مجلل ترین کلبه های اجاره ای در دنیا (قسمت اول)

شادی  فرزان‌کیا
شادی فرزان‌کیا دوشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
مجلل ترین کلبه های اجاره ای در دنیا (قسمت اول)

لوکس بودن یا همان تجمل و زیبایی، واژه‌ای است که شاید فکر کنید می‌دانید به چه معنا است. اما اگر تعطیلات خود را در یکی از این کلبه‌های اجاره‌ای باور نکردنی بگذرانید، نظرتان عوض خواهد شد. 

فرقی نمی‌کند که خود را برای یک سفر زمستانی آماده می‌کنید تا ورزش اسکی انجام دهید یا از تماشای چشم‌اندازهای پاییزی لذت ببرید یا در یک بهار عالی در طبیعت گردش کنید یا تابستان را با خود خلوت کنید. این کلبه‌ها، سختی‌های ماجراجویی بیرون را با راحتی و ملایمات بیش از اندازه ترکیب خواهند کرد. هنگامی که سفر خود را آغاز می‌کنید، می‌دانید که قرار است تعطیلات ویژه‌ای داشته باشید. این ویژگی‌ها، شامل همه چیز می‌شود؛ از آشپزخانه‌های عالی، استخرهای گرم، بخاری‌هایی به درازای دیوار و ایوان‌هایی با منظره شگفت‌انگیز گرفته تا اتاق‌های بازی، سینماها و خدماتی از جمله راننده شخصی، سرآشپز یا خدمتکار مخصوص. با ما همراه باشید تا این کلبه ها را معرفی کنیم.

 اوور دی اج؛ استیمبت اسپرینگز، کلرادو

اور دی اج

یکی ار کلبه‌های مجللی که برای عصر مدرن ساخته شده، کلبه «اوور دی اج» (Over the Edge) است که در بالای لبه کوه ساخته شده و نشانگر یک معماری باشکوه است. بعد از اسکی‌سواری در کوه‌های راکی، می‌توانید به این کلبه که مانند هتل‌های پنج ستاره است، بیایید و از خدماتی مانند دربان شخصی، حوض آب گرم خانگی، اتاق تئاتر و سینما، میز بیلیارد، تخته بازی شافل برد، وسایل کامل آشپزخانه و سه سوئیت شاهانه لذت ببرید.

وجود گرمای آرامش‌بخش در کنار بخاری و تماشای منظره حیرت‌انگیز کوهستان، لحظات شگفت‌انگیزی را برایتان ایجاد خواهد کرد.

مرنینگ‌ساید اوشن استیت؛ جزیره ونکوور

مورنینگ ساید اوشن استیت

یک کلبه همیشه یادآور پیاده‌روی و اسکی نیست. کلبه «مرنینگ‌ساید اوشن استیت» (Mornigside Ocean State) در بریتیش کلمبیا، یک کلبه باشکوه با منظره‌ی دریا است که از سنگ و شیشه ساخته شده است.

این فرمانروایی راحتی و آرامش خاطر، اتاق خواب‌هایی دارد که در آن، از چوب‌های درخت گیلاس ژاپنی استفاده شده است. وجود وان‌های حمام زیبا که از آب لبریز شده‌اند و هواپیماهای جت، همگی در اختیار مهمانان قرار داده شده‌اند تا از مسافرت خود نهایت لذت را ببرند. 

با قایق‌های باریک در اطراف جزیره گردش کنید و از چشم‌انداز های زیبا لذت ببرید.

مجیکل مووس؛ پیجن فرج، تنسی

مجیکل مووس

«مجیکل مووس» (Magical Moose) که بر فراز کوه اسموکی قرار گرفته است، یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات در آمریکا است. این کلبه یک اتاق زیرشیروانی دارد که با وان جکوزی مجهز شده است. شما در این مکان لحظاتی را سپری خواهید کرد که از هر تنفس خود لذت خواهید برد و از هوای تمیز کوهستان بهره‌مند خواهید شد.

آیا به دنبال چیزی فراتر از خیال هستید؟ این کلبه یک آسانسور دارد که با آن به همه طبقات دسترسی خواهید داشت.

شلت آلفونز؛ مری بل، فرنچ آلپز

شلت آلفونز

کلبه «شلت آلفونز» (Chalet Alphones) که در «روت دس شلت» (Route des Chalet) قرار دارد، محبوب‌ترین مکان مریبل است که یک تصویر عالی را به رخ می‌کشد. این کلبه به همه رستوران‌ها و مغازه‌ها دسترسی دارد.bبنابراین حتی وقتی این کلبه را ترک می‌کنید، هنوز در قلب شکوه و بزرگی آن قرار دارید.

اکز ریتریت؛ شروپ‌شر، انگلیس

اکز ریتریت

«اکز ریتریت» (Oaks Retreat)، یک اقامتگاه رمانتیک و بی‌نظیر است که به قول بازدیدکنندگانش بخشی از بهشت است. می‌توانید از بالکن بالا آمده در وان آب گرم، از مناظر زیبا و شگفت‌انگیز زمین‌های «لانگ میند» (Long Mynd) و محوطه‌های اطراف شهر «چروچ استرتون» (Church Stretton) لذت ببرید.

مانتن مستر پیس؛ دریاچه تاهو، کالیفرنیا

مانتن مستر پیس

طراحی سنتی، برنده جایزه  «مجله اسکی» (Ski Magazine) است که این، تنها بخشی از افتخارات این عمارت بزرگ در «دره المپیک» (Olympic Valley) است. کلبه «مانتن مستر پیس» (Mountain MasterPiece) در نزدیکی بخش اسکی منطقه مسکونی «آلپین مدوز» (Alpine Meadows)، مکانی عالی برای اقامت زمستانی و دوچرخه‌سواری بهاری و تابستانی در اطراف «رودخانه فراکی» (Truckee River)، «دریاچه تاهو» (Tahoe Lake) است.

این کلبه باشکوه، زیبایی زندگی روستایی و زندگی مدرن امروزی را ترکیب می‌کند.

قالنا استیت؛ تلیوراید، کلرادو

قالنا استیت

«قالنا استیت» (Galena Estate)، کلبه‌‌ای است که در شهر کوهستانی سرزنده‌ای برای گذراندن اوقات فراغت ساخته شده است. این کلبه، یک فضای بانشاط بیرونی دارد که شامل آشپزخانه کامل، تلویزیون و محل غذاخوری است. جایی که می‌توانید عصر زیبای خود را آغاز کنید.

بعد از آن می‌توانید در یک وان آب گرم ۱۲ نفره زیر ستاره‌ها غوطه‌ور شوید و در اتاق تئاتر به تماشای فیلم بپردازید. چوب درختان ماهون در سرتاسر کلبه به کار رفته است که به آن یک فضای زیبا می‌بخشد. این کلبه دارای بخاری و اسباب و اثاثیه است.

این د کلادز؛ پارک سیتی، یوتا

این د کلادز

در کلبه «این د کلادز» (In the Clouds) می‌توانید به بهترین مناطق اسکی در یوتا و قسمت مرکزی پارک سیتی از ایوان بزرگ خیره شوید. سنگ، مرمر و چوب ماهون تنها لحظه‌ای حواس شما را از لوسترهای زیبای سالن رقص، بخاری‌های به درازای دیوار و کوه‌های متحرک از اتاق نشیمن پرت خواهد کرد.

پاپلرز اج؛ شارلوتزویل، ویرجینیا

پاپلرز اج

مجلل بودن، فقط به معنی بزرگ بودن نیست. کلبه «پاپلرز اج» (Poplar's Edge)، یک کلبه بی‌نظیر و خیره‌‌کننده در قلب ویرجینیا است. اگر در اطراف این منطقه پرسه بزنید، تقریبا هیچ همسایه‌ای یا شلوغی را نخواهید یافت.

در زمین‌های اطراف این کلبه می‌توانید از تماشای پرندگان، آهوها ، روباه و دیگر حیوانات بومی لذت ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع tripadvisor

دیدگاه