوه بر ارائه خدمات مطمئن و مهمان‌نوازی، از اینکه می‌توانیم اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان خود رقم بزنیم، بسیار خرسندیم.

از آنجا که با ۱۷۰ اتاق مهمان، بزرگ‌ترین هتل در دریاچه کومو است، مهمانان می‌توانند از اتاق‌های مدرن خود با طراحی‌های باکلاس و مجلل، شاهد مناظر منحصربه‌فرد دریاچه باشندکف تمام اتاق‌ها پارکت است و مبلمانی از جنس شیشه و چوب دارد، به واسطه پنجره‌های بزرگش نیز نور خورشید به فضای اتاق راه می‌یابد. از بین ۲۱ سوئیت این هتل، سه سوئیت شامل تراس خصوصی، استخر خصوصی و سان بِد (sunbed) هستند.

هتل هیلتون دریاچه کومو

فضای جذابی نیز برای گردهمایی‌ها با ظرفیت ۳۰۰ نفر دارد که روبه‌روی ۶ فضای متفاوت دیگر برای جلسات قرار دارد. سالن رقص آن بدون ستون ساخته شده که با نور طبیعی، گزینه‌های کترینگ و تراس خصوصی، قطعا مکانی ایده‌آل برای برگزاری مهمانی‌ها عروسی و رویدادهای خاص است.

جورجیو بورگوناوو (Giorgio Borgonovo)، مدیرکل هتل هیلتون دریاچه کومو گفت:

مفتخریم که هتل هیلتون با شهرت جهانی‌اش در مهمان‌نوازی را از طریق امکانات اقامتی و خدمات استثنایی خود به گردشگران دریاچه کومو معرفی کنیم. مهمانان این هتل که قصد بازدید از مکان‌های گردشگری منحصربه‌فرد این منطقه را دارند، یا کسانی که عروسی‌ها یا جشن‌های خاص خود را در این هتل برگزار می‌کنند، یا فقط می‌خواهند اوقات خوشی را در هتل مدرن ما و امکانات قابل توجه‌اش داشته باشند؛ هتل هیلتون قصد دارد تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای هر یک از گردشگران رقم بزند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه