۱۲ ساعت در شرق لندن؛ قلب وحشی شهر

نگین توکلی
نگین توکلی یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
۱۲ ساعت در شرق لندن؛ قلب وحشی شهر

در شرق لندن، دو دنیای متفاوت در انتظار شما است. از گالری‌های هنر خیابانی تا مکان‌هایی قدیمی و دوست داشتنی. برای کشف آن‌ها با ما همراه باشید.

بخش شرقی لندن با جمعیت ۱۴ میلیون نفری در پرجمعیت‌ترین شهر بریتانیا برای دو هزار سال، قطب فرهنگی و اقتصادی بوده است.

اتوبوس‌های دوطبقه، تاکسی‌های سیاه و بیگ بن

تمام این‌ها تعریف لندن هستند، ولی در این راهنمای سفر، بخش متفاوت دیگری از پایتخت بریتانیا را به شما معرفی خواهیم کرد. موسیقی پانک، بازارها، مد و باور کنید یا نه، غذاهای عالی. برای کشف تمام این تجربیات به شرق لندن سفر می‌کنیم.

لندن شرقی

در سال‌های اخیر، بخش شرقی لندن بسیار تکامل‌یافته‌تر شده است. از گوشه‌های کهنه خیابان‌ها و انبارهای خالی تا گالری‌های هنر جذاب و آژانس‌های طراحی. برای این راهنما، ما مخلوط خوبی از این دو جهان پیدا کرده‌ایم. برخی مکان‌های براق جدید و برخی مکان‌های قدیمی دوست‌داشتنی.

لندن شرقی

۱۰ صبح، هتل ایس شوردیک لندن

شروع روز با بهترین منظره

هتل ایس شوردیک لندن

صبح بخیر لندن شرقی! هتل موردعلاقه ما در اینجا (و مکانی که امروز به آن خانه می‌گوییم) هتل ایس شوردیک لندن است. درست همین جا در شوردیک، مکانی عالی برای اکتشاف در طول روز، دقیقا مثل دیگر هتل‌های ایس شوردیک، در شهر پیدا خواهید کرد. این هتل بسیار شیک، با طراحی داخلی عالی و دارای کارکنانی صمیمی است. همچنین دارای جاذبه زیادی برای جمعیت خلاقی است که در تمام روز در لابی وقت می‌گذرانند و روی آخرین پروژه‌هایشان کار  می‌کنند.

هتل ایس شوردیک لندن

اتاق‌ها دارای تنوع بسیاری در اندازه و قیمت هستند. کوچک‌ترین اتاق استاندارد برای یک زوج که با هم سفر می‌کنند انتخابی عالی است. در داخل اتاق‌ها، تخت‌هایی مطابق مد روز، بعضی دستگاه‌های جذاب مثل ضبط صوت، کتاب و مجله پیدا خواهید کرد.

هتل ایس شوردیک لندن

هتل‌های ایس برای حس و حال خودمانی‌شان معروف هستند و شعبه لندن نیز در این مورد متفاوت نیست. اقامت در اینجا آغاز خوبی برای کند و کاو تغییرات سریع خیابان‌های شرق لندن است.

وب‌سایت هتل:  http://www.acehotel.com/london

نقشه هتل ایس شوردیک لندن

۱۰:۱۵ صبح، قهوه اوزون

چشم‌اندازی زیبا

کافه اوزون

امروز روزی طولانی و پر از اتفاقات است! پس بهتر است صبحانه انگلیسی دلچسبی بخورید و قهوه‌ای عالی بنوشید تا کامل از خواب بیدار شوید. هتل را ترک کنید و پیاده‌روی کوتاهی در راسته بتمن و خیابان کرتین به‌سمت خیابان لئونارد داشته باشید که به شما حس یک خیابان عادی و محلی را خواهد داد.

از بیرون، ممکن است به‌راحتی کافه اوزون را رد کرد. از بیرون این مکان شبیه دیگر ساختمان‌های بلند خیابان لئونارد می‌آید. تمام این موضوع زمانی که به آن وارد شوید تغییر خواهد کرد. کمپانی نیوزلندی در انبار طبقه پایین، قهوه را آسیاب می‌کند و شما می‌توانید از کنار آینه‌ای بزرگ روی دیوار به پایین بروید. ولی آسیاب بزرگ، تنها چیزی نیست که توجه شما را به خود جلب می‌کند. آشپزخانه‌ای در محیط باز با سرآشپزهای مشغولی که غذا آماده می‌کنند، یک بار بزرگ با قهوه‌سازهای براق در پشت آن و تعداد زیادی از محلی‌هایی که در اینجا وقت می‌گذرانند، کار می‌کنند یا قهوه اول صبح خود را در حین روزنامه خواندن می‌خورند، از جذابیت‌های این مکان است.

کافه اوزون

قهوه اوزون بسیار خوشمزه است و غذای همراه آن بهترین غذایی است که در سفر تجربه کردیم. همچنین کارکنان آن بسیار صمیمی، مفید و خوب هستند.

کافه اوزون

از صبحانه خود لذت ببرید (اگر می‌خواهید کاملا احساس انگلیسی‌ بودن کنید، لوبیای پخته خانگی را امتحان کنید!) و برای مدتی آماده ترک شوردیک شوید.

کافه اوزون

ساعات کار: دوشنبه تا جمعه: ۷:۳۰ صبح تا ۵ عصر، شنبه و یکشنبه: ۹ صبح تا ۴ عصر

وب‌سایت: http://www.ozonecoffee.co.uk/

بایدها و نبایدها در شرق لندن:

دنبال افتتاحیه‌های نمایشگاه‌ها و مغازه‌های موقتی باشید، اینجا همه چیز زود تغییر می‌کند.

فقط در گوشه‌های قدیمی شوردیک بگردید، اگر زمان بیشتری دارید به بخش‌های دورتر در شرق لندن بروید.

سیستم زیرزمینی لندن، قدیمی‌ترین و طولانی‌ترین سیستم ریلی در جهان است. استفاده از آن آسان است و می‌توان هم‌زمان با اتوبوس‌های دوطبقه به هرکجا در لندن سفر کرد. به‌جای بلیط‌های تکی، یک کارت اویستر از ماشین بلیط فروشی بخرید و آن را شارژ کنید.

۱۱:۳۰ صبح، کانال ریجنت

خریدی تجملی با تنوع زیاد

کانال ریجنت

زمان گشتن در یکی از بخش‌های اصلی خرید در بازار لندن است. توصیف این بخش کمی برای ما سخت است چون این بازار مدام در حال تغییر است و هر مغازه‌ای در برخی روزهای هفته باز است. ما فرض می‌کنیم که این ۱۲ ساعت در لندن در روز شنبه یا یکشنبه است. اگر در روزهای دیگری در لندن هستید، دنبال مغازه‌های دیگری در اینجا بگردید. شما هر روز جاهای جدیدی پیدا خواهید کرد.

هر شنبه، بازار برادوی معروف در اینجا شکل می‌گیرد. رسیدن به اینجا کار سختی نیست و مانند یک تعطیلات کوچک در میان شهر است. از بالای شوردیک سوار مترو شوید و پس از دو ایستگاه در هاگرستون پیاده شوید و از آنجا در کنار آب پایین بروید. (اگر حس ماجراجویی دارید، به‌سادگی می‌توانید این فاصله را پیاده بروید. به نقشه نگاه کنید و تصمیم بگیرید.)

کانال ریجنت یک راه آبی قدیمی است که در واقع به مقاصد تجاری ساخته شد. هم‌اکنون این منطقه، آهنربایی برای افرادی در شهر است که می‌خواهند برای مدت کوتاهی از شلوغی خیابان‌ها فرار کنند. اطراف کانال پر از ساکنان و دوچرخه سواران است (زیر پل را نگاه کنید)، و در روزهای آفتابی شما افرادی را سوار بر قایق در آب خواهید دید.

کانال ریجنت

در کنار آب به‌سمت بازار خیابانی حرکت کنید.

۱۲ ظهر، بازار برادوی

زندگی در بازار

بازار برادوی

یک موسسه هکنی هر شنبه در این مکان وجود دارد. بازار بسیار شلوغ است، پس در هنگام قدم زدن از بالای کانال تا پارک فیلد و برگشت، صبور باشید. ولی دستفروشان ارزشش را دارند!

بازار برادوی

شما بیشتر در اینجا مواد غذایی و نوشیدنی پیدا خواهید کرد. بعضی غرفه‌ها ملزوماتی چون زیورآلات و کیف می‌فروشند. یکی از غرفه‌های موردعلاقه‌ ما، لباس‌های دست‌دوز خانم کرافتون بود که بسیار زیبا و مقرون به‌صرفه است.

بازار برادوی

ساعات کار در روز شنیه: ۹ صبح تا ۵ عصر

وب‌سایت بازار برادوی: http://www.broadwaymarket.co.uk/index.php

وب‌سایت خانم کرافتون در بازار برادوی: http://www.misscrofton.com/

۱۲:۴۵ ظهر، کتاب‌فروشی آرت وردز

به مطالعه بپردازید

کتاب فروشی آرت وردز

در راه برگشت به کانال، از یک مغازه کوچکی می‌گذرید که به آن کتاب‌فروشی آرت وردز (لغات هنری) می‌گویند. این فرصت را از دست ندهید! این کتاب‌فروشی دارای یکی از بهترین مجموعه‌های کتاب و مجله‌ای است که ما تاکنون دیده‌ایم. کارکنان آن حتی در مورد پیش پا افتاده‌ترین خواسته‌ها نیز به شما کمک می‌کنند. 

مجله ژاپنی مد آبسکیور که همه در توئیتر راجع به آن صحبت می‌کنند، قابل در دست گرفتن است؟ آرت وردز احتمالا در انبارش آن را دارد... .

اگر نمی‌خواهید در طول روز کتاب‌ها را با خود حمل کنید، یک مغازه آرت وردز زیبا نزدیک هتل در شوردیک است!

ساعات کار: دوشنبه تا جمعه ۱۰:۳۰ صبح تا ۶:۳۰ عصر، شنبه ۱۰ صبح تا ۶ عصر:، یکشنبه: ۱۲ ظهر تا ۶ عصر

وب‌سایت: http://www.artwords.co.uk/aboutus/index.htm

بازار گل خیابانی کلمبیا

گل برای همه

بازار گل

اگر یکشنبه است، شما متاسفانه بازار برادوی را از دست داده‌اید. اما ناراحت نباشید، ما جایگزین فوق‌العاده‌ای برای شما داریم. در حالی که همه چیز در بازار برادوی در مورد غذا است، در خیابان کلمبیا همه چیز در مورد گل است. دستفروشان گل‌های تازه چیده شده و گیاهان گلدانی می‌فروشند و مردم در حال خرید هستند. فروشندگان فریاد می‌زنند: ده برای ده تایی‌ها!

بازار گل

خیابان‌های کوچک کناری را از دست ندهید، جایی که شما می‌توانید غذاهای خوشمزه‌ای از صدف‌های تازه تا ماریس خونین و قهوه پیدا کنید.

بازار گل خیابانی کلمبیا

ساعات کار: یکشنبه‌ها: ۸ صبح تا ۳ عصر

وب‌سایت: http://www.columbiaroad.info/

و حالا برگشت به شوردیک!

لباس پوشیدن در اینجا

لندن یکی از پایتخت‌های هیجان‌انگیز مد در جهان است. در شرق شهر هر انتخابی خوب است! اگر دوست دارید ساده بپوشید و اگر می‌خواهید تیپ‌های ماجراجویانه بزنید.

