دسامبر، شلوغ ترین ماه سال ۲۰۱۷ فرودگاه لندن گاتویک

محبوبه حسنی
محبوبه حسنی جمعه، ۲۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
دسامبر، شلوغ ترین ماه سال ۲۰۱۷ فرودگاه لندن گاتویک

شرکت هواپیمایی «لندن گاتویک» (London Gatwick)، انگلستان، ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی را به عنوان شلوغ‌ترین ماه کاری با افزایش ۳٫۲ میلیون مسافر، اعلام کرده است.

لندن گاتویک، ماه دسامبر را با ثبت رکورد شلوغ‌ترین ماه کاری در سال ۲۰۱۷ در این شرکت هواپیمایی، به پایان رساند، به گونه‌ای که ۳٫۲ میلیون مسافر برای جشن ماه دسامبر، از این فرودگاه پرواز کرده‌اند و این مقدار حدود ۱٫۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

در سال ۲۰۱۷، تعداد ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر از این شرکت هواپیمایی انگلستان استفاده کرده‌اند که با توجه به سال ۲۰۱۶ میلادی، با رشد ۵٫۲ درصدی به همراه بوده است.

پس از گذشت یک سال از رشد سریع و البته سلسله‌وار در این شرکت هواپیمایی برای پرواز به مسیرهای طولانی، این شرکت هواپیمایی تصمیم به افزایش ۱۶ درصدی پروازها در مسیرهای طولانی مدت جدیدی از جمله سنگاپور، رواندا، سیاتل و دنور در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی برای مسافرانی که خواهان سفرهای طولانی هستند، گرفت.

شبکه‌ی طولانی حمل و نقل فرودگاهی شرکت لندن گاتویک در سال ۲۰۱۷ میلادی به ۶۳ شبکه‌ی ارتباطی ‌در این شرکت هواپیمایی، ارتقا یافت و گاتویک توانست در طول مدت یک سال ۷٫۳ میلیون مسافر را در مسیرهای طولانی‌ مدت همراهی و جابه‌جا کند. این میزان نسبت به سال ۲۰۱۶ میلادی با افزایش تقریبی ۱ میلیون نفر مسافر روبه‌رو بوده است.

اوکلند (Oakland)، سان فرانسیسکو (San Francisco) بیشترین رشد مسیرهای طولانی‌ را در شرکت گاتویک در ماه دسامبر به ثبت رسانده است، چرا که تعداد مسافران در سال گذشته ۹۷ درصد افزایش داشته است.

در همین حال، شبکه‌ی جهانی حمل و نقل رو به رشد گاتویک، همچنان حجم حمل و نقل بار توسط فرودگاه را افزایش داده و این مسئله در ماه دسامبر با افزایش ۳۳٫۶ درصدی مواجه بوده است.

«استوارت وینگات» (Stewart Wingate)، مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی گاتویک گفت:

شرکت گاتویک سال گذشته را به عنوان یک سال عالی سپری کرده است،‌ چرا که در این زمان شرکت با رشد سریع پروازهای طولانی مدت و دست یافتن به رکورد چشم‌گیر و سریع جابه‌جایی مسافران روبه‌رو بوده است. همچنین شرکت توانسته است مجموعه‌ای منظم از مسیرهای طولانی‌تر جدید را با مجموع ۴۵ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر ارائه دهد و شبکه‌ی طولانی حمل و نقل شرکت به ۶۳ شبکه، گسترش یابد. رشد صعودی پروازهای طولانی‌ مدت و همچنین افزایش محموله‌ها و بارها در ماه دسامبر، نتیجه‌ای بسیار چشم‌گیر و قابل توجه برای شرکت است و ما این هماهنگی جهانی فرودگاه را قطعا تقویت خواهیم کرد. حتی قصد داریم در سه ماه نخست سال جاری، خدمات نوینی به بوینس آیرس (Buenos Aires)، آستین (Austin) و شیکاگو (Chicago)، که پیش‌تر بررسی و مورد تایید مسئولان شرکت هواپیمایی قرار گرفته است، ارائه دهیم.

همچنین در این سال ما ما به دنبال برنامه‌ریزی ده ساله در گاتویک که تقریبا بزرگ‌ترین برنامه‌ی تابستانی خطوط هوایی انگلستان است، هستیم؛ و در این برنامه‌‌ریزی پروازهای هفتگی BA با ۱۵ درصد رشد نسبت به تابستان گذشته روبه‌رو خواهد شد. برنامه‌های جاه‌طلبانه و قابل توجهی برای کسب موفقیت در سال ۲۰۱۷ دست یافته و آن‌ها را اجرا کردیم و این امر باعث شد تا سالانه ۵۰ میلیون مسافر را با این شرکت هواپیمایی جابه‌جا کرده و به مقصد برسانیم. این در حالی است که همچنان برای ادامه این موفقیت، به تنظیم استدانداردهای جدیدی برای گاتویک پرداخته که به ایفای نقش موثر بریتانیا در سطح جهانی، منجر خواهد شد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه