۱۰ هتل قدیمی و محبوب لندن

سحر ارجمند
سحر ارجمند جمعه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
۱۰ هتل قدیمی و محبوب لندن

هتل‌هایی که قرن‌ها مدیریت شدند و نه‌تنها محیط داخلی آن‌ها، بلکه حالت قدیمی آن‌ها هم حفظ شده است، همواره جذابیت خاصی دارند. امروز ۱۰ تا از هتل‌های تاریخی لندن را معرفی خواهیم کرد.

لندن محل مشهورترین هتل‌های جهان است که نام آن‌ها برای هر مسافری آشنا و قابل تحسین است. بسیاری از این هتل‌ها، تاریخچه‌ای طولانی با بیش از ۱۰۰ سال ارائه‌ی خدمات فوق‌العاده دارند. با توضیح درباره‌ی ۱۰ مورد از این هتل‌ها شما را به دهه‌های گذشته می‌بریم تا بتوانید به‌راحتی درک کنید که شخصیت‌های دیکنز و تاکری، کانن دویل و وودهوس، زندگی خود را چگونه گذراندند. قدیمی‌ترین هتل های لندن را بشناسید.

هتل روبنس

هتل روبنس لندن

در حقیقت وجود «روبنس» (Rubens) در کاخی که در نزدیکی کاخ باکینگهام است، آن را از سایر هتل‌های لندن برجسته‌تر می‌کند. از پنجره‌های آن می‌توانید محافظانی را تماشا کنید که در مراسم تغییر محافظ شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

هتل روبنس لندن

با ورود به این هتل، به نظر می‌رسد که هم‌زمان در دو دنیای متفاوت زندگی می‌کنید؛ فضای داخلی آن، شکوه و عظمت و تجملات دوران کهن را به یاد می‌آورد، ولی در سراسر آن امکانات زندگی مدرن را خواهید دید. اگرچه از سال ۱۹۱۱، در قرن گذشته و زمانی که هتل پذیرای اولین مهمانان خود بود، تاکنون عظمت اشرافی‌اش را از دست نداده است.

بیشتر بخوانید:

هتل روبنس لندن

تمام لوسترهای درخشان، همچنین دکور زیبا و غنی آن دست‌نخورده باقی مانده است و کارکنان هوشیار و با دقتی که آماده‌ی خدمت هستند تا اقامت شما در روبنس را دلپذیرتر کنند. بنابراین، این هتل حتی یک سرویس ویژه برای حیوانات دارد، و حیوانات اهلی‌تان درست مانند شما از اقامت در این هتل لذت خواهند برد.

هتل سنت ارمینز

هتل سنت ارمن لندن

هتل ۴ ستاره کوچکی که همچنین دارای موقعیت مناسبی است. هتل «سنت ارمینز» (St Ermin) در محله‌ی آرامی در قلب «وست مینستر» (Westminster) و در چند قدمی کاخ باکینگهام، مجلس پارلمان و چرخ فلک معروف چشم لندن واقع شده است که از این‌رو برای کسانی که مایل به قدم زدن در خیابان‌های لندن و شناخت این شهر هستند، محلی ایدئال است.

بیشتر بخوانید:

هتل سنت ارمن لندن

بعد از یک پیاده‌روی طولانی در خیابان‌های پایتخت بریتانیا، می‌توانید غذاهای فوق‌العاده‌ای را میل کنید که توسط آشپزهای رستوران هتل تهیه‌شده است. و فراموش نکنید که بعد از خوردن غذا، یک فنجان چای سنتی انگلیسی به‌همراه شیر و لیمو را امتحان کنید که نوشیدن آن در لابی لوکس ویکتوریا لذت‌بخش‌تر خواهد بود.

هتل ۴۱

هتل ۴۱ لندن

هتل ۴۱، بدون شک یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های لندن است. پنجره‌های آن به کاخ باتینگهام مشرف است، و این به‌معنای دسترسی به تمام جاذبه‌های دیدنی از جمله خانه‌های سلطنتی، پارک‌ها و تئاترهای لندن است.

بیشتر بخوانید:

هتل ۴۱ لندن

سبک لوکس و فوق‌العاده‌ی انگلیسی آن به‌شدت حفظ شده و تمام زیبایی این هتل بوتیک ۵ ستاره حس می‌شود.

بیشتر بخوانید:

هتل ۴۱ لندن

کارکنان هر کاری که بتوانند انجام می‌دهند تا مهمانان احساس راحتی کنند. آن‌ها نه‌تنها نام شما را می‌دانند، بلکه به علایق شما برای صبحانه، روزنامه‌هایی که دوست دارید در صبح مطالعه کنید، اینکه در چه اتاقی دوست دارید اقامت داشته باشید و حتی به غذای حیوانات اهلی شما هم توجه دارند و تمام این موارد را به خاطر می‌سپارند.

هتل هزاره در منطقه می‌فر لندن

هتل هزاره لندن

در قلب منطقه‌ی مدرن لندن، در نزدیکی مغازه‌های خیابان آکسفورد و بوتیک‌های خیابان بوند، در محوطه‌ی گسترده‌ی پارک هاید و باغ‌های کنزینگتون، بهشتی را خواهید یافت. «هتل هزاره» (Millennium Hotel) در خانه‌ای بزرگ از قرن هجدهم افتتاح شده است و از این‌رو جذابیت اقامتگاه‌های خصوصی کشور را در خود دارد.

بیشتر بخوانید:

هتل هزاره لندن

افراد مشهور زیادی در این هتل اقامت داشتند و رویدادهای مهم جهانی بسیاری در آن برگزار شده است. این هتل جایی است که پیروزی ولینگتن علیه ناپلئون برای اولین بار اعلام شد.

هتل انداز، خیابان لیورپول لندن

هتل انداز لندن

این هتل ۵ ستاره لوکس دارای یکی از زیباترین ساختمان‌های زیبای ویکتوریایی با آجرهای قرمز است که در سال ۱۹۸۴ ساخته شده و در نزدیکی ایستگاه قطار خیابان لیورپول واقع شده است که تنها ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از برج و کلیسای سنت پیتر فاصله دارد.

بیشتر بخوانید:

هتل انداز لندن

اگر با دیدن سالن‌ها و رستوران‌های «هتل انداز» (Andaz hotel)‌ به نیم قرن پیش سفر کنیم، در عوض اتاق‌های شیک با طراحی معاصر ما را به زمان خود بازمی‌گردانند، چراکه مجهز به تلویزیون‌های بزرگ، تهویه مطبوع، حمام مزین به وسایل سازگار با محیط‌زیست است. از این‌رو می‌توان گفت که این هتل مجهز به تمام امکانات مدرن است.  

هتل کلاریجز

هتل کلاریجز لندن

هتل ۵ ستاره «کلاریجز» (Claridge’s) در سال ۱۸۱۲، به‌دلیل فراوانی مهمانان بانفوذ و ثروتمند با نام «شعبه کاخ باکینگهام» افتتاح شد. این هتل از قدیمی ترین هتل های جهان به شمار می‌رود، در طول یک قرن گذشته، میزبان افراد مشهوری همچون آلفرد هیچکاک، برد پیت، مایک جگر، یوتو (U2) و ماریا کری بوده است.

بیشتر بخوانید:

رستوران گوردن رامسی لندن

در حال حاضر هم فضای داخلی زیبا و ظریف آن افراد مشهور را به خود جذب می‌کند و رستوران گوردن رامسی (Gordon Ramsay) در کلاریجز تبدیل به مکانی مقدس برای شکم‌پرستان شده است.

تیستله هاید پارک

هتل هاید پارک

«تیستل هاید پارک» (Thistle Hyde Park) مفتخر است که توانسته سبک سنتی منحصربه‌فرد فضای داخلی و ۵۴ اتاق لوکس هتل لندن را حفظ کند. هر چند این هتل ۴ ستاره‌ی لوکس ویکتوریایی در قلب لندن واقع شده است، ولی بیشتر به یک خانه اشرافی شباهت دارد. پنجره‌های آن به چشم‌انداز زیبایی از پارک هاید گرفته تا کاخ کنزینگتون  و پارک یادبود شاهزاده دایانا و مغازه‌های خیابان اصلی اشراف دارد.

هتل مونتاگ

هتل مونتاگ لندن

اگر نمی‌خواهید بی‌هدف در خیابان‌های لندن گردش کنید، بلکه یک برنامه‌ی کارآمد برای رفتن به تئاتر و موزه‌ها دارید، باید در این هتل ۴ ستاره اقامت کنید، چراکه هتل «مونتاگ» (Montague) در نزدیکی خانه‌ی اپرا، کاونت گاردن، تئاترهای وست اند و موزه‌ بریتانیا واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

هتل مونتاگ لندن

هتل لوکسی که مشرف بر باغ مخفی خصوصی است، جایی که بعد از یک سفر خسته‌کننده‌ی در زندگی روزمره خود می‌توانید استراحت و تفریح کنید. 

هتل هندون هال

هتل هندون هال لندن

در ناحیه‌ی شمال غربی لندن، در نزدیکی ورزشگاه ومبلی، یک هتل لوکس ۴ ستاره واقع شده است. این هتل در یک عمارت بازسازی شده از قرن شانزدهم افتتاح شد. «هتل هندون هال» (Hendon Hall Hotel) دارای اتاق‌های مجلل با پنجره‌های مشرف بر یک باغ کلاسیک انگلیسی است.

بیشتر بخوانید:

هتل هندون هال لندن

ضای داخلی آن شما را به چندین قرن پیش می‌برد، و در نتیجه خود را در خانه‌ای اشرافی در یکی از استان‌های آرام رعیتی انگلیسی خواهید یافت. از طرفی دیگر، هتل با زمان حال هم سازگار است و اتاق‌های آن مجهز به تمام امکانات از جمله صفحه نمایش ال سی دی، دسترسی به اینترنت رایگان هستند.

سنت پانکراس رنسانس

هتل سنت پانکراس رنسانس

اولین مهمانان در سال ۱۸۷۳ از آستانه‌ی این ساختمان در سبک گوتیک ویکتوریایی عبور کردند. نیم قرن پیش، بعضی‌ها سعی کردند این هتل را تخریب کنند، ولی به‌دلیل تظاهرات اعتراضی، مصون ماند. می‌توان گفت هتل «سنت پانکراس رنسانس» (St Pancras Renaissance)، جاذبه‌ی واقعی لندن است.

هتل سنت پانکراس رنسانس

تنها یک راه‌پله، یعنی زیباترین راه‌پله در بریتانیا، سزاوار جلب توجه گردشگران است. سقف کاذب شگفت‌انگیز و جعبه ۱۵ متری بزرگ در کنار آن بارها در فیلم‌ها و موزیک ویدیوها مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید:

هتل سنت پانکراس رنسانس

این هتل شگفت‌انگیز در حال حاضر به‌دلیل بازسازی بسته است، و تا اوایل ماه مه سال آینده تکمیل خواهد شد. اما هنوزم ارزش آن را دارد که بعد از بازسازی در این هتل اقامت داشته باشید یا از آن بازدید کنید. هزینه‌ی بازسازی هتل سنت پانکراس رنسانس ۱۵۰ میلیون پوند (۷۸۰ میلیارد تومان) خواهد بود.

مطالب مرتبط:

منبع travelvivi

دیدگاه