راه اندازی Mobile Pass در قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان چهار شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
راه اندازی Mobile Pass در قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ

Klook، جهت گسترش گردشگری هوشمند در هنگ کنگ، Mobile Pass و دسترسی سریع به گیت را برای قطار سریع فرودگاه راه‌اندازی کرد.

با استفاده از برنامه Klook Mobile، مسافران به هنگ کنگ، علاوه بر استفاده از تلفن‌های همراه خود برای پرداخت بلیت اکسپرس، می‌توانند اکنون به طور مستقیم از طریق Mobile Pass به گیت دسترسی پیدا کنند.

 Klook، بزرگ‌ترین مرکز خدمات رزرو در مقصد در آسیا، امروز اعلام کرد:

Klook کد QR را برای Mobile Pass در فرودگاه هنگ کنگ راه‌اندازی می‌کند. این ویژگی جدید، شکاف همیشگی بین اتصال اینترنت و حالت آفلاین را پر می‌کنند و باعث دسترسی آسان‌تر مسافران به قطار فرودگاه هنگ کنگ می‌شود. این نقطه عطفی جدید در تلاش‌های Klook است که توسط شرکت MTR پشتیبانی می‌شود و باعث می‌شود هنگ کنگ تبدیل به یک شهر هوشمند از لحاظ نوآوری‌های تکنولوژیکی شود.

فرودگاه اکسپرس هونگ کنگ بیش از ۱۶ میلیون مسافر در سال ۲۰۱۶ جا به جا کرده است. قطار اکسپرس یکی از بهینه‌ترین شیوه‌های حمل و نقل مسافران به فرودگاه بین‌المللی هنگ کنگ بوده است (HKIA در رتبه دهمین پرطرفدارترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۶ توسط شورای بین‌المللی فرودگاه‌ها انتخاب شد).

با استفاده از برنامه Klook Mobile، مسافران به هنگ کنگ می‌توانند از تلفن‌های همراه خود برای پرداخت بلیت اکسپرس استفاده کنند. همچنین می‌توانند به طور مستقیم از طریق Mobile Pass به گیت دسترسی پیدا کنند. Mobile Pass با هدف بهبود بهره‌وری عملیاتی قطار اکسپرس فرودگاه هنگ کنگ راه‌اندازی شده است و در عین حال باعث می‌شود مسافران بدون هیچ زحمتی و در سریع‌ترین حالت ممکن از فرودگاه هنگ کنگ استفاده کنند.

 Hong Kong

خدمات رزرو بی‌نظیر Klook برای فرودگاه هنگ کنگ، بازخوردهای مثبت و منفی زیادی را از کاربران در سراسر جهان دریافت کرده است؛ با بیش از ۶۵٬۰۰۰ نظر، امتیاز ۴٫۸ از ۵ را به دست آورده است. چنین دستاوردی توسط شرکت MTR به رسمیت شناخته شده و Klook، «جایزه امپراتور» برای عملکرد فروش استثنایی در سال ۲۰۱۷ را کسب کرد.

اریک گنوک فه، رئیس کمپانی Klook، گفت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که فناوری Klook و نوآوری شرکت MTR را در فرودگاه هنگ کنگ ترکیب کردیم. با توجه به این فناوری در هسته اصلی خدمات، تغییرات قابل توجهی ایجاد می‌شود. ما مطمئن هستیم که چنین ابتکاراتی به نفع همه ذی‌نفعان از جمله جوامع محلی، ارائه‌دهندگان خدمات، توزیع‌کنندگان و مسافران خواهد بود.

در طول سال‌ها، Klook با شرکای تجاری مختلفی در سراسر جهان، جهت راه‌اندازی گردشگری هوشمند، همکاری کرده است. یکپارچه‌سازی گذرگاه موبایل برای قطار سریع فرودگاه هنگ کنگ یکی از این موارد است. بسیاری از شرکای تجاری Klook، کسب و کارهای سنتی هستند که تلاش می‌کنند تا با پیشرفت سریع تکنولوژی از پس انتظارات مسافران مدرن امروزی برآیند.

با توجه به بهترین منابع مهندسی در Klook و پایگاه کاربری بزرگ، شرکای تجاری ما از جدیدترین فناوری‌های نوین برای جذب کاربران متنوع در سراسر جهان بهره می‌گیرند. این فناوری‌ها شامل محلی کردن کامل عملیات، رابط کاربری کامل و چند زبانه، ادغام با کیف‌های دیجیتال و فعال کردن روش‌های مختلف پرداخت مانند اپل پی، پرداخت از طریق گوگل، WeChat Pay و Alipay است.

با استفاده از تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ، Klook همچنین به شرکای تجاری کمک می‌کند اطلاعات و بینش کامل‌تری نسبت به الگوهای رفتاری مشتری و سلیقه آن‌ها کسب کنند. در کنار مجموعه داده‌های آفلاین، شرکای تجاری اکنون دیدگاه جامع‌تری در مورد سفر مشتری دارند. این اطلاعات همچنین در افزایش بهره‌وری، مدیریت مشتری، مدیریت درآمد و عملیات داخلی، ارزشمند است.

Klook یکی از نوآوران صنعت گردشگری پیشرو جهت مدیریت گردشگری هوشمند است.

اخیراً Klook در "Think 2020: Smart City Digital Think 2020" شرکت گوگل در هنگ کنگ شرکت کرده است و راهکارهایی را در مورد چگونگی استفاده از ابتکارات دیجیتالی برای تعامل با مسافران مدرن که به هنگ کنگ می‌آیند، ارائه می‌دهد. Klook شرکای جهانی بزرگی در دنیا دارد.

Klook نیز با شرکای تجاری کار می‌کند تا کاربران خود را با استفاده از هر دو مجموعه داده‌های omni-channel و بازخورد آنلاین پس از تجربه که با کانال‌های توزیع آفلاین در دسترس نیستند، بهتر درک کند.

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه