تصاویر دیدنی از پایانه ۴ فرودگاه چانگی سنگاپور

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی دوشنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
تصاویر دیدنی از پایانه ۴ فرودگاه چانگی سنگاپور

فرودگاه چانگی سنگاپور از زیباترین و پرترددترین فرودگاه‌های جهان است. پایانه ۴ این فرودگاه توجه بسیاری از گردشگران را جلب کرده است، در این پایانه شما خسته نمی‌شوید، هرچقدر هم که پروازتان تاخیر داشته باشد!

تاخیر در پرواز و معطل شدن در فرودگاه یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که در طول سفر برای هر مسافری رخ می‌دهد. بیشتر فرودگاه‌ها سالن‌های انتظاری خسته‌کننده دارند ولی فرودگاه چانگی سنگاپور با تمام فرودگاه‌هایی که تا به امروز دیده‌اید فرق دارد.

انتظار در این فرودگاه شما را خسته نمی‌کند و شما درزمانی که بین پروازهایتان وجود دارد و یا حتی در زمان تاخیر پرواز می‌توانید از فروشگاه‌ها و طراحی زیبای پایانه ۴ این فرودگاه لذت ببرید.

پایانه 4 فرودگاه چانگی سنگاپور

پایانه ۴ فرودگاه چانگی، کمتر از یک ماه است که افتتاح‌ شده و مساحت آن کمتر از پایانه ۳ است. ولی طراحی این بخش از فرودگاه مدرن‌تر و زیباتر از بخش‌های دیگر است.

پایانه 4 فرودگاه چانگی سنگاپور

مجسمه‌های تزئینی و زیبایی که در سالن‌های مختلف پایانه ۴ فرودگاه چانگی گذاشته‌ شده‌اند، جلوه زیبایی به فرودگاه بخشیده است. حرکت سازه‌ها با موسیقی ترکیبی از هنر و زیبایی است.

اگر در سنگاپور خرید نکرده‌اید و باید برای عزیزانتان سوغاتی بخرید، نگران نباشید، پایانه ۴ فرودگاه سنگاپور یک بازار محلی تمام‌عیار است که شما می‌توانید به‌راحتی سوغاتی‌های مورد نظر خود را از آنجا خریداری کنید. غذاهای محلی سنگاپور هم در پایانه ۴ فرودگاه چانگی پیدا می‌شود و می‌توانید خود را به یک ناهار محلی دعوت کنید.

پایانه 4 فرودگاه چانگی سنگاپور

در این محل LED بزرگی تعبیه‌شده است که در آن تصویر مغازه‌ها و خانه‌های سنگاپور به نمایش گذاشته‌شده است و مسافران می‌توانند از این صحنه در حین خوردن عصرانه لذت ببرند.

صفحه‌نمایش LED دیگری با طول ۷۰ متر در قسمت گیت و کنترل پاسپورت قرار داده‌ شده است.

پایانه 4 فرودگاه چانگی سنگاپور

در کنار زیبایی و جذاب بودن طراحی این فرودگاه، تکنولوژی هم در پایانه ۴ فرودگاه چانگی حرف اول را می‌زند. «پوه لی سان» رئیس برنامه‌ریزی پایانه ۴ فرودگاه چانگی در رابطه با فناوری این فرودگاه می‌گوید:

ما در این فکر هستیم که بهترین امکانات را با آخرین تکنولوژی روز دنیا برای مسافران فراهم کنیم تا آن‌ها علاوه بر راحت سفر کردن، از امنیت بالایی در سفر برخوردار باشند. استفاده از فناوری تشخیص چهره از برنامه‌های بعدی این فرودگاه برای ارتقا خدمات است.

پایانه 4 فرودگاه چانگی سنگاپور

با سرویس اتوماتیک چک کردن چمدان‌ها و وسایل در فرودگاه چانگی سنگاپور، این کار دیگر برای مسافران خسته‌کننده نخواهد بود.

موقعیت فرودگاه چانگی سنگاپور روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع luxurylaunches

دیدگاه