سیلوهای نقاشی شده استرالیا، بوم‌های عظیم زیبا

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
سیلوهای نقاشی شده استرالیا، بوم‌های عظیم زیبا

هنرمند خیابانی «گویدو ون هلتن» سیلوهای منطقه ویمرا ماله در استرالیا را نقاشی کرده و جلوه زیبایی به این منطقه بخشیده است. این سیلوها تنها سیلوهای نقاشی‌شده در استرالیا نیست، نمونه‌های زیادی از نقاشی بر روی سیلو در این کشور دیده می‌شود.

سیلوهای منطقه ویمرا ماله مدت‌ها است که آذوقه مردم روستا و شهر را ذخیره کرده است. هنرمندی خوش‌ذوق با نام گویدو ون هلتن از سیلوها به‌ عنوان محلی برای نمایش دادن خلاقیت خود استفاده کرده است و بر روی سیلوها نقاشی‌هایی به‌صورت دنباله‌دار کشیده است.

این هنرمند در سال ۲۰۱۵ نقاشی زیبای خود را بر روی سیلوهای منطقه ویمرا ماله کشید و حالا این منطقه به یک جاذبه توریستی تبدیل‌ شده است. برای بازدید از سیلوهای نقاشی‌شده باید ۲۰۰ کیلومتر از مرکز شهر به سمت منطقه‌ای که سیلو در آن قرار دارد، رانندگی کنید. سیلوها از دور مشخص هستند و به‌ راحتی می‌توان از چندین کیلومتر دورتر سیلوها را تشخیص داد. این هنرمند تنها کسی نیست که هنر خود را بر روی سیلوها به نمایش گذاشته است، نمونه‌های دیگری از نقاشی بر روی سیلو در استرالیا دیده می‌شود.

سیلو های نقاشی شده

هنر نقاشی بر روی سیلو از کار هنرمندی روسی آغاز شد. این هنرمند تصویری سیاه و سفید از دو فوتبالیست مشهور این کشور را بر روی یکی از سیلوها نقاشی کرد و این کار هنرمندانه شروعی برای نقاشی بر روی سیلو بود. یکی از فوتبالیست‌هایی که تصویرش بر روی این سیلو نقاشی شده، جردن ویدمن است.

سیلو های نقاشی شده

نمونه دیگری از نقاشی روی سیلو در ایالت ویکتوریا، در جنوب شرقی استرالیا قرار دارد. منطقه‌ای که سیلوهای نقاشی‌شده در آن قرار دارد، «شیپ هیل» نام دارد.

سیلو های نقاشی شده

موضوع این نقاشی بسیار جالب است، تصویری از افراد معمولی که چهره‌ای شبیه به اهالی روستاهای اطراف سیلو دارند، بر روی سیلو نقاشی شده و این تصاویر با تصویر آسمان و کهکشان ترکیب‌ شده است.

سیلو های نقاشی شده

اثر دیگری از نقاشی‌های روی سیلو متعلق به ون هلتن هنرمند خیابانی است که در محدوده «فارمر کوارتت» است. این هنرمند خیابانی باز هم تصویری زیبا بر روی سیلوهای این منطقه خلق کرده است.

سیلو های نقاشی شده

تصاویر نقاشی‌شده بر روی این سیلو بسیار واقعی هستند و با سبک رئال نقاشی شده‌اند.

سیلو های نقاشی شده

مقصد بعدی سیدنی استرالیا است. در منطقه رزبری، سیلویی به زیبایی نقاشی شده است که نظر هر رهگذری را جلب می‌کند. هنرمند خیابانی اهل استرالیا «رون» هنر خود را بر روی سیلوهای سیدنی پیاده کرده است.

سیلو های نقاشی شده

تصویر نقاشی‌شده بر روی سیلو، کشاورزی است با نام «هورمن» که به‌ صورت خانوادگی در مزرعه نزدیک سیلو کشاورزی می‌کردند.

سیلو های نقاشی شده

آثار نقاشی روی سیلو در استرالیا کم نیست و حالا به سراغ سیلوهای نقاشی شده در منطقه «پاتچوولک» در شمال شرقی استرالیا می‌رویم. هنرمند خوش‌ذوقی بانام «بریزبن» این سیلوها را به زیبایی نقاشی کرده است.

سیلو های نقاشی شده

تصویری که بریزبن نقاشی کرده کشاورزی را نمایش می‌دهد که شاخه درختی را در دست دارد.

سیلو های نقاشی شده

مطالب مرتبط:

منبع amusingplanet

دیدگاه