پاک ترین کشورهای جهان در دوران آخرالزمان هسته ای کدامند؟

بهاره غنچه
بهاره غنچه پنجشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
پاک ترین کشورهای جهان در دوران آخرالزمان هسته ای کدامند؟

وقتی با دقت برای داشتن یک تعطیلات رویایی برنامه‌ریزی می‌کنید، شاید ناخودآگاه به نابودی زمین پس از انفجار هسته‌ای هم فکر کرده باشید. در این مقاله نگاهی به کشورهایی خواهیم انداخت که نابودی آن‌ها با انفجار هسته‌ای غیرممکن خواهد بود.

دوران آخرالزمان هسته‌ای یکی از وقایعی خواهد بود که هم‌اکنون بسیاری از افراد به آن فکر می‌کنند و وقایع آن را پیش‌بینی می‌کنند. این زمین زیبا و پاک روز به روز از آلودگی‌های انسانی نابود می‌شود. فرض کنید روزی انفجار هسته‌ای رخ بدهد و قسمت‌هایی از آن را نابود کند. هیچ کسی دوست ندارد که خورشید بتواند از فاصله کمی پوستش را بسوزاند و در بدترین شرایط آب و هوایی ایجاد شده نفس بکشد یا در معرض تششعات مضر قرار بگیرد. شما سزاوار بهترین‌ها هستید و حتی در چنین دوران اسفناکی هم می‌توانید در مکان‌هایی زیبا، پاک و تمیز زندگی کنید. در این مقاله امن‌ترین و پاک‌ترین کشورهای جهان را به شما معرفی می‌کنیم که به دور از آلودگی‌ها بتوانید همان تعطیلات رویایی که همیشه به آن فکر می‌کردید را رقم بزنید.

۱. نیوزیلند

نیوزیلند

احتمالا نیوزیلند را با ارباب حلقه‌ها، مناطق زیبا و کوهستان‌های بی‌نظیرش بشناسید. کوه‌هایی که از انفجار هسته‌ای در امان خواهند ماند اما تنها این موارد نیست که نیوزیلند را خاص می‌کند. به‌دلیل ژئوپولیتیک این مکان یخچال‌های طبیعی وسیع، پارک ملی و پنگوئن‌های خارق‌العاده‌ای را در خود جای داده است.

۲. سوئیس

سوئیس

سوئیس همانند شکلات‌هایش تنوع بسیاری دارد. این کشور بی‌طرف سیاسی مابین فرانسه، ایتالیا و آلمان واقع شده است و شاید همین سه کشور در اطراف مرزها دید این کشور را نابود کنند اما کوهستان‌های داخل و اطراف کشور منظره‌ای بی‌نظیر خلق کرده‌اند و مهم‌تر از همه محافظ این کشور از صدمات هسته‌ای خواهند بود.

۳. فیجی

فیجی

هیچ سیاستمداری در جهان تابه‌حال ادعا نکرده است که مقصد بعدی‌اش برای حمله فیجی است. این منطقه که در محاصره‌ی جزایر در میان اقیانوس آرام قرار دارد، برای گذراندن تعطیلات و تفریح در میان صخره‌های مرجانی و تماشای غروب آفتاب از ساحل انتخاب مناسبی خواهد بود.

۴. ایسلند

ایسلند

ایسلند از نظر جغرافیایی از سایر نقاط در زمین جدا شده است و این انزوا آن را به مکان بی‌نظیری برای تعطیلات تبدیل کرده است. به دور از ترس نسبت به آلودگی‌های هسته‌ای می‌توان در میان آتش‌فشان‌ها و یخچال‌های آن گشت‌وگذار کرد.

۵. شیلی

شیلی

شهر پونتا آرنز در جنوب کشور شیلی، حیات‌وحش چشم‌گیری دارد و از نظر جغرافیایی از کشورهایی که به قدرت هسته‌ای دسترسی دارند، بسیار دور است و فاصله زیادی دارد. اگر آلودگی‌های هسته‌ای شهرهای جهان را گرم کند، می‌توانید از آنجا سریعا به قطب جنوب سفر کنید.

۶. مالت

مالت

مالت مهد قدیمی‌ترین سازه‌های باستانی در جهان است. این جزیره مدیترانه‌ای بسیار کوچک به دور از هرگونه فعالیت نظامی هیچ‌گاه هدف حمله نخواهد بود. کسی قصد نخواهد داشت تا روستاهای ماهیگیری آن و سواحل زیبایش را نابود کند. سیستم حمل و نقل این مکان نیز فوق‌العاده است و نیازی به ماشین نخواهید داشت و می‌توانید باقی عمر خود را در آرامش سپری کنید.

۷. ایرلند

ایرلند

ایرلند یکی از آن کشورهای بی‌طرف سیاسی در خلال جنگ جهانی بوده است. این کشور طبیعت فوق‌العاده‌ای دارد. گالری‌های هنری آن نیز صلح، آرامش و زیبایی را به شما القا می‌کنند.

۸. استرالیا

استرالیا

فیلم رستاخیزی مکس دیوانه را فراموش کنید و به امنیت استرالیا از انفجار هسته‌ای فکر کنید. این کشور تمایل چندانی به سلاح‌های هسته‌ای ندارد و جاذبه‌های گردشگری بسیاری هم‌چون باغ‌ها، سواحل، کلیسای جامع سنت ماری را در خود جای داده است. موقعیت جغرافیایی این کشور آن را از دورترین‌ها برای دسترسی روی زمین قرار داده است.

۹. برزیل

برزیل

جنگل های آمازون در برزیل مانند یک منطقه جادویی در آخرالزمان هسته‌ای خواهد بود. اکوسیستم متفاوت و جالب این منطقه آن را محفوظ نگه خواهد داشت. این کشور برای هرکسی جاذبه‌ی متفاوتی ارائه خواهد داد و زمان بسیاری برای گردش در آن خواهید داشت.

۱۰. لوئیس

لوئیس

شاید تابه‌حال اسم جزیره لوئیس را نشنیده باشید. این جزیره کوچک سالن‌های موسیقی و تئاتر زیبایی دارد، محل زندگی پرندگان وحشی است و محل قرارگیری سنگ‌های عجیبی است که به‌شکل یک دایره در کنار هم قد کشیده‌اند و از جاذبه‌های گردشگری هستند. در ساحل آن استخوان‌های یک وال مرده قرار دارد و می‌توانید با چشمان خود آن را ببینید. این مکان فاصله بسیاری با سرزمین‌های هسته‌ای دارد به همین دلیل مکان مناسبی برای استراحت کردن خواهد بود.

مطالب مرتبط:

منبع Fodors Travel

دیدگاه