شهر و دانشگاه اکستر انگلیس را بشناسید

سارا کرایی
سارا کرایی شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
شهر و دانشگاه اکستر انگلیس را بشناسید

اکستر یکی از برترین دانشگاه‌های انگلیس است که در شهری به همین نام واقع شده است. دانشگاهی برجسته که استادیش به سال‌ها تجربه کار با دانشجویان بین‌المللی معروف‌اند.

به فکر تحصیل در خارج از کشور هستید؟ تحصیل در یکی از دانشگاه‌های دنیا در شهری کوچک و آرام را به شهرهای شلوغ و پرهیاهو ترجیح می‌دهید؟ شهری با تاریخ و فرهنگ غنی و چشم‌اندازهای زیبا؟ پس شهر و دانشگاه اکستر انگلیس برای شما بهترین گزینه است. دانشگاه اکستر جزو یک درصد بهترین دانشگاه‌های دنیا است و شهر اکستر در یکی از نواحی گرم و زیبای انگلیس قرار دارد. اکستر شهری تاریخی است، اما در کنار جاذبه‌های تاریخی، به لطف حضور جمعیت بزرگ دانشجویی، شهر حس و حال مدرنی به خود گرفته است.

تحصیل در انگلیس و به زبان انگلیسی می‌تواند برای شما یک تغییر بزرگ باشد. اما نگران نباشید اساتید این دانشگاه به شما کمک می‌کنند تا تجربیات شگفت‌انگیز جدیدی داشته باشید.

شهر اکستر

چه چیزی اکستر را منحصر‌به‌فرد کرده است؟

دانشگاه اکستر

اکستر شهری آرام و خوش‌منظره است که با حومه‌ای ساحلی و زیبا احاطه شده است. با وجود مراکز خرید، رستوران‌ها، سالن‌های تئاتر و سرگرمی‌های فضای باز، همیشه در اکستر کاری برای انجام دارید. اکستر چهارمین شهر شاد برای زندگی در انگلیس است؛ جاذبه‌های منحصربه‌فرد تاریخی و بناهایی با معماری گوتیک دارد؛ شهری عالی است برای ورزش‌های فضای باز؛ رویدادهای فرهنگی متنوع از موسیقی تا تئاتر و هنر در این شهر برگزار می‌شود؛ از اکستر دسترسی آسان به چند منطقه غیر شهری عالی برای گشت و گذار دارید.

اکستر بهترین شهر منطقه برای خرید و گذران اوقات فراغت است. اینجا پر از مغازه‌ها و بوتیک‌های شیک در کنار فروشگاه‌های برند است. در این شهر تجربه یک خرید به یاد ماندنی در فضایی با معماری زیبا خواهید داشت. 

خرج زندگی در اکستر چقدر است؟

دانشگاه اکستر

بودجه ماهانه برای هزینه‌های اصلی، به استثنای هزینه تحصیل و مسکن، در زیر آورده شده است. 

  • خورد و خوراک: ۱۷۰ پوند
  • سرگرمی و فعالیت‌های اجتماعی: ۱۴۰ پوند
  • سفر (داخلی): ۱۸ پوند
  • لباس و لوازم بهداشتی: ۶۰ پوند
  • هزینه‌های دیگر: ۴۰ پوند

دانشگاه اکستر

دانشگاه اکستر

اکستر یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی واقع در شهر اکستر در جنوب غربی انگلستان است. این دانشگاه یکی از اعضای گروه راسل (دانشگاه‌های برجسته تحقیقاتی انگلیس) و انجمن دانشگاه‌های اروپا است. دانشگاه اکستر توانسته ترکیبی فوق‌العاده از آموزش و تحقیقات را به‌وجود آورد. این دانشگاه در اولین دوره جوایز (TEF) برای سطح بالای کیفیت تدریس موفق به کسب مدال طلا شد. اکستر دارای چهار فضای آموزشی است: سترینهام، سنت لوک، توموف و کورن‌وال.

از دانش‌آموختگان مشهور این دانشگاه می‌توان به جی.کی.رولینگ (نویسنده هری پاتر)، استیون دیلین (بازیگر شاه آرتور)، زارا فیلیپس (سوارکار معروف انگلیسی) و بسیاری دیگر اشاره کرد.  

فضای دانشجویی دوستانه با امکانات فوق‌العاده

دانشگاه اکستر

دانشگاه اکستر رتبه هفتم بهترین دانشگاه‌های انگلیس را به خود اختصاص داده است. در اکستر جو دانشگاهی فوق‌العاده‌ با امکانات و استانداردهای آموزشی عالی را تجربه خواهید کرد. با تحصیل در این دانشگاه، مطمئن هستید که به زودی تلاش و زحمت شما به بار خواهد نشست. 

دوره‌های تحصیلی متناسب با نیازهای دانشجویان

دانشگاه اکستر

تا به حال تجربه تحصیل به زبان انگلیسی نداشته‌اید؟ نگران نباشید. این دانشگاه به داشتن استادانی که سال‌ها تجربه کار با دانشجویان بین‌المللی دارند، افتخار می‌کند. دوره‌های تحصیلی در این دانشگاه برای به موفقیت رساندن دانشجویان طراحی شده‌اند. پس از مدتی، با فرهنگ انگلیسی آشنایی پیدا می‌کنید و به طور کامل آماده شروع تحصیلات بالاتر در دانشگاه اکستر می‌شوید.

امکاناتی متناسب با نیازهای دانشجویان

دانشگاه اکستر

امکانات دانشگاه اکستر عبارتند از امکانات مورد نیاز رشته فناوری اطلاعات، مراکز چند رسانه‌ای، آزمایشگاه علمی و کلاس‌ها و محیط‌های یادگیری مدرن. مرکز منابع آموزشی اولین جایی است که برای تهیه مواد آموزشی چون کتاب‌ها و راهنماهای مربوط به دوره خود به آن مراجعه می‌کنید. همچنین منابع زبان، مجلات ملی و محلی و سایر امکانات را در این مرکز خواهید یافت. این دانشکاه مکانی تاریخی - فرهنگی با ساختمان‌هایی به سبک معماری گوتیک است، اما به لطف جمعیت بالای دانشجویان حال و هوای مدرن و پر جنب و جوشی به خود گرفته است. خوابگاهای دانشجویی نیز تنها در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از محوطه دانشگاه قرار دارند.

مطالب مرتبط:

منبع intostudy

دیدگاه