سه سوغات شرق لندن

چای انگلیسی از شوردیک تی۲ در خیابان رودچرچ

ژاکت چرم مرغوب از  کوچه بریک

یک برس یا دیگر محصولات دست‌ساز از لابور و ویت

۲:۳۰ ظهر، مغازه گودهود

بهترین لباس‌های خیابانی

گودهود

قبل از ناهار، کمی خرید کنید. اولین مغازه در لیست ما گودهود نزدیک هاکستون است. ما به‌خاطر مجموعه بزرگ مد معاصر برای زنان و مردان عاشق آن شدیم. انتظار برندهای مختلف اسکاندیناوی مانند وود وود، طراحی ژاپنی مانند جونیا واتانب و مجموعه زیبای کوچک و مفیدی از ساعت، کفش، کیف پول و مجله داشته باشید.

گودهود

ساعات کار: دوشنبه تا شنبه ۱۱ صبح تا ۶:۳۰ عصر، یکشنبه: ۱۲ ظهر تا ۵ عصر

وب‌سایت: http://goodhoodstore.com/

چه چیزی سفارش دهیم

غذای هندی در دیشوم، نان شیرین از بیگل بیک در کوچه بریک، ماهی و چیپس

خوب است بدانیم

بخش شرقی دارای محله طبقه کارگری است که پناهندگان و مهاجران را جذب می‌کند.

شرق لندن محل محبوبی برای لوکیشن فیلم‌ها است. 

۳ ظهر، لندن امروز

برای پسرها

لندن امروز

بیایید به خیابان بالای شوردیک، خط زندگی بزرگ شرق برویم. اینجا توسط مسافران و مغازه داران اشغال شده است. جای تعجب نیست، مجموعه رستوران‌ها و مغازه‌ها واقعا گسترده است.

در نظر ما، لندن امروز، یکی از بهترین مغازه‌های اینجا است. آن‌ها هر چیزی که یک مرد بخواهد را می‌فروشند، از برندهای خوب جهانی لباس مردانه چون نانامیکا تا چکمه‌های عالی و لباس‌هایی که با سلیقه و با فهم کیفیت انتخاب شده‌اند.

لندن امروز

نزدیک ورودی در داخل مغازه، بخش قهوه پروفراک وجود دارد. بعضی از ساکنان ادعا می‌کنند لندن امروز بهترین قهوه شوردیک را می‌فروشد.

از خیابان بگذرید و به کوچه کالورت وارد شوید. اینجا یکی از قشنگ‌ترین خیابان‌های شوردیک، کامل شده با یک پارک و کلیسا در انتهای آن، است.

ساعات کار: دوشنبه تا جمعه: ۱۰:۳۰ صبح تا ۷ عصر، شنبه: ۱۱ صبح تا ۶:۳۰ عصر، یکشنبه: ۱۱ صبح تا ۵ عصر

وب‌سایت: http://www.present-london.com/

۳:۲۰ ظهر، مغازه لیلا

وقت ناهار

مغازه لیلا

گرسنه شده‌اید؟ وقت ناهار است! پایین خیابان از آنتم، آن‌طرف خیابان، مغازه لیلا است. یک طرف آن مغازه خوار و بار فروشی محلی فوق‌العاده و آن‌طرف  کافه است. اینجا جایی است که افراد محلی برای وقت گذراندن می‌آیند. صاحب اینجا، لیلا مک آلیستر یکی از دوستانه‌ترین افرادی است که تاکنون برای شما ناهار آماده کرده است، پس راحت بنشینید و استراحت کنید. غذا با تمرکز بر عناصر تازه و خوب، ساده و عالی است. در این رستوران انتخاب‌های بسیاری هم در منو برای گیاه‌خواران است!

مغازه لیلا

ساعات کار: چهارشنبه تا شنبه: ۱۰ صبح تا ۶ عصر، یکشنبه:‌ ۱۰ صبح تا ۵ عصر

وب‌سایت: https://www.facebook.com/pages/Leilas-Shop/251458238203777

۴:۱۵ عصر، آلبیون

 فروشگاه مواد خوراکی و نیازهای خانه 

آلبیون

از خیابان باندری پایین بروید. در گوشه، به ساختمان باندری می‌رسید. هم‌اکنون اینجا میزبان یک هتل خیلی زیبا و البته گران و یک رستوران است. ولی چیزی که واقعا برای ما جذاب بود، آلبیون در طبقه همکف است.

این کافه (و یک جایگزین گران‌تر برای ناهار) یک نانوایی خانگی دارد که می‌توانید از آن تنقلات بخرید تا بعد از ظهر را دوام بیاورید. و در گوشه آن مغازه کوچکی است که محصولات انگلیسی می‌فروشد. همه چیز اینجا بسیار زیبا است. حتی گل کلم و هویج‌ها طوری چیده شده‌اند که مانند نقاشی به نظر آید. به این منظور به داخل بروید و کمی بگردید.

ساعات کار: هر روزه از ۸ صبح تا دیروقت

وب‌سایت: http://www.albioncaff.co.uk/

۴:۳۰ عصر، ای پی سی و ایسوپ

خرید

ای پی سی

درست اطراف آلبیون، در خیابان رودچرچ، خرید ما ادامه پیدا می‌کند. اینجا یک شعبه موردعلاقه  ای سی پی، برند شناخته شده فرانسوی برای مدل‌های کلاسیک و به روز بوهو است.

آن‌طرف ای سی پی، یکی از مغازه‌های شناخته شده ایسوپ در لندن است. این کمپانی استرالیایی محصولات مراقبت از پوست همیشه ارزش سر زدن را دارد. محصولات آن‌ها بسیار خوشبو و کاربردی هستند. اگر دنبال غنیمت گرفتن هستید، به کیت مسافرتی مفید آن‌ها نگاهی بیندازید.

ایسوپ

ساعات کار ای سی پی: دوشنبه تا شنبه: ۱۱ صبح تا ۱ عصر

وب‌سایت: http://www.apc.fr/wwuk/index.html

ساعات کار ایسوپ: دوشنبه ۱۲ ظهر تا ۷ عصر، سه‌شنبه تا شنبه: ۱۱ صبح تا ۷ عصر

وب‌سایت: http://www.aesop.com/

۴:۴۵ عصر، لابور و ویت

چه کسی گفته است وسایل خانه نمی‌توانند زیبا باشند؟

لابور و ویت

به راه‌مان در پایین خیابان رودریک به‌سمت کوچه بریک ادامه می‌دهیم (اگرچه هنوز اینجا کارمان تمام نشده است). شما از قهوه آلپرس عبور خواهید کرد که یک دستگاه دیگر نیوزلندی با قابلیت برشته کردن دانه‌های فوق‌العاده است. اگر هوس اسپرسو یا قهوه کرده‌اید، یکی سفارش بدهید.

لابور و ویت

سپس به لابور و ویت بروید. این مغازه زیبا پیش پا افتاده‌ترین وسایل را خاص جلوه می‌دهد. در مغازه آن‌ها تمام انواع لوازم خانه از برس تا رومیزی و دیگر وسایلی چون طناب و بیلچه پیدا می‌شود. هرکدام این محصولات از کارخانه کوچک و تخصصی‌ای می‌آید که تمرکز آن بر کیفیت است نه کمیت.

لابور و ویت

یک مجموعه کوچک کتاب در مورد شرق لندن و تعداد کمی لباس، لابور و ویت را یک مغازه کوچک محلی عالی می‌کند.

لابور و ویت

ساعات کار آلپرس اسپرسو: هر روز ۸ صبح تا ۵ عصر

وب‌سایت: http://uk.allpressespresso.com/

ساعات کار لابور و ویت: سه‌شنبه تا یکشنبه: ۱۱ صبح تا ۶ عصر

وب‌سایت: http://www.labourandwait.co.uk/

۵ عصر، لباس دست‌دوم‌فروشی امپریوم

محصولات خوب بخرید

لباس دست دوم فروشی امپریوم

اگر به‌سمت پایین خیابان بروید، به‌ناچار به انتهای کوچه بریک می‌رسید. اینجا خیابان اصلی منطقه شرق به‌همراه تمام کافه‌هایش، مغازه‌های لباس دست‌دوم‌فروشی و محل زردچوبه‌های هندی،کمی دورتر از خیابان است.

لباس دست دوم فروشی امپریوم

در سال‌های اخیر، کوچه بریک به یک آهنربای توریستی تبدیل شده است و پیدا کردن لباس‌های دست دوم مقرون به‌صرفه و خوب در اینجا سخت‌تر و سخت‌تر شده است. ولی اینجا حداقل یک استثنا هست، لباس دست‌دوم‌فروشی امپریوم.

لباس دست دوم فروشی امپریوم

در یک خیابان کوچک، در نگاه اول یک کافه ویکتوریایی را می‌بینید که چای مرغوب و بیسکویت سرو می‌کند اما وقتی یکبار از پله‌ها پایین بروید و به بخش مغازه‌ها برسید، متوجه خواهید شد که چرا این مغازه را در این راهنما قرار داده‌ایم. شما آیتم‌های مختلفی از لباس‌های دست دوم با قدمت اوایل ۱۹۰۰ را اینجا پیدا خواهید کرد. در اینجا لباس‌های جیب دار، کلاه و کفش و حتی لباس خانه قدیمی پیدا می‌شود. به نظر می‌آید برخی وسایل اینجا باید در موزه به نمایش گذاشته شوند. آن‌ها بسیار ظریف و لطیف هستند و از آن‌ها خوب نگهداری شده است. اینجا مغازه ارزانی نیست ولی قیمت‌ها معقول هستند. با احتیاط گوشه کنارها را بگردید و سپس خارج شوید.

ساعات کار: دوشنبه تا جمعه: ۱۲ ظهر تا ۷ عصر

وب‌سایت: http://www.vintageemporiumcafe.com/

۵:۱۵ عصر، بکس پارک

تازه‌ها در صفی مرتب

بکس پارک

کمی قدم بزنید و به‌سمت ایستگاه شوردیک بروید. برای رسیدن به مقصد بعدی به قطار نیاز است. در راه‌مان به‌سمت ایستگاه قطار، شما بکس پارک را خواهید دید. این صف کانتینرها خود را اولین مجموعه تازه‌ها در جهان می‌نامند. هر واحد کوچک میزبان مغازه یا برند دیگری است. اینجا مغازه‌های زیبایی پیدا خواهید کرد.

بکس پارک

در میان جعبه‌ها حرکت کنید یا مستقیما به‌سمت قطار بروید. در دالستون شما را می‌بینیم!

ساعات کار: دوشنبه تا چهارشنبه و شنبه و جمعه: ۱۱ صبح تا ۷ عصر، پنجشنبه: ۱۱ صبح تا ۸ عصر، یکشنبه: ۱۲ ظهر تا ۶ عصر

وب‌سایت: http://www.vintageemporiumcafe.com/

۵:۴۵ عصر، ال ان-سی سی

مد پیشرو برای ماجراجویان

ال ان-سی سی

سوار قطار زیزمینی شوید و پس از یک سواری کوتاه در دالستون کینگزلند پیاده شوید. دالستون به‌اندازه شوردیک معروف نیست، اجاره‌ها پایین‌تر است و تعداد کمتری نوجوان و تاجر در خیابان هستند. اینجا همه چیز محلی‌تر به نظر می‌آید.

