با بهترین بوتیک های فشن وین آشنا شوید

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی پنجشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵
با بهترین بوتیک های فشن وین آشنا شوید

طرفداران مد می‌توانند در سفر خود به وین در اتریش از بوتیک‌های فشن نظیر وی باندیتس، اونیکاتِسِن، سانگ، آیگنزینیه و... دیدن کنند و اوقات به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

نسخه اولیه این مقاله در تاریخ ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ منتشر شده و در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ به‌روزرسانی شده است.

وین، پایتخت موسیقی جهان و یکی از زیبا‌ترین شهرهای اروپا است که سالانه از گردشگران بسیاری استقبال می‌کند. مغازه‌های متعددی در وین اتریش یافت می‌شود که گالری‌های فشن، طرفداران خاص خود را دارد. در اینجا قصد داریم بوتیک‌های فشن را به شما معرفی کنیم تا با خرید لباس‌های جدید، کمد لباس‌تان را حال و هوای دیگری بدهید.

۱وی باندیتس

کفش های رنگارنگ در بوتیک باندیتس وین

بوتیک «وی باندیتس» (We Bandits) تلفیقی از فشن کره جنوبی و اسکاندیناوی را به مشتریان خود ارائه می‌کند و قیمت‌های آن نیز سرسام‌آور نیست. این بوتیک در خیابان شلوغ «نویبائو گاسه» (Neubaugasse) قرار دارد و لباس‌ آقایان و بانوان را عرضه می‌کند. در کنار فروش لباس، طیف گسترده‌‌ای از هدایا و اکسسوری نظیر کتاب، کوله‌پشتی و... را نیز به فروش می‌رساند.

۲بورگاسه ۲۴

رگال لاس های رنگی در بوتیک بورگاسه ۲۴ وین

بوتیک شیک و مدرن  «بورگاسه ۲۴» (Burggasse ۲۴) به عرضه‌ مد قدیمی وین پرداخته است. فضای داخلی آن به زیبایی طراحی شده که شامل مبلمان‌ باکلاس و درختان نخل می‌شود؛ این فروشگاه فوق‌العاده فقط لباس‌های خاص و زیبا را عرضه می‌کند که تزیینات جانبی زیادی هم ندارند. مشتریان این بوتیک قطعا می‌توانند لباس منحصربه‌فردی را پیدا کنند. در کافه این محل نیز با صرف یک فنجان چای از خود پذیرایی کنید.

۳اونیکاتِسِن

لباس های زنانه در بوتیک اونیکاتسن وین

فروشگاه زیبای «اونیکاتسن» (Unikatessen)، طراحی فوق‌العاده‌ای دارد که به‌محض عبور از جلوی آن، بی‌شک دل‌تان می‌خواهد که به داخل آن سر بزنید. علاوه بر طراحی‌های قدیمی، شاهد مدل‌های معاصر نیز خواهید بود. اکسسوری‌های جذابی نیز در این محل وجود دارد که از بهترین کیفیت برخوردار بوده و با وسواس گلچین شده‌اند.

۴سانگ

اکسسوری و لباس های بوتیک سانگ وین

فروشگاه منحصربه‌فرد «سانگ» (SONG) در منطقه ۲ واقع شده و ترکیبی شگفت‌انگیز از منتخبی از لباس‌ها و اکسسوری‌های اصل را می‌فروشد. دکوراسیون هنرمندانه آن شامل دیوارهای ساده و مبلمان قدیمی می‌شود. «آنا پورنا» (Anna Purna)، «ایزاک رینا» (Isaac Reina) و «لولو گینس» (Lulu Guinness) از برندهای این فروشگاه هستند؛ البته معرفی برندهای جدید و مهیج را نیز در دستور کار خود دارند.

۵آیگنزینیه

لباس های مردانه در بوتیک آیگنزینیه وین

بوتیک بین‌الملی و شیک «آیگنزینیه» (Eigensinnig) محلی ایده‌آل برای افراد عاشق مد به حساب می‌آید که در منطقه ۷ وین قرار دارد. لباس‌هایی با برش‌های عالی و خوش رنگ و لعاب به جا لباسی‌ها آویزان است. ایده اصلی این بوتیک، پایبندی به هنر اصیل است که به‌محض ورود به این محل شاهد آن خواهید بود. «استفانی هوفر» (Stephanie Hofer) و «تونی ترامتزینی» (Toni Tramezzini) این فروشگاه را در سال ۲۰۱۲ افتتاح کردند و تاکنون لباس‌های منحصربه‌فرد و خوش‌دوخت را به مشتریان ارائه می‌کنند.

۶ناخبارین

ویترین رو به خیابان بوتیک ناخبارین وین

بوتیک «ناخبارین» (Nachbarin) در خیابان «گومپندورفر» (Gumpendorfer)، در نزدیک منطقه ۶ قرار دارد که در میان فروشگاه‌ها و کافه‌های متعدد این محل، به‌عنوان یک بوتیک باکلاس و ساده خودنمایی می‌کند. انواع و اقسام لباس زنانه و اکسسوری از اقلام این فروشگاه است، پس اگر به‌دنبال لباسی جدید برای یک مهمانی خاص هستید، این بویتک را از دست ندهید.

۷کاوف هاوس وال

فضای بزرگ خرید در بوتیک کاوس هاوف وال وین

«کاوف هاوس وال» (Kaufhaus Wall) در یکی از زیباترین مناطق وین،«نوی بائو»، قرار گرفته است که در مسیر سبک آونگارد قدم برمی‌دارد. مالک این فروشگاه، ۲۰ سال قبل این محل را افتتاح کرد که در آن زمان علاوه بر فروش لباس، آرایشگاه نیز بود. اما در حال حاضر فقط به فشن اختصاص دارد و هنر برخی از طراحان معروف و چهره‌های جدید را عرضه می‌کند. فضای داخلی مرتب و شیکی دارد که شامل سطوح براق و خطوط دقیق است. نظرات و تجربیات خود را در خصوص سفر به وین با ما و کاربران کجارو به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع theculturetrip

دیدگاه