راه اندازی کمپین دوچرخه سواری برای گردشگران در تایوان

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان چهار شنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
راه اندازی کمپین دوچرخه سواری برای گردشگران در تایوان

دفتر گردشگری تایوان با FOX SPORTS همکاری می‌کند تا گردشگران را برای دوچرخه‌سواری در تایوان ترغیب کند.

هنگ کنگ اعلام کرد با توجه به افزایش علاقه مسافران به کاوش در تایوان، FOX SPORTS و اداره گردشگری تایوان، کمپینی برای کمک به گردشگران و راحتی آن‌ها در جستجو و گردش در تایوان از طریق دوچرخه‌سواری راه‌اندازی کردند. شریک رسانه‌ای اداره گردشگری تایوان برای چهار سال، این اولین بار است که FOX SPORTS یک کمپین دیجیتالی را سازمان‌دهی کرده است.

دوچرخه سواری در تایوان

با همکاری فاکس اسپورت با اداره گردشگری تایوان تمام مواردی که برای دوچرخه‌سواری گردشگران در تایوان نیاز است، به‌صورت یک مرکز آنلاین راه‌اندازی می‌شود. ازجمله مواردی مانند راهنمای مسیرهای دوچرخه‌سواری به زبان انگلیسی، نحوه اجاره دوچرخه‌ها و بسته‌های مشاوره‌ای تدارک دیده‌اند.

این وب‌سایت برنامه‌های تاثیرگذاری را که توسط فاکس اسپورت حمایت می‌شوند، به نمایش می‌گذارد. در این وب‌سایت مشهورترین افراد تأثیرگذار دوچرخه‌سواری در سطح جهان را مانند خانم Pia Alonso دوچرخه‌سوار مشهور جهانی نمایش می‌دهند و یک سری ویدیو از این افراد تأثیرگذار به نمایش می‌گذارند.

به طور کلی، این افراد مشهور یک گروه منحصر‌به‌فرد را تشکیل می‌دهند که قادر هستند طیف وسیعی از گردشگران را جذب کنند؛ از گردشگران اوقات فراغت گرفته تا علاقه‌مندان به چرخه، دوستداران طبیعت. با پشتیبانی تیم FOX SPORTS، این ستاره‌ها با دوربین، تایوان را می‌گردند و مکان‌های جالب را کشف می‌کنند و به نمایش می‌گذارند.

جو یو چو، مدیر کل اداره گردشگری، گفت:

ما همه را، ازجمله دوچرخه‌سواران حرفه‌ای تا مبتدی‌ها را تشویق می‌کنیم که تایوان را با دوچرخه جستجو و کاوش کنند. توسط همکاری با FOX SPORTS، آن‌ها توانسته‌اند طیف گسترده‌ای از ماجراهای دوچرخه‌ای برجسته کنند. FOX SPORTS کلید ایجاد این گروه های تاثیرگذار بود؛ تولید محتوا در اطراف شخصیت‌های منحصربه‌فرد و تجربیات آن‌ها در مورد دوچرخه‌سواری و گردآوری آن‌ها از طریق وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی از جمله فعالیت‌های کلیدی آن‌ها در این زمینه است.

علاوه بر همکاری با اداره تایوان در وب‌سایت دوچرخه، FOX SPORTS همچنین از طریق کانال‌های اجتماعی نظیر Instagram به تبلیغ این کمپین و وب سایت اقدام می‌نماید. ۱۸ میلیون طرفدار این کمپین را دنبال می‌کنند تا اداره گردشگری تایوان را برای گردشگران جهانی و منطقه‌ای تقویت کنند.

FOX Networks Group آسیا گفت:

تایوان یکی از بهترین مکان‌های جهان برای دوچرخه‌سواری در تعطیلات است و ما از همکاری با اداره گردشگری تایوان و نشان دادن جاذبه‌های خیره‌کننده این کشور خوشحال هستیم. با بهره‌گیری از مقیاس جهانی و تخصصی آزمایشگاه محتوا FOX SPORTS، می‌توانیم ارزش استثنایی را برای شریک خود، اداره گردشگری تایوان ایجاد کنیم.

FOX SPORTS در حال اجرای استراتژی‌های خاص برای رسیدن به یک مخاطب پرشور، وفادار، بسیار محتاط از طرفداران ورزش در هر پلت فرمی، در ۱۴  بازار APAC است.

 

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه