پیش بینی هواشناسی: رگبار باران و وزش باد شدید موقتی در بسیاری از استان های کشور

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
پیش بینی هواشناسی: رگبار باران و وزش باد شدید موقتی در بسیاری از استان های کشور

روز دوشنبه (۳مهر) در استان‌های اردبیل، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز، زنجان، قزوین، سمنان، البرز و تهران رگبار باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

«احد وظیفه» مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از تشدید بارش در سواحل دریای خزر طی دو روز آینده خبر داد و گفت:

بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز در مناطقی از گیلان و مازندران ابرناکی و بارش پراکنده باران گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه با تقویت جریان‌های شمالی ضمن کاهش دما، بارش باران در سواحل دریای خزر به‌ویژه در استان گیلان تشدید می‌شود.

وی افزود که روز دوشنبه در برخی مناطق شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در زابل گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران بیان کرد:

آسمان تهران فردا (۲ مهرماه)، صاف تا کمی ابری، در بعدازظهر همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین در روز دوشنبه (۳ مهرماه)، کمی ابری گاهی همراه با وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۰ و ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مطالب مرتبط:

منبع ایسنا

دیدگاه