مجلل ترین کلبه های اجاره ای در دنیا (قسمت دوم)

شادی  فرزان‌کیا
شادی فرزان‌کیا چهار شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
مجلل ترین کلبه های اجاره ای در دنیا (قسمت دوم)

کلبه‌های لوکس، کلبه‌هایی اجاره‌ای هستند که امکاناتی در اختیار شما خواهند گذاشت تا نهایت لذت را از مسافرت خود داشته باشید. با گذراندن شبی در داخل یکی ازاین کلبه‌ها، به معنی واقعی لوکس بودن پی خواهید برد.

کلبه‌های لوکس اجاره‌ای، کلبه‌هایی مجلل هستند که با سپری کردن مسافرت خود در آن‌ها، نهایت لذت را خواهید برد. این کلبه‌ها اجاره‌ای هستند و امکاناتی از قبیل آشپزخانه مجهز، اتاق بازی، راننده خصوصی، سینماها و غیره در اختیار مسافران قرار می‌دهند. هرکسی شایسته چشیدن یک زندگی لوکس و شاهانه حداقل برای یک بار است. این کلبه‌های مجلل را تجربه کنید تا یک اتفاق تکرار نشدنی در زندگیتان داشته باشید.

توو ولوز؛ جکسون هول، وامیونگ

توو ولوز

کلبه «توو ولوز» (Two Wolves) که در روستای معروف «تتون» (Teton) قرار دارد، نمایانگر هنر چوب و اثاثیه است. یک آشپزخانه با ست کامل آشپزی به همراه اتاق بازی، اتاق خواب لوکس با شومینه و نگهبان شخصی برای کمک به شما در طول تعطیلات در اختیار شما است. این کلبه مانند یک داروی آرام‌بخش، آرامش را به شما هدیه خواهد کرد.

شلتدرفاسزیت؛ قروسال، آستریین آلپ

شلتدرف اسزیت

شکوه و جلال عصر مدرن با زیبایی کلاسیک در منطقه «سالزبرگ» (Salzburg) در اتریش، به هم می‌پیوندند و این اتفاق زمانی انجام می‌پذیرد که مهمانان کلبه «شلتدرفاسزیت» (Chaletdorf Auszeit) از یک ست بی‌همتا لذت می‌برند.

نه تنها بخش بیرونی کلبه که شامل استخر شنا، معماری بی‌نظیر و منظره‌های شگفت‌انگیز، بسیا زیبا است، بلکه بخش درونی آن نیز بسیار خوش طرح و دلربا است. از هنرهای چوب که در داخل کلبه قرار داده شده و وسایل مجهز لذت خواهید برد.

اسنومس الگانس؛ روستای اسنومس، کلرادو

اسنومس الگانس

کلرادو، به دلیل داشتن کلبه‌های زیبا معروف است، اما هیچ کدام از این کلبه‌ها قابل مقایسه با کلبه «اسنومس الگانس» (Snowmass Elegance) نیست. این کلبه ۹ جایزه مهم را از آن خود کرده که شامل بهترین اتاق خواب اصلی، طراحی و بلندی خارجی خانه، بهترین رنگ روغن داخلی، استادی و مفهوم سازنده کلبه، فضای زنده بیرونی و منظره، بهترین آشپزخانه و بهترین مبلمان داخلی است.

ایقلز نست؛ آشویل، کارولینای شمالی

ایقلز نست

کلبه «ایقلز نست» (Eagles Nest)، یک مکان درخشنده برای خانواده‌های صاحب فرزند است. در این کلبه یک باشگاه بسکتبال، فوتبال، ایر هاکی، بیلیارد، اتاق بازی، سرسره آبی و استخر است.

اداب زن هاوس؛ تائوس، نیومکزیکو

اداب زن هاوس

کلبه «اداب زن هاوس» (Adobe Zen House)، کلبه‌ای است که برای کسانی ساخته شده است که یا در جستجوی آرامش بوده یا هنرمند هستند. این کلبه دارای آشپزخانه بسیار مجهز، اتاق نشیمن بسیار خوش‌سلیقه و فضاهای زنده وسیع است. اتاق اصلی با پنجره‌های قابدار و درهای فرانسوی که به باغچه‌های با طراحی ژاپنی باز می‌شود، احاطه شده است. در اتاق مخصوص خانواده، یک فضایی هست که به سمت خورشید و ستاره‌ها باز می‌شود. این فضا درست بالای مکانی است که برای بازی بچه‌ها ساخته شده است.

مولهوس؛ زیلت، شلسویگ-هولشتاین

مولهوس

کلبه «مولهوس» (Molehus)، یک کلبه اجاره‌ای با تزئینات زیبا است که در آن دکور پرطراوت با مبلمان مدرن، یک فضای خونگرم و شیک را در کشور آلمان به وجود آورده است.

آکاشا استیت؛ ویسلر، بریتیش کلمبیا

آکاشا استیت

کلبه «آکاشا استیت» (Akasha Estate) به معنای واقعی غیرقابل باور است. طراحی این کلبه شامل الوار ساحلی با روکش مسی، شومینه‌هایی با پوشش تنه درخت، سطوح سنگی و گرانیت و پنجره‌های محلی.

هر قسمتی از این کلبه، بی‌نظیر است. هر جزئی به دقت ساخته شده که این اجزا شامل ایوان گرم، آتشدان، سکوها، چراغ‌ها، گذرگاه حیاط و سیستم‌های امنیتی است. استخر با جریان‌های آبشار که روی سنگ‌های تراشیده شده می‌ریزند، پر شده است و این چشم‌انداز به یک سطح سنگ‌فرش با وان گرم تراشیده شده از سنگ منتهی می‌شود.

از این کلبه کل دره قابل مشاهده است.

جزلی بیچ کبین؛ بایرن بی، نیو ساس ویلز

جزلی

سواحل استرالیا، از زیباترین سواحل دنیا هستند. پس چرا مسافرت خود را در یکی از کلبه‌های زیبای کنار ساحل در این قاره نگذرانیم؟ «جازلی» (JazzLee)، یک کلبه مدرن و فریبنده است که دارای دیوارهایی سفید، کابینت‌هایی سفید و سقف‌های سفید است که با درختان استوایی محاصره شده است.

این کلبه اگرچه به کوه ختم نمی‌شود، اما توصیف‌گر کلمه لوکس است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه