روزهای پرکار تورهای داخلی و خارجی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
روزهای پرکار تورهای داخلی و خارجی

در روزهای پایانی تابستان، تعداد سفرهای داخلی و خارجی افزایش یافته و هموطنان زیادی از این روزهای شهریور برای سفر به مناطق مختلف استفاده می‌کنند.

تابستان فرصت خوبی برای بیشتر اقشار جامعه است تا بتوانند با استفاده از فرصت‌های فراغتی که وجود دارد، به نقاط مختلف ایران یا کشورهای دیگر سفر کنند. این مسافرت‌ها بیشتر به‌صورت خانوادگی یا دوستانه انجام می‌شود و افراد زیادی در فصل دوم سال حداقل یک‌بار سفر را تجربه می‌کنند.

با توجه به اینکه سفر به نقاط زیبا، تاریخی، تفریحی یا جذاب نیاز به آشنایی بیشتر دارد و از طرفی پیدا کردن بلیط رفت یا برگشت کار آسانی نیست افراد زیادی سعی می‌کنند که از تورهای مختلف استفاده کرده و بتوانند با تور به محل مورد نظر خود مسافرت کنند.

از طرفی استفاده از تورهای مسافرتی داخلی یا خارجی باعث کاهش مخارج سفر و برآورد صحیح مالی از هزینه‌های سفر می‌شود.

تور خارجی و داخلی

ازاین‌رو با توجه به افزایش سفرهایی که به آن اشاره شد، روزهای شهریور بهترین زمان برای فروش بلیط تور توسط آژانس‌های مختلف مسافرتی و گردشگری است. از طرفی فرهنگ خرید بلیط تور در میان ایرانی‌ها رواج پیدا کرده و افراد سعی می‌کنند این روزها از تورهای مسافرتی و گردشگری استفاده بیشتری داشته باشند.

بدین‌ترتیب این روزها آژانس‌های مسافرتی دست به کار شده و با تهیه برنامه‌های مختلف تور برای سفر به شهرهای ایران یا به کشورهای مختلف دنیا اقدام می‌کنند. اما فقط تهیه برنامه تور تنها کاری نیست که یک آژانس مسافرتی باید ایجاد کند، بلکه تبلیغ و اطلاع‌رسانی تورهای مسافرتی برای فروش بلیط تور بسیار مهم‌ است. این نکته وقتی اهمیتش بیش از پیش می‌شود که با یک جست‌و‌جوی ساده در اینترنت متوجه می‌شویم که نه‌تنها تعداد بسیاری آژانس مسافرتی و گردشگری به‌صورت  فیزیکی در این زمینه فعال هستند، بلکه سایت‌ها، سامانه‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی به صورتی اینترنتی در زمینه گردشگری و مسافرت فعال هستند و در زمینه فروش تور با آژانس‌های مسافرتی و گردشگری به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ویرلن؛ به همین خاطر این روزها رقابت‌های شدیدی برای تبلیغات تورهای داخلی و خارجی برای فروش بلیط تور شکل گرفته است و راه‌های مختلفی برای اینکار با استفاده از ابزارهای سنتی و نوین استفاده می‌شود.

هرچند هنوز هم تبلیغات پیامکی یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغ فروش بلیط تور به حساب می‌آید، اما باید گفت که این روزها تبلیغات مستقیم و غیرمستقیم در تلگرام گوی سبقت را از پیامک‌های تبلیغاتی فروش تور ربوده است و در صدر راه‌های تبلیغ برای فروش تورهای مسافرتی قرار دارد.

آژانس‌های مسافرتی کانال‌های تلگرامی و روش‌های تبلیغاتی غیررسمی در تلگرام را برای فروش بیشتر بلیط تور در نظر گرفته‌اند. البته برخی از مدیران آژانس‌های مسافراتی برای نظرخواهی از مشتریان رو به تشکیل گروه میان مشتریان سابق خود کرده‌اند تا بتوانند نظرهای آن‌ها را در تورهای مسافرتی خود تاثیر دهند و برای جلب رضایت مشتریان اقدام کنند.

تور خارجی و داخلی

اینستاگرام هم در کنار تلگرام و پیامک‌های تبلیغاتی دیگر ابزار مورد استفاده آژانس‌های مسافرتی و گردشگری برای فروش بلیط تور است.

در کنار این ابزار اپلیکیشن‌های تور نیز این روزها در بازارهای اپلیکیشنی اندروید و iOS به‌راحتی دیده می‌شوند. هرچند که آژانس‌های مسافرتی از تبلیغ در اپلیکیشن‌های دیگر نیز نگذشته است.

داغی فروش بلیط تور در این روزهای شهریور چنان داغ است که کمتر ایرانی وجود دارد که در موبایل خود حداقل یک پیام یا پست تبلیغ تورهای داخلی یا خارجی را ندیده باشد. البته اینها مجزا از تبلیغات در رسانه‌های مکتوب، تماس‌های تبلیغاتی، بازاریابی تلفنی و تبلیغات بازاریابی میدانی آژانس‌های مسافرتی برای تورهای داغ تابستان است.

شما به این تورهای مسافرتی اعتماد می‌کنید؟ از چه راهی برای خرید بلیط تور اقدام می‌کنید؟

مطالب مرتبط:

دیدگاه