فرودگاه‌ های دبی به زودی به استقبال عنوان تایم اوت DXB خود می‌روند

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی چهار شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۰
فرودگاه‌ های دبی به زودی به استقبال عنوان تایم اوت DXB خود می‌روند

فرودگاه‌های دبی از سال ۲۰‍‍۱۸ از اپلیکشن تایم اوت DXB استفاده خواهند کرد تا دید مسافران را نسبت به فرودگاه و شهر دبی تغییر دهند.

فرودگاه‌های دبی و گروه رسانه‌ای ITP تصمیم گرفته‌اند برای اولین بار در دنیا، برند رسانه‌ای جدیدی را به نام تایم اوت DXB راه‌اندازی کنند تا به این وسیله با ۹۰ میلیون مسافری در ارتباط باشند که در طول سال از این فرودگاه بین‌المللی پیشرو در جهان تردد می‌کنند.

مسافرانی که از فوریه سال ۲۰۱۸، از کلیه ترمینال‌های فرودگاه بین‌المللی دبی عبور کنند، فورا به آخرین پیشنهادها غذایی و اوت لت‌ها و فعالیت‌های سرگرم‌کننده دسترسی خواهند داشت که از طریق اپلیکیشن جدید تایم اوت DXB و مجله ماهانه تایم اوت DXB صورت می‌گیرد.

مسافران می‌توانند با استفاده از وای‌فای رایگان فرودگاه، این برنامه را دانلود کنند و اطلاعات جامعی در مورد نوع سفر خود دریافت کنند. آن‌ها می‌توانند از میان گزینه‌های مسافران ترانزیت، گردشگر و مقیم انتخاب کنند. مجله ماهانه انگلیسی زبان تایم اوت DXB نیز در ۸۸ صفحه به‌صورت رایگان در کل فرودگاه یافت می‌شود.

برند تایم اوت DXB، فرودگاه بین‌المللی دبی و شهر دبی را به‌طور کامل معرفی می‌کند و تمام موضوعات شهر از کنسرت‌های مهم گرفته تا منحصربه‌فردترین سوئیت در برج‌ العرب و آخرین رستورانی که در دبی افتتاح شده است را پوشش می‌دهد. فرودگاه را نیز همچون شهری معرفی می‌کند که در شهری دیگر قرار گرفته و یک مقصد برای مسافران به حساب می‌آید.

یوجین بری (Eugene Barry)، معاون اجرایی گروه تجاری فرودگاه دبی اعلام کرد:

قصد داریم تجربه‌ی مسافران فرودگاه را متحول کنیم، توسعه تایم اوت DXB گامی دیگر در جهت تغییر دیدگاه مردم نسبت به فرودگاه و شهری است که خانه می‌نامیم. در سال آینده نیز پیشرفت‌های هیجان‌انگیز و افتتاح‌های جدیدی خواهیم داشت، تایم اوت DXB به مسافران کمک می‌کند تا مسیر خود را در همه مواردی که در این برنامه آمده و خواهد آمد، پیدا کنند.

علت شهرت جهانی این برند رسانه‌ای به توانایی آن برمی‌گردد که می‌تواند بهترین مقاصد دنیا را مشخص کرده و آن را تبلیغ کند؛ بنابراین اضافه شدن آن به رسانه‌هایی نظیر نیویورک، لندن و سیدنی به‌شدت قابل‌توجه است.

پیشنهادها تخصصی، به این اپلیکیشن و مجله اضافه خواهد شد که به غذاخوری‌های فرودگاه و گزینه‌های استراحت، تخفیف‌های خرید و اطلاعات راجع به آخرین کنسرت‌ موسیقی DXB یا نمایشگاه هنر DXB می‌پردازد.

از اوت‌لت‌هایی که می‌توانید غذا بخرید و ببرید تا غذاخوری‌های لاکچری، استخر و اسپا، هتل و شهربازی کودکان، نمایشگاه‌های هنری و حتی موسیقی‌های زنده را می‌توانید در فرودگاه دبی پیدا کنید که متناسب هر سلیقه‌ای خواهد بود. عرضه این اپلیکیشن با محتوای غنی که دارد برای تعامل با مخاطبان است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه