بوتیک های استراسبورگ، حضور پر رنگ برندهای معروف

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی پنجشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
بوتیک های استراسبورگ، حضور پر رنگ برندهای معروف

افراد عاشق مد می‌توانند در سفر خود به استراسبورگ به بوتیک‌های معروفی نظیر وایل، گالری لافایت، گرانج، اولتیما و... سر بزنند و از برندهای مطرح جهان دیدن کرده و خرید کنند.

خرید کردن در استراسبورگ فرانسه به شدت هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است و تلفیقی از برندهای معروف دنیا و هنر طراحان مستقل است. از آنجا که یک شهر اروپایی است و بازدیدکنندگان بین‌المللی زیادی دارد، از شهرهای معروف دنیا به حساب می‌آید. اگر با ما همراه باشید، می‌توانید با بوتیک‌های مشهور استراسبورگ آشنا شوید.

۱. وایل

بوتیک های استراسبورگ

«آلبرت وایل» (Weill) خانه مشهور مد پاریسی خود را در سال ۱۸۹۲ بنا کرد که قدیمی‌ترین خانه مد در فرانسه محسوب می‌شود. حضور این بوتیک در خیابان «اَلبَرد» (Hallebardes)، به منزله‌ی بازگشت به همان خانه مد است. شهرت این برند به واسطه‌ی شکوه زنانه‌اش است.

۲. گالری لافایت

بوتیک های استراسبورگ

تمامی نام‌های معروف و تعدادی از برندهای منحصربه‌فرد در «گالری لافایت» (Galeries Lafayette) گرد هم آمده‌اند و افراد عاشق می‌توانند با هوش و زکاوت خود دست به انتخاب بزنند، بدون اینکه نگران قیمت‌‌ها باشند؛ زیرا برای هر بودجه‌ای مناسب خواهد بود. به راحتی می‌تواند یک دست لباس کامل و اکسسوری مورد نیاز خود را تهیه کنید و بعد از مغازه خارج شوید. خریدارانی که می‌خواهند دست‌شان در انتخاب باز باشد و با طیف وسیعی از لباس‌ها در یک مکان روبه‌رو باشند، قطعا این فروشگاه می‌تواند خواسته‌ شما را برآورده کند.

۳. بوتیک گرانج

بوتیک های استراسبورگ

«بوتیک گرانج» (Grunge Boutik)، مکانی ایده‌آل برای دوستداران موسیقی‌هایی نظیر هوی متال است تا رویای خود را تحقق ببخشند. لباس‌های کلاسیک‌تر و اکسسوری‌های این بوتیک، زیبایی خاصی به انتخاب‌ مشتریان می‌دهد و آن را منحصر‌به‌فرد می‌کند.

۴. اولتیما

بوتیک های استراسبورگ

«اولتیما» (Ultima) مرکز خریدی با برندهای لاکچری نظیر «دیور»، «میو میو» و «پرادا» است که در فضایی باکلاس و جذاب دور هم جمع شده‌اند. در اینجا اکسسوری‌هایی را خواهید یافت که آخرین مد روز و اثر دست طراحان معروف هستند. با توجه به نام‌های مطرح این فروشگاه نمی‌توانید انتظار قیمت‌های منطقی و مناسب داشته باشید.

۵. اتمسفر

بوتیک های استراسبورگ

«اتمسفر» (Atmosphère) در یکی از زیباترین خیابان‌های استراسبورگ قرار دارد و تعدادی از برندهای تراز اول دنیا را در خود جای داده است. طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و اکسسوری‌های فوق‌العاده از ویژگی این مکان مهیج به حساب می‌آید.

۶. بوتیک استپ

بوتیک های استراسبورگ

«بوتیک استُپ» (Boutique Stop) را باید در لیست بازدیدهای خود قرار دهید، چراکه گلچین وسیعی از برندها را برای مشتریان فراهم کرده است. اینجا مقصدی عالی برای افراد عاشق فشن محسوب می‌شود.

۷. الگوریتمو لا لوگژیا

بوتیک های استراسبورگ

«الگوریتم» (Algorithme) برای آقایان و «لا لوگژیا» (La Loggia) برای خانم‌ها است و به راحتی می‌توانید لباس مورد نظر خود را بیابید. دکوراسیون آرام‌بخش آن، حس و حال خوبی هنگام خرید به شما خواهد داد و شما را ترغیب می‌کند تا بیشتر در میان برندهای مطرح بگردید و ضمن نوشیدن یک فنجان قهوه، از خرید لاکچری خود لذت ببرید.

۸. لالترا

بوتیک های استراسبورگ

«لالترا» (L’ Altra) در مرکز استراسبورگ قرار دارد و مقصدی ایده‌آل برای سلیقه‌های بی‌نقص و باکلاس محسوب می‌شود. علاوه بر لباس‌های آماده، اکسسوری، کیف، کفش و... را نیز می‌توانید در این محل پیدا کنید. در واقع اینجا محلی کامل و جامع برای خبره‌های فشن است.

۹. آلیس لانژ لو بودوار

بوتیک های استراسبورگ

«آلیس لانژ لو بودوار» (Alice Lange Le Boudoir) در دو طبقه، به پوشاک زنانه و باکلاس اختصاص دارد. کارکنان ماهری دارد که شما را راهنمایی خواهند کرد و به شما اطمینان می‌دهند که سایز مناسب را انتخاب کرده‌اید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه