با اپ Tripsmash سفرتان را بهتر برنامه ریزی کنید

علی  کماسی
علی کماسی دوشنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۰
با اپ Tripsmash سفرتان را بهتر برنامه ریزی کنید

برنامه‌ریزی برای سفر یکی از عواملی است که مسافرت را راحت‌تر و متعاقبا لذت آن را بیشتر می‌کند. اما این کار همیشه و برای همه آسان و شدنی نیست. در این مقاله به معرفی اپ مناسب برای یک برنامه‌ریزی راحت در سفر می‌پردازیم.

Tripsmash جدیدترین اپلیکیشن برنامه‌ریزی برای سفر است که به شما کمک می‌کند تا برای سفر خود و هرآنچه که به آن مربوط است، از جمله پروازها، فعالیت‌ها، رستوران و هتل برنامه‌ریزی کنید. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق مسافرت هستند، شاید سفر با دوستان را ترجیح می‌دهید. این کار بسیار لذت‌بخش و به‌یادماندنی است و البته خیلی هم خوش می‌گذرد.

اما آیا می‌دانید دردسر بزرگ در مسافرت با دوستان چیست؟ برنامه‌ریزی کردن.

برنامه‌ریزی راحت در سفر

اپ مناسب برای سفر

برنامه‌ریزی برای سفر، گاه بسیار غیرقابل تحمل می‌شود، پس چطور می‌توانیم به‌راحتی و بدون استرس برنامه سفر تنظیم کنیم؟ چطور می‌توانیم با آنان که دوستشان داریم سفر کنیم و خوش بگذرانیم؟ راه‌حل این مشکل استفاده از یک اپ مناسب به نام Tripsmash است. نحوه استفاده از آن به شرح زیر است:

  • ابتدا به Tripsmash site بروید و به‌صورت رایگان ثبت‌ نام کنید. پس از ثبت نام داشبور اصلی اپ را می‌بینید که با طراحی زیبا، خالی و آماده ثبت برنامه‌های شما است. همان طور که قبلا هم گفته شد، این اپ تمام جنبه‌های سفر شما مانند حمل و نقل، جابه‌جایی‌ها، رستوران، هاستل، هتل، بودجه و هر نوع فعالیت دیگر را برایتان برنامه‌ریزی می‌کند.

    اپ مناسب برای برنامه ریزی در سفر

بیشتر بخوانید:

برنامه‌ها روزانه تنظیم می‌شوند. شما هر روز باید جزئیات پرواز، رفت و آمد، تاریخ، فعالیت‌ها و رستوران را وارد کنید. با وارد کردن جزئیات سفر به اپ کمک می‌کنید تا به‌راحتی تمام سفر را برنامه‌ریزی کند. هرچه دقیق‌تر باشد اوقات بهتری خواهید داشت.

Tripsmash

بهتر است چند همراه را دعوت کنید زیرا این برنامه‌ریزی به‌تنهایی لذت‌بخش نیست. در این اپ نام همه را به لیست اضافه کرده و با توجه به توانایی‌ها وظایفشان را مشخص کنید.

Tripsmash

اگر افکار شما متمرکز نیست و نیازمند تامل بیشتر هستید، Tripsmash این امکان را نیز برایتان فراهم کرده است. حتی زمانی که برای تقسیم وظایف دنبال فرد شایسته‌ای می‌گردید یا برای تایید یک ایده موافقت همه را لازم دارید باز هم این اپ کارگشا است. بدین صورت که یک صفحه چت را برای گفتگوی همه اعضا باز می‌کند.

مطالب مرتبط:

منبع gamintraveler

دیدگاه