ال ان-سی سی

یک محل عجیب برای مغازه‌ای چون ال ان-سی سی، ولی آن‌ها به قوانین توجه نمی‌کنند. برای وارد شدن به این فروشگاه خارق‌العاده مد، شما باید یک قرار تنظیم کنید. این ممکن است به نظر کلافه‌کننده یا ترسناک به نظر بیاید اما به ما اعتماد کنید و این کار را انجام دهید. یک ایمیل کوتاه به آن‌ها با تاریخ دلخواه شما و زمان آن کافی است، آن‌ها بعد از زمان کوتاهی جواب خواهند داد (آدرس ایمیل در وب‌سایت). هرچه زودتر رزرو کنید، بهتر است. تایید ایمیل بعضی اوقات بیشتر طول می‌کشد.

ال ان-سی سی

در خیابان به‌سمت شماره ۱۸ پایین بروید. در سمت راست ساختمان یک راه کوچک به‌سمت یک در قفل شده است. زنگ را بزنید. آن‌ها به شما اجازه ورود می‌دهند. یکی از کارکنان اطراف را به شما نشان و همه چیز را به شما توضیح می‌دهد و پس از آن شما در این فضای باشکوه تنها خواهید بود.

ال ان-سی سی

هر اتاق بر چیزی متفاوت متمرکز است، از لباس ورزشی تا آخرین مد. یک کتابخانه با کتاب‌های هنر نادر و یک مجموعه صفحه گرامافون بسیار جذاب و مجموعه‌ای از کفش‌ها در این مکان است (ما بیشتر بسانوای ژاپنی و جز روسی پیدا کردیم). اگر پول دارید، شما می‌توانید بعضی از بهترین لباس‌ها را هم برای آقایان و هم خانم‌ها پیدا کنید. اگر نه، اینجا برای شما مانند موزه است، خوب در آن بگردید.

ساعات کار: همه روزه با قرار قبلی

وب‌سایت: http://www.ln-cc.com/

۶:۲۰ عصر، فروشگاه مزرعه

آینده مزرعه؟

فروشگاه مزرعه

وقتی از ال ان-سی سی خارج شدید ممکن است دنبال چیزی اساسی‌تر و قابل‌توجه‌تر باشد. با یک پیاده‌روی کوتاه به فروشگاه مزرعه می‌رسید. این مکان کوچک عجیب همان طور که نامش آن را توصیف می‌کند، به نظر می‌آید: یک مزرعه در فروشگاه.

صاحبان اینجا ریشه‌ها و گیاهان را در یک فروشگاه معمولی دالستون پرورش می‌دهند، اینجا حتی یک تانک پر از ماهی و یک باغ زیبا در پشت مجموعه دارد. مزرعه‌داری شهری در یک مرحله جدید.

فروشگاه مزرعه

یک کافه ضمیمه این فروشگاه است که سالاد و ساندویچ‌هایی را می‌فروشد که در فروشگاه رشد کرده‌اند. متاسفانه اگر برنامه ما را دنبال کرده‌اید، وقتی به اینجا برسید، فروشگاه بسته است. شما می‌توانید تمام گیاه‌ها و سبزیجات عجیب را از بیرون ببینید، پس حتما ارزش سرزدن را دارد. اگر قبل از ساعت ۵ عصر به اینجا رسیدید، حتما داخل بروید.

ساعات کار: دوشنبه تا یکشنبه: ۱۱ صبح تا ۵ عصر

وب‌سایت: http://farmlondon.weebly.com/

۷ عصر، دیشوم

مکانی فوق‌العاده برای مزه کردن ادویه‌های هندی

دیشوم

به شوردیک برمی‌گردیم، وقت شام است. رستوران‌های عالی  بسیاری در شرق لندن است، اما اگر باید یکی را انتخاب کنیم، ما همیشه دیشوم را انتخاب خواهیم کرد.

خوردن غذای هندی در لندن، یک ایده خوب ، ولی خیلی خاص است. این رستوران شبیه کافه‌های بمبئی است که در سال ۱۹۶۰ در هند رایج بود، توسط مهاجران ایرانی ساخته شده است. همه از راننده تاکسی‌های دوست‌داشتنی تا تجار و خانواده‌ها جذب این رستوران می‌شوند.

دیشوم

دیشوم می‌خواهد همانند کارکنان و دیگر شعبه‌هایش، ساده باشد و در این امر بسیار موفق است. جمعیت بسیار متنوع و گوناگون است و دکور، به‌همراه عکس‌های محو روی دیوار و پنکه‌هایی که آهسته روشن می‌شوند، مکان‌های دور را به شما یادآوری می‌کنند.

دیشوم

غذا واقعا فوق‌العاده است! شما می‌توانید چند ظرف کوچک غذا سفارش داده و با افراد سر میزتان شریک شوید. از منوی بزرگ آن نترسید، کارکنان صمیمی اینجا همه را برای شما توضیح می‌دهند و توصیه‌های فوق‌العاده‌ای می‌کنند. حتما ظرف مخصوص آن‌ها، هاوس بلک دال و پوباجی و سیب‌زمینی‌های گان پودر، و گوشت کاچی و .... را سفارش دهید.

دیشوم

دیشوم رزرو قبول نمی‌کند مگر اینکه گروه بیشتر از ۶ نفر باشید. ولی به‌اندازه‌ای بزرگ هست که میزی پیدا کنید. قیمت‌ها بسیار منصفانه است. اینجا پول زیادی خرج نمی‌کنید ولی به‌شدت خوشحال خواهید بود.

ساعات کار: دوشنبه تا چهارشنبه: ۸ صبح تا ۱۱ شب، پنجشنبه و جمعه: ۸ صبح تا ۱۲ شب، یکشنبه: ۹ صبح تا ۱۱ شب

وب‌سایت: http://www.dishoom.com/

۹ شب، ملکه هاکستون

روی سقف

ملکه هاکستون

در ملکه هاکستون، شما می‌توانید با بالا رفتن به‌سمت سقف کمی کالری از دست بدهید. 

ملکه هاکستون

در تابستان، باغ سقفی به شما منظره فوق‌العاده‌ای از منظقه شرق در حال تغییر نشان خواهد داد. منوی آن‌ها شامل بستنی، کوکتل‌های خوشمزه برای بعد از شام و دیگر خوشمزه‌ها می‌شود. همچنین آن‌ها میزبان اتفاق‌های بزرگی چون کلاب‌های فیلم هستند.

ملکه هاکستون

در زمستان،آن‌ها یک سقف کوچک که فضای آنجا را بسیار صمیمی می‌کند، می‌سازند. وب‌سایت آن‌ها را برای جزئیات بررسی کنید.

ملکه هاکستون

ساعات کار: یکشنبه تا چهارشنبه: ۵ عصر تا ۱۲ شب، پنجشنبه تا شنبه: ۵ عصر تا ۲ شب

وب‌سایت: http://www.queenofhoxton.com/

۱۰ شب، نانوایی بیگلی کوچه بریک

همیشه گرسنه

نانوایی بیگلی کوچه بریک

پس از گشت زدن در شهر، شما ممکن است نیاز به چیزی شور داشته باشید. در همچنین موقعیتی فقط یک‌جا برای رفتن است، پخت بیگلی کوچه بریک.

این نانوایی یهودی، ۲۴ ساعت در هر روز هفته افراد شیک گرسنه، کارگران ساختمانی و دانشجوهای مشتاق را سیر می‌کند. آن‌ها همه چیز را در همان ساعت تازه می‌پزند. اینجا دارای جذابیت خشنی است و این سبب می‌شود که بسیار قابل‌اعتماد باشد. اینجا قدیمی‌ترین مغازه بیگلی است و هر روز ۷۰۰۰ بیگلی می‌پزد.

تبریک! شما ۱۲ ساعت در شرق لندن گذراندید!

مطالب مرتبط:

منبع 12hrs

دیدگاه