فعالیت های UNWTO در نمایشگاه بین المللی گردشگری ۲۰۱۸

نگین توکلی
نگین توکلی چهار شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
فعالیت های UNWTO در نمایشگاه بین المللی گردشگری ۲۰۱۸

سازمان گردشگری جهانی قبل از اعطای جوایز، فعالیت‌هایی مانند مباحثه وزرای گردشگری برای بهبود صنعت گردشگری را در فیتور ۲۰۱۸ ترتیب داده است.

انجمن سرمایه‌گذاری گردشگری و تجارت آفریقا (INVESTOUR)، رویداد سالیانه‌ای را با سازماندهی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، فیتور (FITUR)، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و کاسا آفریقا ترتیب داده است. در این رویداد، از ۳۰ وزیر گردشگری مناطق مختلف، دعوت به عمل آمده است تا در مورد فرصت‌هایی که این بخش می‌تواند برای قاره ایجاد کند، با یکدیگر به بحث و مناظره بپردازند.

جوایز UNWTO در بخش نوآوری و بهبود صنعت گردشگری، توسعه صنعت گردشگری در آفریقا و خاورمیانه و بازار چین در میان فعالیت‌های سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، در ۳۸امین دوره در مسابقات بین‌المللی گردشگری مادرید (فیتور، ۱۷ تا ۲۱ ژانویه)، سال آغاز صنعت گردشگری پویا، به برندگان اعطا خواهد شد.

یک کارگاه آموزشی با موضوع صنعت گردشگری چین (۱۷ام ژانویه)، به همراه اعطای جوایز سازمان گردشگری جهانی در بخش نوآوری و بهبود در صنعت گردشگری، جزو اولین فعالیت‌های سازمان گردشگری جهانی در فیتور خواهد بود؛ این برنامه‌ها توسط فیتور، سازماندهی شده‌اند.

در جشن اعطای جوایز، بهترین نامزدهای گردشگری پایدار در سراسر جهان، شناخته خواهند شد. در شروع مراسم، انجمن اعطای جوایز، در ۱۵ام ژانویه (۲۵ دی)، لیستی از پروژه‌های منتخب که از میان ۱۲۸ طرح مبتکرانه از ۵۵ کشور، انتخاب شده‌اند، را ارائه خواهد کرد.

در یک رویداد سالیانه، که مشترکان توسط UNWTO، فیتور و کاسا آفریقا سازماندهی شده است، در جهت ارتقای برنامه سرمایه‌گذاری گردشگری و تجارت آفریقا، ۳۰ وزیر از سراسر مناطق گرد هم می‌آیند تا در مورد فرصت‌های جدیدی که بخش گردشگری می‌تواند در اختیار قاره قرار دهد، با هم بحث کنند.

جلسات امسال در تاریخ ۱۸ام ژانویه (۲۸ دی)، با دو موضوع اصلی برگزار خواهد شد: «برند آفریقا: پرورش توسعه گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری» و «تنوع زیستی به عنوان یک محرک برای گردشگری پایدار: اهمیت مشارکت موثر جامعه»

پتانسیل صنعت گردشگری موجود در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی (MENA) نیز در جلسات بحث وزرا که توسط سازمان گردشگری جهانی UNWTO و کاسا عرب (Casa Árabe) در ۱۸ام ژانویه سازماندهی می‌شود، مورد بحث قرار خواهد گرفت. در این رویداد، همچنین سیاست‌ها و استراتژی‌ها در جهت تثبیت بهبود و بررسی سهم گردشگری در توسعه جامع و پایدار اقتصادی و اجتماعی، بار دیگر مرور خواهد شد.

 

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه